środa, 5 sierpnia 2015

LBA - nominacja od szara laska roku, Kafelka!

Hello!
Przepraszam, że piszę tak późno, ale wcześniej byłam z koleżanką i piłyśmy Bubble Tea *-*
Dzisiaj wyjątkowo zamiast mojej serii "Happy Three" odpowiem na pytania z Liebster Blog Awards od szara laska roku oraz Kafelka. W takim razie, zaczynajmy!

Pytania od szara laska roku - 
1. Lubisz żelki?
O taaak, uwielbiam <33 2. Twoja ulubiona książka\seria książek?
Moją ulubioną książką na chwile obecną jest "Kroniki tempusu" oraz "MISS ja SURVIVAL". 3. Gdzie jedziesz w tym roku na wakacje?
Byłam już nad morzem, jutro jadę do mojej cioci na tydzień, a później najprawdopodobniej do Londynu. 4. Jaką średnią miałaś w czwartej klasie?
W czwartej klasie? Yh..5.3 5. Ile osób ma Twoja klasa?
W szóstej klasie miałam 24 osoby, a teraz w pierwszej gimnazjum będę miała 32. 6. Wolisz herbatę czy kakao?
Herbatę, za kakao (nie wiem jak to się odmienia) nie przepadam. 7. Posiadasz konto na Facebook'u?
Ee, nie odpowiem na to pytanie. Sry. 8. Oglądasz Lato z Kartonem?
Kartona ogólnie oglądam, ale ta jego seria "Lato z kartonem" mi się nie podoba. 9. Mieszkasz w domu czy w bloku?
Mieszkam w bloku, ale w przyszłym roku będę w domu :') 10. Ile razy leciałaś samolotem?
Eee, samolotem zero. Boję się strasznie xd 11. Grasz w TFM?
Kiedyś próbowałam, ale ta gra mi jakoś nie podeszła, nie podobała mi się ;/

Pytania od Kafelka - 
1. Kiedy masz urodziny?
17 październik c;
2. Masz przyjaciół w internecie?
Przyjaciół w internecie mam masę. Czasami nawet mam wrażenie, że więcej niż w rzeczywistości.
3. Czy zawdzięczasz coś MSP lub blogowaniu?
MovieStraPlanet, blog? Zawdzięczam to, że poznałam tak wiele cudownych ludzi na których mogę teraz polegać :')
4. Masz zwierzę?
 W domu mam chomika, dwie myszki i psa c;
5. Jaki jest Twój styl ubierania się (W realu)?
Nie umiem określić, ubieram się normalnie. Nie to dziewczęcy, emo taki zwykły xD
6. Ulubiona marka butów?
Uwielbiam Conversee ♥
7. Czytasz komiksy?
Nie, raczej nie przepadam.
8. Jakich masz ulubionych blogerów?
Wszystkich, znaczy..nie umiem określić.
9. Lubisz Minionki?
Tak, baaardzo!
10. A kochasz Minionki?
Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo.
11. Na jakich blogach piszesz/ pisałaś?
 Piszę tutaj, u Kellow i na wannach ( na dwóch ostatnich niedługo pojawią się posty). Pisałam? Dużo tego było..

To wszystkie pytania, na które miałam odpowiedzieć. Moim zdaniem były naprawdę fajnie! Teraz czas na mnie, czyli napiszę kogo nominuję oraz pytania.

NOMINUJĘ:
Tyna KLIK 
Aleksa KLIK 
Moviepianka KLIK 
Jesy <3 KLIK 
Bobcia Jodzia KLIK 
Selenne KLIK 
To tyle, teraz przyszedł czas na pytania dla Was!
 
1. Czy w paczce Cheetos wylosowałaś kiedyś naklejkę z minionków?
2. Jeżeli miałabyś do wyboru spotkać jednego z minionków, to kogo być wybrała? (Bob, Kevin, Stuart)
3. Masz Tangle Teezer? Jak tak, to jaki kolor?
4. Wolisz Coca-cole czy Pepsi?
5. Byłaś na jakimś koncercie, jak tak to na jakim?
6. Oglądałaś film "Gwiazd naszych wina"?
7. W jakim sklepie najczęściej kupujesz ubrania?
8. Jaką książkę w ostatnim czasie przeczytałaś i czy poleciłabyś ją?
9. Czy farbowałaś w te wakacje włosy/końcówki, lub masz zamiar?
10. Jeżeli miałabyś szansę zagrać w jakimś filmie, to jaki byś wybrała i kogo byś chciała grać?
11. Czy Twoi rodzice wiedzą, że blogujesz?

To tyle. Mam nadzieję, że pytania się podobają :')
Paa, Florka|Weroo|Florcia ♥
PS Jutro pokażę Wam loga, do których również możecie się jeszcze zgłaszać.

13 komentarzy:

  1. Żelki, żelki *-* xDDD EMOTIKONY *^-^* COŚ ;* NIE ŁADNY KOM ;") Bywa... Nie. Nie wiem. Kropka, kropka. Kakao się nie odmienia ;"( Smutne nieodmienne kakao OOOOOOAAAAAKAKAKAOOOOOOOO

    ^^^Tak oto wygląda brzydki komentarz^^^











    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właś nie chciałam napisać, że kakao się nie odmienia xD. No i teraz nie mam o czym napisać koma T^T. No, dzięki Szymon T^T. Ale przecież ja właśnie piszę komentarz *-*. No nie. Mózg rozwalony *-*.
      Byeeee
      JJ.C

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co na to odpowiadzasz?? Sorki, nie kumam po co.XD

      Usuń
    2. Właśnie! Tylko nominowani odpowiadają!

      Usuń
  3. Masz jeszcze nominacje ode mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Florka, zrobiłabyś logo dla mua? :3 ~ verlin!

    OdpowiedzUsuń
  5. Florka, zrobiłabyś dla mnie logo? Z góry dziękuję <33 Ps. Świetny post! :) Olga508

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam.cię do LBA Nasze-przygody-na-msp ten kom to nie reklama!

    OdpowiedzUsuń
  7. Florka zrobilam Ci logo, ale nie wiem gdzie je Tobie wyslac.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostałaś ode mnie nominację do LBA na blogu msp-by-szara-laaska-roku.blogspot.com.

    ~ Tori / Torcia!

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!