czwartek, 15 października 2015

Nowy event na MovieStarPlanet oraz przegląd zdjęć z pierwszej strony!

H E J J !

Z tej strony Florka, Weroo. Na wstępie tego posta chciałabym po raz kolejny przeprosić za moją tygodniową nieobecność, ale wynika ona z tego, o czym już pisałam - gimnazjum.
Już od początku roku wiedziałam, że nie będzie łatwo. Całe dnie przesiaduję przed książkami ucząc się. Niestety, takie przerwy będą się zdarzały, za co ogromnie przepraszam.
Jednak bez zbędnego gadania, zapraszam Was do przeczytania tej oto notki!
Zajmę się dzisiaj nowym eventem (mam nadzieję, że tak to się pisze) halloweenowym oraz przeglądem zdjęć, które zyskują najwięcej polubień od użytkowników.


Event - jest to zaplanowane oraz zorganizowane wydarzenie.
Od razu po dyni możemy poznać, że wydarzenie to będzie związane z halloween, które zbliża się do nas wielkimi krokami, bo już trzydziestego pierwszego października. Jak widać, moderatorzy postanowili to uczcić i zrobić właśnie taki event.
Pewnie tak jak wszystkie, będzie on polegał na zrobienie określonej liczby zadań, a za wszystkie wykonane prawidłowo dostaniemy jakiegoś boonie, a przynajmniej zazwyczaj tak jest.
Wydaje mi się, że warto brać udział w takich akcjach, ponieważ upominek, który dostaniemy (najczęściej jest to właśnie boonie) jest unikatem.
Co sądzę na temat takich wydarzeń?
Uważam, że są one naprawdę fajne, ale przeszkadza mi czasami to, że znajdują się tam naprawdę "bezsensowne" zadania lub powtarzające się. Ogólnie ja zawsze staram się robić ćwiczenia od moderatorów! :')
Mam nadzieję, że na halloween zostanie przygotowane coś naprawdę fajnego i strasznego!

♥ Druga część posta ♥

Tak jak wspomniałam na początku, zajmę się teraz przeglądem oraz oceną zdjęć.
Ocena może być od 1 - 6, czyli tak zwana ocena szkolna.


Zdjęcie, a raczej pierwszy rysunek jest twórczością sasuke12452.
Rysowane ołówkiem, jakaś postać. Tak, nie znam się na animie czy tym podobne :'D Jak dla mnie, jest to naprawdę ładne, widać, że włożono w to dużo pracy, ale opłacało się!
Chociaż na moim miejscu dodałabym kilka "kresek" jeszcze na włosach.
Moja ocena - 5.


Zdjęcie dziennika, żadna nowość. Od samego powstania tej książki pojawiają się zdjęcie na ten temat. Najczęściej właśnie użytkownicy pokazują swoje "zniszczone" strony. Tutaj klodin1209 pokazała jak udekorowała okładkę, powiem, że wyszło jej bardzo ładnie, ale ja bym jeszcze coś dodała, aby nie było tak pusto.
Moja ocena - 4+

Zdjęcie kolejne, przedstawia dwie puszki coca-coli. Różowy kolor, śliczne są! Ale nie podobają mi się tego typu obrazki, na których wymuszamy like. Wydaje mi się, że jest to jasne, że większość osób wchodzące na ten obrazek kliknie lajka..
Mimo to same w sobie puszki (za dużo tych powtórzeń :/) wyglądają ślicznie! ♥
Moja ocena - 4-

Jest to już ostatnie zdjęcie, które ocenię. Tutaj również....widziałam takie pytania wiele razy "lubisz ten styl, daj like". Żadna oryginalność, ale cóż, przynajmniej te ubrania na obrazku są ładne! ^^
Moja ocena - 3

Tutaj post dobiega końca.Przepraszam, że do najdłuższych on nie należy, ale muszę wrócić do czytania książki, ech..
Informacją II jest to, że najprawdopodobniej w weekend mnie nie będzie, ponieważ jadę do mojej koleżanki na noc, ale jutro postaram się coś napisać i ustawić publikację, mam nadzieję,że zdążę.
Do następnej notki, Florka! 

18 komentarzy:

  1. Le pierwsza!
    Hyhy,moim zdaniem do TOP dostają się zdjęcia wymuszające Lovki.
    #TakBardzoWymuszające
    Dlatego.. Ech,ja bym chciała obejrzeć coś kreatywnego - ładnego,a nie takie pitolenie.
    No cóż,jest,co jest..
    ~Negatywna
    ~Jednorożec

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post c: Hsh czekam na kolejne. Ten dziennik ze zdjęcia jest nawet ładny XD
    'Doma

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny, zróbcie konkurs na reda bo nikt tutaj nie pisze! Tylko Florka i Tyna dbają o bloga, szkoda, żeby się zmarnował. Tylko 14 postów we wrześniu, połowa października minęła, a tutaj tylko 5 postów? Zobaczcie staty z tamtego roku. :( Naprawdę, zróbcie coś, bo aż szkoda patrzeć. ://

    Florka, fajny post. C: Twoje posty zawsze się super czyta. C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Zgadzam się z Cordelie
      Może nowe osoby będą pisać...
      A gdzie Nestelle? Laniacz? Lyekimi?
      Gdzie się wszyscy podziali ?!

      ~Rosence

      Usuń
    3. Też wydaje mi się, że konkurs były by dobrym rozwiązaniem, jednak nje jestem administratorką aby o tym decydować :/
      Florka.

      Usuń
    4. Moze sie skontaktuj z kims? Ja bym sie zglosila.

      Usuń
    5. Jak ja lubię kiedy komy się powtarzają!

      Usuń
    6. Jak ja lubię kiedy komy się powtarzają!

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. W jutrzejszym poście się wszystkiego dowiecie, pisałam z Malina :)
      Florka.

      Usuń
  4. Super post!
    Szukam fajnych linków na mojego nowego bloga .
    Halo? Ktoś tu jest wogóle? >.<
    /'Colles

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz bardzo jestem zadowolonaz twojego postów. Bardzo cięlubie

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!