sobota, 28 listopada 2015

TOP 5! #1

Hejson!
Na początku chciałam podziękować za tyle głosów. Wysłałam zgłoszenie z nudów i nie myślałam, że w ogóle przejdę do III etapu! Jest to dla mnie ogromne wyróżnienie, dziękuję! Przejdźmy już jednak do posta, by nie przedłużać.
Gdybym dołączyła do załogi na stałe, oczywiście kontynuowałabym "Z kartki na msp", jednak czytając po raz kolejny notkę próbną wpadłam na to, żeby dodać jeszcze dwie kategorie, jedna opierałaby się na Simsach, a druga byłaby niespodzianką. B-)
Kolejną rzeczą, którą chciałabym poprowadzić, to Top 5, seria, która nie musiałaby polegać tylko na msp, ale i na sytuacjach życiowych. Dzisiejszy post będzie krótką zapowiedzią tej serii.
Oprócz tego myślę nad dwoma seriami i jak na razie nie wiem, którą wybrać, więc decyzja zostaje przełożona na później. XD


TOP 5!
O co chodzi?
Każdy post z tej serii będzie miał jedną lub dwie części - zależy od mojego czasu. Tematykę posta proponujecie wy; może być związana z msp (Top 5 Ulubionych Animacji) lub nie (Top 5 Ulubionych Piosenek, albo bardziej zaawansowanie - Top 5 Ulubionych Piosenek Eminema - wasz wybór!). Wasz wybór, dlatego piszcie swoje propozycje na dole, ja wybiorę najciekawsze, które trafią do kolejnego posta.

Dzisiejszym tematem są...
ULUBIONE ZIMOWE ANIMACJE!

5. Cozy Evening
Nie wiem jak wam, ale mi zima kojarzy się z przychodzeniem ze dworu w przemokniętym ubraniu, przemarzniętymi rękami i wypiekami na twarzy. Pierwsza rzecz, którą robię po takim wypadzie, jest przebranie się w cieplutki sweterek, sięgnięcie po ulubioną książkę i zaszywanie się przy kaloryferze owijając się kocykiem. B-) Cozy Evening znakomicie to oddaje. Szukaj jej w zakładce "Pozy"!


4. Christmas Tree Parasol
Uwielbiam ją! Wygląda świetnie do eleganckiej, zimowej kreacji z dodatkiem zieleni. Jest dość tania i naprawdę, opłaca się ją kupić! Znajdziemy ją w zakładce "Zabawa i Czad".

3. Chilly Mittens
Przyjemna animacja wprost stworzona do "sweterkowych" stylizacji. Nasza otrząsająca się z zimna movie star wygląda przeuroczo wśród tych spadającyh płatków śniegu, w niebieskich rękawiczkach. Animację znajdziemy w zakładce "Podstawowe".

2. Me & Snowman
Słodziuteńki bałwanek, który najpierw daje nam przytulasa, a potem pozwala nam wskoczyć na swoje ramiona i pomachać. Świetnie to wygląda! Bardzo mi się podoba ta animacja, jest taka... Hm... Nastrojowa, zawadiacka.

1. Rudolf Lundgreen
Ta animacja również jest bardziej do zawadiackich stylizacji. Jest słodziutka i ślicznie wygląda, szczególnie podobają mi się błyszczące rogi! Bardzo warta swojej ceny, naprawdę (400 sc!). Niestety, nie posiadam jej, bo zawsze zapominam ją kupić, gdy mam vipa. (y) Znajdziemy ją w zakładce "Pozy".


Na koniec chciałam zaznaczyć, że jest to moja opinia, każdy ma inne ideały. Sklep z animacjami daje nam duży wybór, jeśli chodzi o zimowe animki, ale ja wolę te skromne, nie przeładowane i przesadzone, dlatego też zrozumiem, jeśli ktoś może się nie zgodzić z moimi wyborami. :-) I przepraszam, że jedne screeny są ze sklepu, a drugie z białym artbookowym tłem, po prostu nie szukałam po sklepach, bo miałam je we własnym inwentarzu. ;-)
Proponujcie na dole swoje pomysły na Top 5!

Pozdrawiam,
Independent Girl

(Przepraszam, że już na samym wstępie krótki post, ale w przyszłości wam to wynagrodzę obszerniejszymi notkami! ♥)

15 komentarzy:

  1. Świetny post. Podoba mi się twój styl pisania. Twoja postać ma śliczną twarz.
    Pozdrawiam cieplutko. c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, będę skromna - również ta twarz mi się baaardzo podoba. XD
      .C

      Usuń
  2. Gratulacje! Od zawsze uwielbialem twoje posty, a gdy odeszlas... Dobrze, ze znow tu piszesz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny post : * Może i krótki, ale to nic.
    Mój pomysł na top 5 - moviestars. Mogą to być np. Twone ulubione moviestars, moviestars, które Twoim zdaniem robią najlepsze filmy... Tu już wybierz sama ^^

    ~ I

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, chyba każdy o tym wie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzienx!
      #WKP
      #WszyscyKochamyPaulika
      .C

      Usuń
    2. #PKW
      #PaulikKochaWszystkich
      <3333

      Usuń
    3. #PPSSNPNE
      #PaulikPostaraSięSamNapisaćPostaNaEmily
      Najdłuższy hasztag wszech czasów. :o

      Usuń
  5. Siuper pościk! Pomysł na serię baaaardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post, masz śliczną moviestar *-* Mam pytanie; czy ty kiedyś pisałaś na marciowatym msp? ;o

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo! Nie, nigdy nie pisałam na czyichś blogach, wyjątek stanowi ten. :-)
    .C

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo! Nie, nigdy nie pisałam na czyichś blogach, wyjątek stanowi ten. :-)
    .C

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!