sobota, 17 października 2015

Pomysły na projekty ubrań oraz 15 pytań!

H E J J !
Tak jak wspomniałam przedwczoraj, posty w weekend pojawią się. Znalazłam odrobinę czasu, a więc zabieram się do pisania!
Pragnę jeszcze wspomnieć, że jadę do koleżanki, a więc postaram się wrzucić jakieś zdjęcia, mam nadzieję, że się Wam spodobają. Lecz bez zbędnego gadania, przejdę do notki!
♥ Temat posta ♥
Przyszedł mi dzisiaj pomysł, aby pokazać Wam różne wzory na projekty do ubrań, jeżeli spodobają się Wam, możecie zrobić podobne lub takie same.
W drugiej części odpowiem na piętnaście pytań, a dzięki nim dowiecie się trochę więcej o mnie.
W taki razie, zaczynajmy!
Na samym początku postanowiłam, że wybiorę bluzkę. Ta, jest jedną z moich ulubionych. Podoba mi się jej fason, lecz jak postanowiłam ją udekorować?
Wybrałam taki wzór i powiększyłam go do końca. Stwierdziłam, że ładniej będzie wyglądało, gdy te kółka będą miały jednolity kolor,a jest nim fioletowy. Na palecie kolorów znajduje się tutaj:
Jeden z moich ulubionych odcieni tego koloru. Punktem kolejnym jest znaczek, nie zawsze ich używam, bo zazwyczaj psują cały efekt, ale tutaj jestem naprawdę zadowolona!
Śnieżynka, jak dla mnie pasuję idealnie. Dodaje uroku całemu projektowi, a wygląda on tak:
Przepraszam, że zdjęcie jest takie niewyraźne, ale cóż..
Tak się prezentuje całość, naprawdę wydaje mi się, że wyszło ślicznie. Cena tego projektu wynosi 595 StarCoins i niestety jest dla Vip'ów. Swoją opinię na temat tej bluzki możecie wyrazić oczywiście w komentarzu!
Drugi projekt
Postawiłam teraz na sukienkę, jedna z moich ulubionych. Postaram się teraz zrobić wzór dla normalnych użytkowników.

Użyłam pasków, tak są świetne! Nie dodałam znaczku, ponieważ psuł by cały efekt. Jednak, aby nie było za "nudno" zmieniłam kolor na bardziej tęczowy,kojarzący mi się z latem..tak kolory wyglądają na palecie:
Tutaj muszę Was przeprosić, ale nie jestem pewna czy dobrze zaznaczyłam kolor zielony oraz pomarańczowy Podczas tworzenia sukienki, zapomniałam od razu zrobić screena palety kolorów. Mam jednak nadzieję, że jest okej.
Nie będę tłumaczyła, który kolor gdzie, ponieważ po pokazaniu całego projektu od razu się zorientujecie :)
Jak dla mnie sukienka jest naprawdę prześliczna, te kolory wzajemnie się dopełniają. Posłużyłam się kolejnością kolorów w tęczy (czerwony, pomarańczowy, żółty, zielony..).
Ubranie jest dla zwykłych użytkowników oraz kosztuje trochę mniej niż poprzednie, a więc 450 StarCoins.

To był już ostatni projekt,który chciałam Wam przedstawić. Jeżeli to, co zrobiłam spodoba się Wam może zrobić taki sam :)
♥ Druga część posta ♥
Tak jak wspomniałam na początku, zajmę się teraz 15 ( przypadkowe) pytaniami, abyście się dowiedzieli o mnie troszkę więcej, zaczynajmy!

1. Co leży najbliżej Ciebie o kolorze pomarańczowym?
Odp. Zeszyt od niemieckiego :')
2.  Malujesz się do szkoły?
Odp. Nie lubię, naprawdę. Może wydaje się to niektórym dziwne, ale nie lubię mieć pomalowanych rzęs czy ust mocną szminką, jedynie jakaś niewidoczna pomadka.
3. Do kogo wysłałaś ostatniego sms'a?
Odp. Do mojej koleżanki z pytaniem o projekt z angielskiego c;
4. Jaki masz kolor ścian w pokoju?
Odp. Zielony i żółty.
5. Jakie miałaś dzisiaj lekcje?
Odp. Plastyka, Matematyka, Wos, Język polski (x2), Język angielski (x2). Siedem lekcji, ech..
6. Kiedy masz urodziny?
Odp. 17 październik, czyli dzisiaj! :)
7. Na którą masz najwcześniej i najpóźniej do szkoły?
Odp. Najwcześniej - 8:00, najpóźniej - 12:30.
8. Jakich języków się uczysz?
Odp. W szkole angielskiego i niemieckiego, a prywatnie francuskiego, hiszpańskiego oraz japońskiego (Flerie ^^)
9. Jesteś harcerzem?
Odp. Nie, jakoś nigdy mnie to "nie kręciło".
10. Co najczęściej jesz na śniadanie?
Odp. Jeżeli mam być szczera, to jem śniadanie przed szkołą tylko jak mam na dwunastą, jak wcześniej to po prostu nie zdążam i jest to jajecznica <3
11. W jakiej fryzurze najczęściej chodzisz do szkoły?
Odp. Najczęściej w warkoczu na bok lub rozpuszczonych.
12. Jak jesteś teraz ubrana?
Odp. Granatowe rurki (tak, spodnie, ale nie wiem jak to inaczej nazwać), bluzką z kotem, srebrny sweterek. Buty? Nie chodzę w domu w butach..:'D
13. O której chodzisz spać?
Odp. To zależy, różnie, ale najczęściej między 22:00-23:00.
14. Ulubiony egzotyczny owoc?
Odp. Oj mango i liczii <3
15. Ile zajmuje Ci przygotowanie się do szkoły?
Odp. Około 2O minut.

Uff, skończyłam! Mam nadzieję, że zaciekawiły Was pytania. Jeżeli chcielibyście wiedzieć coś jeszcze to śmiało zadawajcie je w komentarzach!
Do jutra, Florka! 

55 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego! A gdzie informacja od Maliny? O.o

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne projekty. Bluzeczka jest taka słoooodka *-*.
    Niezbyt lubię tą drugą sukienkę i kolory tez za bardzo mi nie przypadly do gustu :/.
    Wszystkiego Najlepszego! ∩__∩
    Ile kończysz? XD
    Super post :3.
    Byeeee
    Jelly
    XxNope
    ☆ミ ☆彡

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego ;**
    Fajny post. Też nigdy nie chciałam być harcerzem, a właśnie teraz u nas w szkole są zapisy...

    `'A
    /'Callies

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Harcerką * Hyhy ^^ Ja jestem harcerką i bardzo się cieszę z tego że nią zostałam jestem harcerką już rok u ciebie w szkole są zapisy dlatego że jest teraz tak zwany nabór i przyjmuje się nowe harcerki i tak dalej c:
      ~Sama wiesz kto :P

      Usuń
    2. Harcerze to osobna drużyna tak samo jak Harcerki c:
      ~Sama wiesz kto c:

      Usuń
    3. Oj wiem, wiem źle napisałam xd

      Usuń
  4. Świetny post!
    Życzę najlepszego, szybkiego wbijania leveli. ^^
    Ja niedługo otwieram nowy blog, proszę o pomoc. •.•

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszukuję fajnych linków na bloga! >.<
    Kto pomoże? .-.
    /'Colles

    OdpowiedzUsuń
  6. Łooł. Pierwszy projekt jest śliczny! Chyba zrobię podobny,ale w kolorze miętowym.. ^^
    A Ty masz do szkoły na 12:30?! Jak możesz?! Masz doobrze.. Ja cały czas albo na 8:00 albo 8:50. :<
    Okej,teraz życzonka. (Hyhy,masz dzisiaj urodziny świetnie trafiłaś. c;)
    Życzę Ci :
    Samych szósteczek i piąteczek w szkole,
    I piątek z Matmy, (Matma to złoo.)
    Dużo przyjaciół, (prawdziwych)
    Dalszych sukcesów w blogowaniu,
    Najwyższego levela na MSP, (Nawet 100.)
    I ogólnie wszystkiego co sobie wymarzysz!
    Życzę Ci tego ja :
    Jednorożec.
    Oks,mam nadzieję,że przeczytasz życzonka.
    ~Jednorożec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam na 8:00, ale teraz nie ma pani od angielskiego i mamy na 8:55 :<

      Usuń
  7. Wszystkiego najlepszego Florka!
    A teraz moje życzenia, takie jakie mówię wszystkim, których lubię (Jaka ja oryginalna!) :

    Podręcznej lamy, bo któś musi w świecie lamić ;
    I łosia, też pozdręcznego, do rzeczy z dupy potrzebnych...
    Lizaków, bo są smaczne ;
    Fejmu na MySyPy, roli u Szymona...
    I czegoś tam jeszcze, nie wiem czego.

    To są dla Ciebie życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. A i ludzie : co na tym blogu ostatnio mało postów? Ktoś odpowie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, mało postów. Chyba tutaj wena kogoś opuściła.. xd

      Usuń
  9. Fajny pościk! Strasznie miło się czyta ^_^
    A co ja pacze! Ooo, jestem wymieniona przy nauce japońskiego! Arigato :*


    //Pati

    OdpowiedzUsuń
  10. Ai! Miałam dopisać: Otanjoubi omedetou gozaimasu!! <3
    [Wszystkiego Naj]

    OdpowiedzUsuń
  11. Ma ktoś pomysł na link do bloga? v.v
    Jest tu ktuś?
    /'Colles

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto lat! :D Pierwsza bluzka jest ładna.
    _ Paulik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Paula, masz pomysł na link do mojego bloga? Nie mam pomysłu xd
      Pozdro
      /'Colles

      Usuń
  13. Fajny post :)
    Harcerzonators *-* <3
    ~Wisienka ntt^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne fajne, nawet bardzo :)

    - biscuit2002

    PS założyłam nowe kontooo ( tak wiem odmieniło to życie was wszystkich tu zebranych :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, ze masz nowe konto. ;)
      Pomożesz mi w linku do nowego bloga? ^^
      Pozdro,
      /'Colles

      Usuń
  15. Oo dziękuję ;D jak ci pomóc?

    OdpowiedzUsuń
  16. Hm. Założyłam bloga i no nie wiem jak rozpocząć xD
    Mam doświadczenie blogerskie wiec o posty nie musimy się martwić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #Dopsz

      Kurczę nie mam weny ;/ pomyślę i jak uda mi się obmyśleć coś kreatywnego i nie za bardzo abstrakcyjnego dam znać :D

      -biscuit2002

      Usuń
  17. VIP ZA DARMO: http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Denerwują mnie takie chamskie, nielegalne reklamy. #block

      Usuń
  18. Link? To może collesstarplanet.blogspot.com? Albo collesplanet.blogspot.com, zycie-moim-zyciem.blogspot.com, czarne-okulary-z-rozowymi-oprawkami.blogspot.com (to jeśli jesteś pesymistką :D), zyj-chwila.blogspot.com, w-innym-wymiarze.blogspot.com, to były linki, a oto nazwa: UWAGA. Jeśli tu klikniesz, zostaniesz przeniesiony do innego świata.
    ^ To było nazwa. Długa, wiem - cała ja. :p A linki niesamowicie glupie, no trudno xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie jest Moviestarplanet? xd
    Kreatywne,filmowe..jakie jeszcze..proszę o pomoc!
    *kom=motywacja dla Florki ^^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej Ci nie powiem, masz wykorzystać którąś z moich nazw!
      x-o

      Usuń
    2. Paulinka, już dobrze, dobrze, wykorzystam. C;
      Zuzanko, dzięki za podsunięcie myśli :)
      /'Colles

      Usuń
    3. Szpanerskie xD

      ~Wisienka ntt^^

      Usuń
  20. Wszystkiego najlepszego Florka ♥ Szkoda, że nie przeczytałam tego posta wcześniej to napisałabym w poście życzenia : C

    OdpowiedzUsuń
  21. msp-w-rozowych-oprawkach.blogspot.com
    Zapraszam xd

    OdpowiedzUsuń
  22. Sto lat :-) pytanko szukasz kogoś do pomocy ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja z projektami ma taki life hack że robię dżinsy za 50sc i je kupuję
    Brawo masz zwykłe dżinsy za BARDZO TANIO :D
    BTW Zapraszać do znaj nick julkazapo

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!