sobota, 28 listopada 2015

OSTATECZNE WYNIKI KONKURSU NA REDAKTORA!

Cześć!
 Z tej strony wita Was Florka. Na samym początku mam dwie sprawy. Po pierwsze bardzo 
chciałabym Was przeprosić za to, że wyniki pojawiają się dopiero teraz, a nie dwa dni temu. Niestety
cały ten tydzień miałam zawalony testami, kartkówkami i projektami. Mam nadzieję, że mi to 
wybaczycie. Poza tym przygotowywałam dla Was pewnego posta, którego będziecie mogli zobaczyć
w niedzielę lub poniedziałek. Długo nad nim pracowałam, będzie dużo zdjęć! :')
Sprawą numer dwa jest zmiana czcionki. Pomyślałam, że ta będzie lepsza, lecz sami zdecydujcie w
komentarzach. W każdej chwili mogę przywrócić do takiej, jaka była kiedyś.
Teraz bez zbędnego przedłużania przejdę do wyników!
Pewnie już wszyscy z Was widzieli ankietę i spodziewacie się kto wygrał i trafia do załogi. Jeżeli 
jednak nie..oto ona!


Jestem bardzo szczęśliwa, że oddało swój głos aż 110 osób!
Osobą, która otrzymała najwięcej "punktów" jest Independent Girl! Jak widzisz, Twój post został 
przez czytelników najwyżej oceniony. Serdecznie Ci gratuluję ♥
Miejsca są trzy, a więc zostało jeszcze dwóch użytkowników!
Drugie miejsce otrzymała Malwina, natomiast trzecie CzemuCieTuNiema.
Dziewczyny, razem we trójkę mam nadzieję, że dobrze się wykażecie swoimi umiejętnościami w 
blogowaniu. Jak widać, według czytelników byłyście najlepsze. Życzę Wam powodzenia, a 
zaproszenia o współpracy dostaniecie do godziny 16:40.
Osób w ankiecie było pięć, a więc niestety Reiile oraz Yankee nie dostają się do załogi. 
Mimo to, wiedźcie, że wszyscy macie ogromny talent, ale raz się może po prostu nie udać.
Jeszcze raz życzę Wam powodzenia.
Tutaj się z Wami żegnam. Mam nadzieję, że nowi redaktorzy zostaną przez Was miło przyjęci :)
Do następnego posta, Florka!

12 komentarzy:

  1. Pierwsza!!! Gratuluje wszystkim, ktorzy sie dostali.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacjon *^-^*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wszystkim, a zwłaszcza CzemuCieTuNiema i Inde, w imieniu Paulika i Paulika. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciemusiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    <3<3<3

    `K
    - Agula

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciemusiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    <3<3<3

    `K
    - Agula

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!