sobota, 28 listopada 2015

Z MSP do gimpa! #1

Hello, Everybody!

Dzisiaj chcę Wam pokazać nową serię, więc jeszcze nie przewijajcie, czytajcie!


Na czym ta seria polega?
Na każdą odsłonę serii przygotowuję jeden look, ale nie-Nie kupuję go! Próbuję go odtworzyć w gimpie! Owszem, niezbyt to umiem, ale warto próbować! :3

Zaczynajmy!


Look!
Nie spodziewałam się, że wyjdzie aż tak źle. Ta spódnica... Jednak niech będzie...


Efekt!
Boże... STWORZYŁAM DIABŁAAAA xD Tak świetnie, że aż w ogóle. No, a w bluzce jeszcze kolory odwróciłam ;) Ok, ocena!

Fryzura: TOTALNE DNO. Ta grzywka...Normalnie Frankenstein... Ocena: 3/10.
TOP: Odwrócone kolory, ale poza tym, nie wyszło tak źle. Ocena: 8/10.
Spódnica: Spodziewałam się czegoś gorszego, ale też nie jest świetnie. Ocena: 7/10.
Buty: Co to? Kapcie? xD To miały być buty na obcasie... #FAIL Ocena: 3/10.
Razem: 21/40. Przekładając na ocenę szkolną wyjdzie...Ok. 3-. I to mocna "3-". Ej, być może będzie "trójka na szynach"! xD No po prostu słabo. 




Ja już się żegnam...Adios! 






14 komentarzy:

  1. Post fajny, ale krótki. Bez pożegnania, itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, będę musiała nad nim trochę popracować :/ A pożegnanie już wstawione xD

      Usuń
  2. 1!! Super post! moim zdaniem tak okropnie nie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalny pomysł! No, rzeczywiście wyszło tak "trójkowo", ale gimp dla mnie zawsze był trochę szajsowaty, więc ok. XD
    http://blog-top-modelki.blogspot.com/2014/03/sr-z-gimpem-ubranie.html <- może się przyda. c;
    .C

    OdpowiedzUsuń
  4. menya nravilsa

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! Masz bardzo podobne przywitanie do mojego o.O Moje to ,,hey everybody" a Twoje to ,,hello everybody". Ale nieważne :"3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie martw się jak wyszło dla mnie gimp go czarna magia xD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!