sobota, 8 sierpnia 2015

Ankieta zakończona!!! Oficjalne wyniki!! (xD)

H
A
L
L
O
!
Witam witam! Jak widzicie, z tej strony Malina. Blablabla....[...] Pff, nie będę przedłużać, o to nasza kochana ankieta:
(Każdy już ją chyba widział, ale co tam, trzeba wszystkim ogłosić :^)) 


Eh, środek. ;_;
Tak więc.
Na ostatnim miejscu uplasowała się wampirzyca Alice z ośmioma głosami. Gratuluję przejścia do I etapu, ale chyba to nie był teraz Twój czas. Pamiętaj - byłaś świetna, jak każda inna kandydatka!
Potem... ! Julciacz ! z czternastoma głosami. Również gratuluję i pamiętaj, że może na drugi raz Ci się uda.
Następna... Kornelia123lol! Widziałam Twoją "walkę" z Lyekimi, było ostro. No nic, życzę powodzenia następnym razem i gratuluję! (Ps. Nie wiedziałam, że mnie podziwiasz XD) 
I podium! 
Lyekimi - 34 głosy!
Laniacz - 54 głosy!
Nestelle - 66(6) glosów! 
Wow! 
*WIWATY, OKLASKI, KRZYKI, WYCIE ITP.* 
Dziewczyny, serdecznie Wam gratuluję! Podajcie e-maile pod tym postem (który jest beznadziejny, wybaczcie, piszę z jedną osobą na fb i mi strasznie wesoło. XD) a ja Was zaproszę do ekipy. Hihi. Zasłużyłyście.
Dobra, to tyle z wyników, przejdźmy do dwóch innych spraw...
1. Reklamy.
Ustaliłyśmy z Karolą, że damy na naszym blogu reklamy. Po co? No kurde, mamy po kilka tysięcy wejść dziennie, więc gdybyście klikali w te reklamy... Kurczę, mamy pomysł żeby organizować konkursy na Vipa, oraz dawać pieniądze na pewen szczytny cel (dowiecie się wkrótce). Zarobione pieniądze właśnie chcemy tak wydać, więc... Postaralibyście klikać jak najwięcej? Z góry dziękujemy. ♡ 
2. Forum
Tak jak widzicie w zakładce "Oficjalne Forum", macie link do forum (mój pomysł, ćsi, musiałam :c) które założyłyśmy z Karolą wczoraj. Jeśli chcesz podyskutować na temat bloga, NAJPIERW przeczytaj regulamin. (Wchodzisz w Forum Testowe -> przypięty post = regulamin). Administratorki bloga dostają rangę "Admin" (fuck logic) a redaktorki "Moderator". Jak założyć konto sami się dowiecie, wejdąc tam. Baardzo prosto. 
Życzymy miłego korzystania. :^)
Dobra, kończę i przypominam o mailach!!!
Auf Wiedersehen.



22 komentarze:

  1. Mojmechniste logo ^^
    Nie skomentuję, lece pisać posta, bo od jutra do 20 sierpnia mnie nie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boshe.. Em.. Facepalm dla mnie ? .. proszę? Jak to pewna osoba powiedziala "Kiwi nie umie okazywac szczescia". Tak, to prawda bo to jeszcze do mnie nie dotarlo ;o Whow..jezy... dostalam sie.. jestem pod wrazeniem,naprawdę.. Whow,whow,whooow;o Nie,przepraszam to do mojego mozgu idzie,wiec skoncze ten komentarz..bo zaraz wybuchne teczą. Jeju, naprawdę whow dziękuuuuuujee wszystkim ;***** mail: dreamerlove102@gmail.com. Dziękuję... whow... jestem na blgu.. *facepalm* Jutro dodam cos tam na powitanue ;** i tam powiem wszystko bo komentarz duzo nie powie... (błędy-jestem na telephonie)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeraża mnie ta różnica głosów między mną a Laniaczem i Nestelle. XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej noo jaka roznica?xd dostalysmy sie no euphoroa xd

      Usuń
    2. Email: qwerty123kasia@gmail.com (tak wiem, ekstra super email)

      Usuń
    3. No wiadomo B)

      Usuń
    4. Buahahahahah moj mozg jeszcze tego nie odbiera, za kilka minut wybuchnę tęczowym konfetti

      Usuń
  4. Wow, wow, gratsy.
    Forum jest fajne B) Nie ogarniam go jeszcze, ale jest fajne B)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie ogarniam forum, ale może kiedyś (za 5 min xd)

      Usuń
    2. No dobra, w sumie to je ogarnęłam, ale jeszcze nie całkiem :')

      Usuń
  5. Najs logo C: XD
    Wszystkie zaproszenia zostały już wysłane. Wystarczy tylko zaakceptować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jeszcze dopowiem, że posiadamy na blogu 4 reklamy + jeszcze 2 wyświetlają się na wersji mobilnej (pod nagłówkiem i na samym dole). 3 banery reklamowe wyświetlają się w kolumnie po prawo , a jeden podłużny nad stopką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kase za to macie? To jest to AddSense? Czy jak to tam

      Usuń
  7. Gratuluję c: Następnym razem mi się uda :/
    Julciacz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo dziewczyny! Nawet się nie przejmuje bardzo tym, że się nie dostałam, bo wiem, że post był słaby. Wy na pewno zasłużyłyście i gratki ♥
    A ja na pewno spróbuję innym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No, wiedziałam, że się dostaniecie ^^ Tylko nie piszcie badziewnych postów! ;-;

    OdpowiedzUsuń
  10. A z tym podziwianiem bo tak na serio.

    XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję osobom, które się dostały, ale też całej wspaniałej szóstce. Co do reklam- myślę, że to dobry pomysł chętnie (ja zawsze chętna xd) poklikam c:
    - korczaczka
    Massion

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie poklikam w reklamy c: Ale, że byście rozdawały kody do VIPów? Świetny pomysł, wchodzę w to! Nigdy nie miałam VIPa, rodzice zabraniają mi kupowania VIPów, można mi tak powiedzieć, nie należę do rodzin biednych, ale do bogatych też nie, moi rodzice jak budowali dom wzięli kredyt i teraz muszą go spłacać przez 15 lat (jakie wyznanie xD), za mało dostają pieniędzy żeby szybciej spłacić, bida w kraju :c

    Ej, ale na serio. Jestem w małej miejscowości w górach, w Lewiatanie, i moja mama pyta się sprzedawcy:
    - Przepraszam, gdzie tu jest bankomat?
    - Tam naprzeciwko.
    Wtrąca się jeden facet:
    - Ale nieczynny, nie ma pieniędzy do wypłacania.

    Moi rodzice oszczędzają więc pieniądze i nie wydają ich na takie małe przyjemności jak VIPy z różowej gierki, widać, że życie nie zawsze jest różowe jak ta gra.

    _ Pauli.

    OdpowiedzUsuń
  13. "piszę z jedną osobą na fb i mi strasznie wesoło. XD" nie no mam teraz fejma level 100 plus...
    lmao
    też cie kocham i nie wspominaj co pisałam
    lemilio XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!