niedziela, 22 listopada 2015

Notki- GŁOSOWANIE CZAS ZACZĄĆ! + Ankieta

Helołson moje kochane pomarańcze! Kto tęsknił? 

Helołson!
Witam, witam! Kto to taki? Nestelle, Kiwi, Mrs. Biała, Mydło!
  Przez 10 dni brak znaku życia. Teraz wracam z nowymi pomysłami, wielką energią i... wszystkim.
Dzisiaj niestety nie będzie takiego zwykłego, normalnego posta, którego zapewne oczekiwaliście.
Mam dla was notkę z postami próbnymi od naszych kochanych (mam nadzieję, że przyszłych) redaktorów! Co za tym idzie? Zmiany w konkursie.

 Doskonale wiemy, że Flerie zmaga się z chorobą. Oficjalnie odeszła z konkursu, ale to była na sto procent trudna decyzja. Dostałaś szansę i skorzystaj z niej! Chcemy Ci pomóc chociaż pod małym względem dlatego też nie będziesz musiała wysyłać notki. Jeśli będziesz gotowa przyjdziesz tu na okres próbny. Na ogół teraz w ankiecie wyłonione zostaną 3 osoby. Zostaną na stałe! Ale nie tak prędko! Przez tydzień jesteście pod lupą ;D Jeśli będzie trzeba, czytelnikom się spodoba i przede wszystkim będziesz gotowa- zostaniesz jako 4 osoba. Wkładałaś pracę choćby w zgłoszenie. Teraz to my zaczekamy na Ciebie. Napiszesz, gdy będziesz gotowa. Wtedy proszę, byś poinformowała mnie kiedy chcesz mieć okres próbny. Może to być choćby za miesiąc. Wybierz termin, który będzie ci odpowiadał
 CZEKAM I ŻYCZĘ DUUUUŻOOOO ZDROWIA!

Przedłużyłam wszystko. No oczywiście, brawa dla Nestelle! Musze się rozpisać, ugh...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

POSTY PRÓBNE 

KOLEJNOŚĆ
1. Reiile
2. Cordelie/ Independent Girl
3. Paris Rose/ CzemuCieTuNiema  
4. Malwina Boston/ Britney
5. Alan/ Yankee

~*~*~**~*~*~**~*~*~*~*~**~*~*~*~*~**~*~*~*~*~*~*~**~*~*~*~*
NOTKA 1. Reiile


Hejka! ;)
W dzisiejszym poście przedstawię wam dwa tematy. Pierwszym będzie look z dwoma wersjami kolorystycznymi, a drugim będzie ocenianie looków moich znajomych. A więc bez zbędnego przedłużania, zacznijmy!
~~~~

​ Tak się prezentuje mój look. Według mnie wyszedł całkiem nieźle. Wybrałam jaskrawy niebieski, ja po prostu kocham takie kolory. <3 Jako dodatek dodałam kocie uszka, wyglądają tutaj ładnie. Włosy- jedne z moich ulubionych. Bluzkę wzięłam z top, ona jest średnia. I jakże sławne (lol) spodenki i creepersy.  Cena tego kompletu to 2650 sc, wyszedł tanio. W looku jest pięć rzeczy, zwyczajnie. Moja ocena dla tego stroju to: 6/10.
I wersja kolorystyczna:

Powiem to serio. Ta wersja jest ładniejsza, od oryginalnego looku. ^3^ Wersję stworzyłam w kolorach fioletowo- szaro. uważam, że jak najbardziej mi się udało. Jednak zastanawiam się, czy uszka nie powinny być szare, ale mniejsza. Ocena tej wersji kolorystycznej: 9/10.​
II wersja kolorystyczna:

​ Uważam, że ta wersja jest jako ostatnia. Nie podoba mi się ona. I do tego to na włosach błyszczy (?). Może jakbym wzięła inny kolor niebieskiego to by było ładniej? Nie wiem. Moja ocena: 4/10.
~~~~
Teraz przejdźmy do oceniania looków moich znajomych. Ocenię ich tylko trzy, ponieważ muszę się uczyć matematyki. ;_;
Look Emi Caffe:

​Twarz-
ogólnie jest ładna, ale według mnie twój odcień oczu jest zbyt za ciemny. 9/10
Włosy- lubię je, są ładne. 10/10
Dodatki- widzę tu tylko jeden dodatek, kokardę. Mogłaś dodać jeszcze jakiś naszyjnik, lub coś w tym stylu. 8/10
Góra- szczerze to bardzo lubię ten sweterek. Jest on bardzo ładny. ;) 10/10
Dół- spódniczka nie pasuje do sweterka.. 5/10
Obuwie- nie widziałam nigdy tych butów, ale pasują tutaj jak najbardziej. 10/10
Look WeroniQQQQ:

​Twarz-
bardzo mi się podoba jej twarz. 10/10
Włosy- uwielbiam je! Kocham modów za te włosy. B) 10/10
Dodatki- widzę tu trzy dodatki. Jednak ja bym zdjęła węża i serduszka. 7/10
Sukienka (?)- ładna sukienka, nie jest ona moją ulubioną, ale jest ładna. 18/20
Obuwie- nie widziałam nigdy tych butów. Są ładne, jednak ja bym wzięła inne. 8/10
Look Syllvana:

Twarz-
jak widać jest to twarz na Halloween. Jednak jest ładna. 7/10
Włosy- ładnie pasują do kompletu. 10/10
Dodatki- pięć dodatków, na bogato, heh. 10/10
Sukienka- jest ona droga, lecz ładna. 19/20
Obuwie-​ kocham te buty! Są one genialne. 10/10
~~~~~
Jak widzicie to jest już koniec posta. Niestety, ale muszę kończyć. Myślę, że post wam się spodobał! 
~Reiile!

___________________________________________________________________

Notka 2. Cordelie/Independent Girl 

Hejson!
Zapewne starzy wyjadacze z bloga mnie pamiętają - Inde, Tost, Independent Girl, ta, co pisała niespełna rok temu. Nieco młodsi czytelnicy być może pamiętają wakacyjny nabór, w którym startowałam, przeszłam nawet do drugiego etapu, ale niestety choroba nie pozwoliła mi wtedy na częste przesiadywanie przed komputerem i musiałam zrezygnować. Dzisiaj mam się - odpukać - bardzo dobrze i startuję w kolejnym konkursie. :-)
Znakomicie pamiętam post, dzięki któremu wygrałam rok temu - "Z kartki na msp", czy jakkolwiek inaczej mogło się to nazwać. Trzy moje projekty, których odwzorowania próbowałam szukać w sklepie msp. Od tamtej pory redaktorki, które tak jak ja projektują w szkicownikach Top Model lub Lilla Lou, również piszą takie notki. Cóż, cieszę się, że moja seria przyjęła się z takim powodzeniem. :-) Dzisiaj chciałabym napisać podobną notkę, ale żeby urozmaicić post - dodam małą niespodziankę. B-)
Oceniam tylko i wyłącznie PODOBIEŃSTWO, o rysunku dopiszę coś tam przy okazji. 

Projekt I - Rusałka

Ogólnie projekt straszliwie mi się podoba. Co prawda warkocz jest odrobinę niedopracowany, bo czas mnie gonił, ale poza tym jest super.
Włosy: Nazywają się Mermaid, ohoho. XD Na pewno pasują najbardziej z tych wszystkich z msp, ale nie są tak długie, jak te w projekcie. Ocena: 4/5
Sukienka: No dobra, inspirowałam się nią. B-) Bardzo ładna i podobna. Kolor na zdjęciu jest trochę inny, ale w rzeczywistości jest bardziej podobny do koloru sukienki na msp. Ocena: 20/20
Buty: NIE MA, hihohhiohihohoiho. Skoro więc i tu są bose stopy, i tu, to niech będzie: Ocena: 5/5
Dodatki: Naszyjnik z muszelką - jest. Niestety nie ma jednak tych kokardek na rękę. Po pierwsze - nie było takich w sklepie, a po drugie - gdy brałam coś na ręce, to automatycznie kasował się naszyjnik. Dlatego też: Ocena: 5/10
Razem: 34/40 - tutaj ubrania serwowane przez moderatorów naszej różowej gry sprawiły się dość dobrze, zobaczmy, jak będzie z kolejnym projektem...







Projekt II - Ziemia

Nie bierzcie pod uwagę tej po lewo, delikatnie mówiąc - nie wyszła. Mówimy o pani Ziemi, sprawiającej, że po zimie następuje wiosna.
Włosy: Uważam, że dosyć dobrze dobrane. Wiadomo, że nie uda nam się znaleźć warkocza z dokładnie taką samą opaską, ale jest super, naprawdę. Ocena: 5/5
Sukienka: No i znowu wyszło na jaw moje wzorowanie się. B-) Kolor mojej sukienki jest troszkę bardziej jaskrawy, ale nie mogłam znaleźć go na palecie barw w msp, więc dlatego różowy po prawej jest troszkę brudnawy i mało żywy. Ocena: 16/20
Buty: Nie widać ich w obu przypadkach, więc jakiekolwiek by nie były, zawsze będą pasować. Ocena: 5/5
Dodatki: Jedynym dodatkiem, który zastosowałam na rysunku, to trzymana w dłoni róża. Niestety, na msp nic podobnego nie znalazłam. :/ Troszkę usprawiedliwiam to tym, że to rzeczywiście nietypowy dodatek, więc: Ocena: 2/10 (1/5, bo się skraca).
Razem: 28/40 - nie najgorzej, ale najlepiej też nie. (y)






Projekt III - niespodzianka!

Jaka?
Otóż taka, że żadnego projektu nie ma! Za to zobaczymy coś nietypowego - moją postać z gry The Sims 3, którą również postaramy się odwzorować! :-)

Kliknij, by powiększyć, bo bez niego lipka
Oto i Carmen. Tak, w nieco niecodziennym stroju. Jest taki mhoczny. Gdy pobierałam ubrania z TSR i zobaczyłam tę maskę na twarz, od razu wiedziałam, że można stworzyć z niej coś super.
Włosy: Na pewno pasują najbardziej ze wszystkich, które możemy znaleźć w grze. Ocena: 5/5
Sukienka: I o co tutaj chodzi? Powinna być sukienka, więc oceniamy moje odwzorowanie jako sukienkę, jednak tak naprawdę jest to bluzka i spódnica oddzielnie. Nie znalazłam nic, co by pasowało bardziej, jednak i to rozwiązanie nie obyło się bez błędów: top ma długie rękawy i widać brzuch. Do spódnicy nie mam zastrzeżeń. Ocena: 15/20
Buty: :-) Ocena: 5/5 B--)
Dodatki: Powinny być rękawiczki, ale jest to takie coś na ręce, czego fachowej nazwy zapomniałam, ach, ta moja skleroza. :'-) Czujcie moje poświęcenie, zapomniałam o kolczyku (skleroza vs. 2) i doklejałam całego nochala w pejncie! XD Brakuje jeszcze czegoś, czegoś, co nadaje lookowi charakteru... Oczywiście - maska. Po dogłębnej analizie stwierdziłam, że gdzieś tę maskę na msp już widziałam (skleroza vs. 3) i znalazłam owe cudeńko w szafie!
Tak prezentuje się na postaci, a pochodzi z Sylwestra 2014. Ocena: 9/10, bo mimo tych rękawiczek resztę dodatków można było świetnie dobrać.
Razem: 34/40 - czyli mamy ex aequo z pierwszym projektem. :-)

Okej, to już koniec posta. Chcę jeszcze tylko dodać, że nie muszę wygrać konkursu, by poczuć tę satysfakcję z ponownego pisania dla owego bloga! :-))) Jestem bardzo szczęśliwa, że raz jeszcze napisałam notkę na jego potrzeby.
Pozdrawiam!
Independent Girl/Cordelie

___________________________________________________________________

3. Paris Rose/ CzemuCieTuNiema 


Hello, Everybody!
Przed Wami do przeczytania post mój!


I Część Posta

Jak wyglądam?
Mam na imię Olga, mieszkam w województwie Zachodniopomorskim. Poszłam do szkoły o rok wcześnie, więc praktycznie jestem mądrzejsza od moich rówieśników(No na pewno!). Mam brązowe(ciemny blond) włosy prawie do pasa(gdy są rozpuszczone), które zwykle "zaczarowuje" w kitkę, a gdy mam czas, w warkocza. Moje oczy są brązowe, z wyglądu jestem po prostu zwykła. Usta średnie, kolor troszeczkę pudrowego różu. Zwykle ubieram się na sportowo, ale nie, nie jestem "sportowcem".

Moje zainteresowania
Uwielbiam śpiewać. Czasem poeksperymentuję z np. Gimpem, więc również grafika komputerowa. W wolnych chwilach, gdy mi się nudzi porysuję "swe dzieła". Jednak moim najważniejszym zainteresowaniem jest...
*Werble*
*Werble x2*
*Werble x3*
Przeglądanie się w lustrze! 
#OKLASKI

Moja historia(Życie)
Dawno, dawno temu w magicznej krainie zwanej Poznaniem, w roku 1998, urodził się Jakub. Był zwyczajnym chłopcem, jak i pierwszym dzieckiem pewnej szczęśliwej pary. Jednak bycie jedynakiem nie trwało zbyt długo, albowiem już niedługo urodziła mu się siostrzyczka. Małe, pulchne zawiniątko nazwano Olga. To właśnie o niej jest ta historia.

Dziewczynka nieprzerwanie była pulchna, jak i do dziś. Jedną z niewielu rzeczy, które pamięta z wczesnego dzieciństwa był plac "od świtu, do nocy". Mieszkała w najwyższym bloku na osiedlu położonym w Poznaniu najwyżej, na najwyższym(mieszkalnym, bo na najwyższym były piwnice) piętrze, więc mogłaby mieć z okna widok na cały Poznań, oczywiście gdyby był mniejszy. Przypominam: Przejazd z jednego końca tego miasta na drugi zajmował ok. godzinę tramwajem, więc bez korków, a co dopiero stojąc w nich. Myślicie, że wciąż tam mieszka? Jeśli tak, to się mylicie. Niedługo wyjechała do mniejszego miasta, do dziadków. Ponieważ chodziła wtedy jeszcze do przedszkola, właśnie dlatego wspomniałam o "wczesnym dzieciństwie", bo jej dzieciństwo trwa nadal.Tylko teraz jest inne...

Moja historia(MSP)
Był taki rok, śnieżył się Grudzień. Koleżanka naszej głównej bohaterki-Olgi namówiła ją do założenia konta na grze "Moviestarplanet". Bohaterka uległa i je założyła, grała przez kilka miesięcy. Jednak gdy zdobyła 10 poziom zapomniała hasła. Odeszła. Minęło kilka miesięcy, dziewczynka wakacje spędziła w Poznaniu. Koleżanka Olgi, a zarazem jej imienniczka, poprosiła ją, aby wróciła do gry. Założyła więc konto, na którym znów zdobyła 10 poziom, ale w końcu je usunęła, ale wtedy bez namysłu założyła nowe-"CzemuCieTuNiema". W końcu, w kwietniu tego roku, kupiła pierwszego VIP'a. Na miesiąc, ale to nie byle jakiego-Star! Wkręciła się. Mimo wszystko, nic nie trwa wiecznie. W bodajże czerwcu tego samego roku włamały jej się na konto dwie osoby-EmooKlaudii i ktoś jeszcze. Dziewczynka nie miała już siły na prowadzenie konta, więc odeszła. W końcu na początku roku szkolnego wróciła, a w środku września kupiła drugiego VIP'a. Aż nastał listopad...Był to chyba 7 dzień tego miesiąca...Kupiła 3 VIP'a, takiego samego jak pierwszy i drugi. Kupiła, dostała "Jury". Zrobiła boostera. Właśnie wtedy wbiła lvl i to nie byle jaki, bo 20! Tego dnia, którego to pisze również ma VIP i ma nadzieję na jeszcze wyższe poziomy.



II Część Posta
Każdy z nas jako redaktor powinien mieć pomysły. A oto jeden z moich!


Look jak z TOP!

Na czym polega?


Dzisiejsze strony: 1-9!

Strona 2: Fryzura i buty!

W kitce od początku się "zakochałam", a Creeperettes jakieś musiałam mieć. MUSIAŁAM. Jeszcze nie zmieniałam kolorystyki, aby była dla Was zaskoczeniem :3

Strona 4: Dodatek!

Musiałam wybrać te uszka. Mogą być świetnym dodatkiem! 

Aha, zapomniałam napisać, że gdy będę pokazywać skład look'u w takiej postaci, nie będzie(Przepraszam za powtórzenie) zmieniona kolorystyka, aby nie "spojlerować".

Strona 8: Bluzka i szorty!
Przepraszam, że oba artykuły są dla VIP. Bluzka potrafi być zwiewna i lekka, a szorty nadają tak zwanego "charakterku". Dlatego wybrałam właśnie je.



Efekt Końcowy!


"Cute cat with the claw"

Jak na mnie, to całkiem nieźle. No ale miałam do dyspozycji aż 9 stron, więc dość dużo. To pomieszanie stylu wyszło mi raczej na dobre. 



Ocena końcowa!
Fryzura: nie musiałam zbyt długo jej szukać, ale również dodaje uroku. Myślałam nad rozpuszczonymi włosami, ale koniec końców-wygrały te. I to chyba nawet lepiej. Mimo wszystko, coś mi w niej nie pasuje... Ocena: 8/10.

Bluzka: tak jak mówiłam, wygląda na zwiewną, ale te odkrycia na ramionach również sprawiają, że look jest "grzeczny". Jedynie ta fioletowa warstwa(na zewnątrz) przekształca(chodzi mi o kolory) tą miętową, ale to jedyny "-", który zauważyłam. Ocena: 9/10.

Szorty: właśnie ona nadaje "charakterku". Właśnie dlatego w nazwie dodałam: "with the claw", co według tłumacza Google(Nie chce mi się zaglądać do zeszytu xD) znaczy "z pazurem". Jedyny minus jest taki, że jak bluzka, wymaga VIP. No ale czy to można zaliczyć do wad? Ja bym tego nie robiła, nie obniżała za to oceny, jednak jest jeszcze jeden "-", a mianowicie na naszej Moviestar nie widać szarpnięć w nich. Ocena: 7/10, sama nie wiem czemu.

Buty: te nasze ludzkie creepersy...Załodze graficznej naszej gry wyszła ta "przeróbka" całkiem dobrze. Chciałabym taki talent, ale wróćmy do tematu. Do plusów można też zaliczyć, że nie są drogie. Być może część z Was widziało, lub nawet ma buty za 1800(Prawdopodobnie) sc. Dla mnie nawet, choć podobno im droższe, czym lepsze, nie są zbyt ładne, a tu dobra robota i za małą cenę.  Ocena: 10/10!

Dodatki: są to jedynie kocie uszka-opaska. Nawet w kolorze miętowym ładnie wyglądają! Tylko jestem ciekawa, jak będę wyglądać, gdy moja normalnie piękna, kochana postać będzie stać bokiem. Ocena: 7/10, jak w przypadku szortów-Nie wiem, czemu.

Próba błędów!
Czyli taka sesja zdjęciowa.
Błąd nr 1!

Z jednej strony, to już stary błąd, ale z drugiej: Jest dosyć widoczny! No i człeku no! I żeby uniknąć zbędnych pytań: Mam VIP i Jury, #A_CO. Odnośnie spodni: Błędy są jeszcze w innych animacjach, ale nie będę ich przedstawiać. Jednak to chyba wszystkie błędy.



Logo!

Jak na mnie, to źle nie wyszło, ale ta ramka...Po prostu jestem beztalenciem... No ale cóż, trza żyć dalej. Napisy trochę nie widoczne. Są tu trzy postacie: dwie po bokach i jedna, prawie niewidoczna, na środku. Nie jestem zbytnio zadowolona, ale jak na mnie, to może być...

Ja tymczasem się żegnam...Adios!


  ________________________________________________________________________

4. Malwina Boston/ Britney

 
Witajcie kochane kucyki.
Tutaj Britnej.
W dzisiejszym poście będzie jak już mówiłam obiecana niespodzianka. Chociaż w sumie nie wiem czy można to nazwać niespodzianką. Jak już pewnie domyślacie się po tytule posta będzie dzisiaj wywiad. Z kim? Uwaga uwaga....Z KELLOW. Co z tego, że pisała już na tym blogu. Wywiad jest świeży i możliwe, że dowiecie się z niego informacji, których mogliście nie wiedzieć.
No to co? Ready? Go!

1. Gdybyś miała wybierać pomiędzy dwoma - Stare MSP i Nowe MSP, które byś wybrała? Które MSP według Ciebie było lepsze?
Kellow: Raczej Stare MSP. Było dla mnie lepsze nie tylko pod względem ludzi, osób, animek, itd., ale także jeśli chodzi o klimat i unikatowe przedmioty oraz ubrania. Poza tym, uważam że wtedy była również moderacja na o wiele wyższym poziomie, która w przeciwieństwie do tej, którą mamy teraz nie banowała użytkowników np. nie uzasadniając swojego wyboru.

Jak najbardziej zgadzam się z tą odpowiedzią. Otrzymałam w niedziele bana nieuzasadnionego na dwa dni. Przejdźmy do następnego pytania..

Czy uważasz,że na MSP jest podział na lepszych i gorszych ?

Kellow: To zależy jak ktoś na to spojrzy. Z perspektywy osoby "sławnej" w tej grze i jako blogerka zauważyłam, że często bywa tak, iż bardziej doświadczonych graczy uważa się za lepszych, a tych, którzy swoje konta założyli niedawno jako tych gorszych. Podobnie jest z levelami - im wyższy level, tym jesteś lepszy. Ale znajdują się również bardzo często takie osoby, dla których takie osiągnięcia wcale nie mają żadnego znaczenia.
2. Co uważasz o osobach wybijających się na forum poprzez "hejtowanie" wszystkiego co się da?Kellow: Szczerze, nie cierpię ich. Chyba tylko tak mogę określić to, co o nich myślę. Zresztą, najczęściej są to tzw. gimbusy, czyli osoby, które potrafią obrażać różnych użytkowników nie zważając na to, że ranią komuś uczucia. Najczęściej robią to przez forum, gdzie teoretycznie mają się pojawiać wpisy, w których można poprosić o radę, czy zareklamować swój najnowszy film.

3. Czy według Ciebie opcja dodawania zdjęć na MSP jest pożyteczna?Kellow: Z jednej strony jest fajna, bo można podzielić się z innymi swoimi rysunkami lub najnowszymi zdjęciami, z których jesteśmy dumni. Z drugiej strony jest też wiele wad z tym związanych, bo nigdy nie wiemy w jakie ręce może trafić obrazek zawierający np. naszą twarz albo nasze dane osobowe... Ja osobiście z niej nie korzystam, więc trudno mi ocenić czy jest pożyteczna.

4. Wierzysz w znajomości,które tworzą się na MSP i trwają nawet poza nim?Kellow: To zależy, ale raczej nie. Jeśli utrzymujesz z taką osobą kontakt przez GG i/lub przez Skype'a, to mimo wszystko przez większość czasu nie jesteś w stanie zobaczyć do końca z kim rozmawiasz i co tak naprawdę ta osoba czuje, a te dwie rzeczy odgrywają w tym przypadku bardzo dużą rolę.


5. Teraz może coś z bieżących wydarzeń..
Czy według Ciebie tworzenie ArtBooków i postów na Forum, a następnie pisanie w nich "PrayForParis" rzeczywiście jest współczuciem dla Francji?
Kellow: W sumie wcześniej już dokładniej się nad tym zastanawiałam i ostatecznie trudno powiedzieć. Z jednej strony użytkownik, który takiego ArtBooka utworzy najprawdopodobniej ma na myśli to, żeby w jakiś sposób okazać szacunek osobom, które zginęły w zamachach terrorystycznych we Francji. Aczkolwiek, to też w pewnym sensie mieszanie z błotem poważnych rzeczy.

6. Jak doszłaś do takiej rozpoznawalności na MSP i jak wyglądały twoje początki w naszej grze?Kellow: W dużej mierze swój sukces zawdzięczam przyjaciołom (tym poznanym w świecie wirtualnym i nie tylko), ale także filmom, dzięki którym zdobyłam znaczną część SC jakie dziś posiadam. Jeśli chodzi o moje początki, to wiadomo. Nie było łatwo, ale z czasem wszystko wyglądało coraz lepiej.

7. I ostatnie pytanie. Jak wszyscy wiemy prowadzisz też bloga. Za co lubisz blogować o tej grze? Jest to dla ciebie pasja?Kellow: Tak, oczywiście! To dlatego nadal jestem na swoim blogu aktywna i stale stanowię jego nieodrębną część. Lubię blogować głównie dlatego, że mam wiele pomysłów, które chciałabym przekazać innym graczom.

Dziękuje bardzo za wywiad! Bardzo podobały mi się twoje odpowiedzi . Wywiad pojawi się w (próbnym) poście na blogu Abieskiej . Dzięki za poświęcony czas. :))Kellow: Dziękuję również i życzę powodzenia w dalszych etapach naboru. c:
Jeszcze raz bardzo dziękuje Kellow za zgodzenie się udzielenia wywiadu hehe. Tak w sumie to śmieszne takie trochę, że mamy swoją własną społeczność w której są tzw. "fejmy" i udzielają one wywiadów. No, ale cóż. Witamy w XXI wieku :))
Na koniec posta, żeby nie był aż tak krótki dodam jeszcze twarz, którą zrobiłam korzystając z nowości, które zostały dodane, oraz look, który stworzyłam z rzeczy z nowego tematu! C:

Obraz w treści 1

Kocham zielone oczy, al po dłuższym namyśle wolałabym mieć je tylko w grach, ponieważ kocham mój kolor oczu czyli brązowy. Co do całej twarzy. Nie ukrywam, że robiąc ją moja postać bardzo upodobniła się do pani od plastyki, która uczy w mojej szkole. XD
No to teraz może look :

Obraz w treści 2
Jak widać wszystko starałam się utrzymać w czerni oraz bieli. Gdy ujrzałam e kolorowe glany od razu wiedziałam, że mój strój będzie dwu kolorowy.
Jak dla mnie 10/10.

Obraz w treści 5Obraz w treści 4
Podsumowując : Zestaw tylko dla członków VIP, oraz dosyć drogi, ale według mnie wart swojej ceny.
Hmmm. W dzisiejszym poście to chyba na tyle. Piszcie w komentarzach co myślicie o nowościach na MSP( tylko bez żadnych kłótni i wyzwisk ).

Obraz w treści 6

_________________________________________________________________

5. Alan/ Yankee


Dżem dobry!
Dzisiaj przychodzę do was z postem dość prostym..Którym jest poradnik jak zrobić logo! Nie przedłużając, zaczynajmy!

Wchodzimy  w miasto filmów:





I widzimy to, wchodzimy w Artbooks:
Gdy widzimy to co na powyższym obrazku, wciskamy przycisk "+" czyli inaczej dodaj Artbook:
Ustawiamy naszą postać tak aby wyglądała jak najlepiej! Ma to wyglądać gdzieś tak:
(Przepraszam za ten opis) Robimy Screena i wycinamy go w Paincie. Gdy wytniemy powinno to wyglądać tak:

[KLIK] Wchodzimy na tą stronę, mamy ekran na którym będziemy pracować lecz ja zawsze zmieniam język na polski.

 
Wchodzimy w "Plik"->"Otwórz z mojego komputera" i wybieramy plik z naszą postacią który wcześniej zapisaliśmy.

Używamy różdżki aby usunąć białe tło!


Klikamy na tło a następnie na kosz lub wchodzimy w "Edycja" -> "Wytnij".





Gdy wygląda to tak jak powyżej wchodzimy w "Warstwa" -> "Efekty warstwy" -> "Obrys"

 Zapisujemy całość (kilkamy na X (w prawym górnym rogu obrazka z którego usuwaliśmy tło itp.) >> Yes )
[KLIK]  Wchodzimy w link, wciskamy "Start" -> "Edit" -> "Computer" i wybieramy tło. Ja najczęściej szukam go wpisując tumbrl. Jednak teraz jestem zmuszony do wpisania zdania "Wojskowe tło",  ponieważ look o tej tematyce widnieje na mojej moviestar. Wciskamy ludzika z nożyczkami.


Wyświetla nam  się takie okienko, Wciskany Get Photo  i wybieramy naszą MS:


Zaznaczamy ją całą i wciskamy finish:


Ja dodałem jeszcze jedną,  większą postać po czym zmieniłem jej widoczność. Wciskam save i zapisuje w folderze nieuzupełnione logo.


[KLIK]  ostatnia część to dodanie napisów w picmonkey!  Wchodzimy na stronę i wciskamy "Edit" i "Computer" i wybieramy plik. Przywitają nas takie opcje:


Wciskamy literkę Tt i wybieramy najładniejszą czcionkę (Efekty i dodatki także) według nas. Gdy wszystko wybierzemy możemy cieszyć się logiem!  Oto mój efekt końcowy:


------------------------------------------------------------

Mam nadzieję że poradnik się przyda! Nie umiem robić zbytnio lóg. Ale lepsze małe umiejętności, niż nic. Chcielibyście może serie z logami ode mnie? Napiszcie! Teraz kończę posta-Wyczekujcie następnych! 
Do zobaczenia! (A raczej dzień dobry bo kończę to pisać w piątek 22:01 lecz wy to przeczytacie dopiero  rano! Post będzie chyba od godz. 7:00-8:00.  Więc jeszcze raz.
Dzień dobry!




_____________________________________________________________________________

Tak, to już wszystkie notki naszych wspaniałych kandydatów! 
 Wszystkie notki, które do nas przyszły wklejone są powyżej. Czekałyśmy do wczoraj, godziny 0:00.
Kolejność była taka, w jakiej posty do nas przyszły.
Uff, ciesze się, że to nie my będziemy musiały wybierać, bo byłoby bardzo trudno. 
  Waszym zadaniem jest teraz zagłosowanie na swojego faworyta w ankiecie! 

Serdecznie zapraszam do wyrażenia własnej opinii w komentarzu- co sądzicie o kandydatach, wasi faworyci i wiele innych! 
Na teraz się z wami żegnam i powodzenia dla kandydatów- walczcie o siebie i głosy!
 Dla zainteresowanych: Post ode mnie (już normalny) pojawi się we wtorek!

Baiyo! 

~Nest
~Kiwi

56 komentarzy:

  1. W sumie to tylko Cordelie (masz mój głos) napisała post na poziomie bloga z milionem wejść. Alam ten post skopiował z TZM, bo go tam kiedyś napisał i usunąłem w ten sam dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, napisał, że skopiował. Tylko do was należą głosy, wy decydujecie. :)

      ~`N

      Usuń
    2. Według mnie zrobił to na odwal. Każdy wie jakie są podstawy robienia logo.

      Usuń
    3. Ehh.. swojej opinii nie będę wyrażała tu, bo ktoś może się poczuć urażony, czy coś..

      Usuń
    4. Ja niestety się zgodzę.

      Usuń
  2. Chciałabym coś powiedzieć. Wysyłałam posta specjalnie z odstępami żeby tak został przekopiowany. Niestety uważam to za brak szacunku , bo można było ciociami dać te odstępy, które byly zrobione przeze mnie.
    Życzę wszystkim powodzenia :))
    /Britnejka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to tak. Sama widziałam posta z odstępami, bo Malwina wysyłała mi screeny... A tutaj? Notka sklejona, bez odstępów. I nie widać zdjęć, mimo, że Malwina Wam je wysyłała.

      /L.
      Lanche | Luiza.

      Usuń
    2. Skopiowałyśmy to tak i tak się wyświetliło.
      Za brak szacunku? Tego raczej nie rozumiem, nie zrobiłyśmy tego celowo.
      Usunęłam i wrzuciłam jeszcze raz, mam nadzieję, że teraz będzie okej.
      Florka

      Usuń
    3. Nestelle napisała, że zdjęcia do nas nie doszły. Nie ma ich ani w załącznikach, ani w poście.

      Usuń
    4. No i teraz są odstępy. Ciekawe heh.

      Usuń
    5. Dobsz, możemy potem dodać screeny notki, która do nas przyszła, jeśli to takie straszne. Kopiowałyśmy notki takie, jakie nam wysłano i nie mam zamiaru więcej odpowiadać na tego typu rzeczy. Błąd poczty.

      Usuń
    6. Zrobiłyście to pewnie dlatego, że Malwina przeprowadziła wywiad ze mną, a przecież każdy wie, że ja jestem tą "zjebaną ciotą".

      Usuń
    7. Boże, można wiedzieć o co wam do cholery chodzi? Zacznijmy bóldupczenie, okej.

      Usuń
    8. Od razu bóldupczenie? Błagam, napisałam jeden komentarz, w którym wyraziłam tylko opinię na temat tego, co o tym wszystkim wyrażam.

      Usuń
  3. Moim zdaniem, jedyne osoby, jakie zasługują na miejsce w redakcji bloga z milionem wyświetleń to Cordelie i Britnej. Reszta postów jest nieestetyczna, zawiera dużo emotikonek, lub po prostu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "lub po prostu..."
      Zgadzam się.

      Usuń
    2. Owszem, mój post nie był jakiś "super", ale pragnę zauważyć, że Cordelie pisała emotikony, i to nie mało. Jednak Britney zasługuje na miejsce na blogu, więc w połowie się z tobą zgadzam.

      Usuń
    3. Aha. Cordelie robiła emotikony i się nie czepiacie?

      Usuń
    4. nom jasne
      moj post jest okropny bo dalam emotikony
      nic innego sie nie liczy
      .C

      Usuń
    5. Nie napisałam, że twój post był okropny, pisałam o "argumentach" Kellow odnośnie ilości emotikon.

      Usuń
  4. Wszystkie posty były dobre na swój sposób i wyróżniały się czymś, ale do oddania jest niestety jeden głos... Najmniej podobał mi się post Alana (to nie jest hejt), a najbardziej post Cordelie i na nią oddam swój głos. Życzę powodzenia również innym uczestnikom!

    olliwka1000, Livvy

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże, jak to słabo mi wyszło. Jeszcze to "Na czym polega?"... Ehh...

    OdpowiedzUsuń
  6. Alan... Naprawdę się napracowałeś nad tą notką ;))













    Taki sarkazm. Mówiąc na poważnie - świetnie kopiujesz.

    ~ I

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, że Inde!!! NIE MOGŁO BYC INACZEJ!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieki za pozytywne opinie na temat mojego posta, za te mniej mile - tez, ale:"
    > Za malo emotek: "Jezu seriooo zero chumoru w tym poscie!!!!!!!" (bl. spec. )
    > Za duzo emotek: "Matko kochana co zdanie to emotikonka zal"
    Wole napisac te kilka, kilkanascie emotek niz wcale, sorry, taki mam styl. I tak w porownaniu do tego, co bylo kiedys, pisze ich malo. XD
    Przepraszam za brak polskich znakow, instalowalam nowa klawiature w telefonie i jeszcze jej nie dopracowalam. :'-)
    .C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak cudzyslowu na poczatku i spacji przed nawiasem, kursor wariuje i sam sie przemieszcza. XDD

      Usuń
    2. NAJLEPIEJ DAĆ ZERO EMOTEK!
      Super post.

      Usuń
    3. Pewnie masz racje, ale ja tak nie umiem. ://
      Dzieki!

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Co robie ja gdy wejde na ten blog - patrze, Inde w ankiecie to od razu na nią głosuję
    Kurde faworyzacja bardzo ale wiem że ona i tak jest najlepsza pod słoncem w pisaniu postów do majsipi. 8-)
    Leniecz dupeniecz

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja myślę, że wszyscy mają potencjał, tylko go nie wykorzystali poprzez brak kreatywności... Mój głos idzie do Inde.
    -Toshiko Iseki

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy tylko u mnie nie widac polowy zdjec?

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój głos idzie do Inde! Zasługuje na to.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cordelie masz mój głos! C:
    Oczywiście ge ni ja ln yyy post !

    ~Wisienka ntt^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Cordelie napisała bardzo fajny post :D.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cordelie - masz moje uznanie ;) Świetny post.

    `••

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ehe. Jak my mamy zagłosować, skoro ledwi w 3 postach są screeny i zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze powiedziawszy- podobał mi się jedynie post Inde. Za to był on naprawdę cudowny, więc właśnie na nią oddałam głos!
    Co do reszty... Malwina również pisze dobrze, jednak w jej pracy raziły mnie literówki (np. 'al' zamiast ale). Zawiodłam się na Yankee, który po prostu skopiował swój wpis z TZM.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy post,a przy okazji dzięki tobie umiem zrobić fajne logo

    OdpowiedzUsuń
  21. Alanie. :-)
    Spodobał mi się Twój styl pisania i post, mimo że podobno go skopiowałeś.
    #hasztgidlaotaku
    #czylidlamnie

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!