niedziela, 29 listopada 2015

Look "Let it Snow!"

Hello, Everybody!

Na dzisiejszy dzień stworzyłam dla Was look, który zobaczycie potem, na razie skład!(Tak, świąteczne xD)


Na stronie trzeciej z TOP wykorzystałam jedynie nos klauna(Nazwa xD). Dużo osób takowe kupuje na święta, ja również kupię. Ogółem jest ładnie wykonany, mi się podoba. A tak swoją drogą mam w domu opaskę z uszami i rogami renifera, oraz z takim, ale świecącym nosem xD



Według mnie rogi renifera ze strony 3 są zbyt "dziecinne", a choć te, mające róże/różyczki, podobają mi się. Oczywiście, jak to ja, kolorystyka nie będzie zmieniona, tak jak z nosem. Jednak wracajmy do posta. Aha, to jest strona 6, również z TOP. 



No musiałam mieć ten sweter, MUSIAŁAM. Zbyt mi się kojarzy ze Świętami. I nie jest drogi! :3 Po prostu piękny! Ze strony 10 z TOP.



Ta spódniczka jest naprawdę ładna po zmienieniu kolorów, jak i bez tej czynności. Mi się bardzo podoba, dlatego wykorzystam ją do look'a. Jest ona bardzo daleko, bo na stronie 17. Jednak, według mnie, warto poszukać (:


Olga błądzi po sklepie! #1 xD
Czy wiedzieliście, że na stronie 75(Obecnie) jest ten sam nos, co na stronie 3? Ten sam wygląd, ta sama cena, ale dla VIP!


Powrót do posta!


I w tym momencie Olga nie mogła znaleźć rzeczy, więc przedstawię Wam look w całości! xD No, plus zrobiłam re-loga xD


Look "Let it Snow!"
Soł słiit!!!  No, prezentuje się nieźle, zakochałam sie w butach <3 Dodałam czarne włosy dla kontrastu, jednak są tam ledwo widoczne, czerwone gumki. Spódniczka mogłaby być trochę dłuższa, ale jest ok. Te dodatki dla renifera-śliczne!

Fryzura: Powiem, że prezentuje się naprawdę ładnie. Na szczęście czarny kolor nie psuje charakteru look'a. *No a w tym momencie Olga założyła swoją reniferową opaskę i świecący nos xD #OLGAWPASUJESIEWKLIMAT* Ocena: 8/10, za te szare "strefy".
Sweter: No no, ładny, ale chyba lepiej byłoby, gdyby całe rękawy były bez wzoru. Ocena: 8/10.
Spódniczka: Ładnie się prezentuje, ale przez swoją "krótkość" trochę psuje klimat, więc mogło być lepiej. Jednak podoba mi się w niej jej "styl" stworzenia, jeden z nielicznych nowych, który mi się podoba. Ocena: 8/10.
Buty: Ideał! Są bodajże ze Starego MSP, czy coś takiego, ale naprawdę mi się podobają. Idealne szczególnie na zimę. Mam podobne, lecz białe xD Ocena: 10/10.
Dodatki: Reniferowe. Nadają look'owi świątecznego charakteru. *Olga poprawia "swój nos"* Te różyczki nadają również delikatności. Podobają mi się też na "opasce" małe śnieżynki/brokat xD Nosek piękny, ja wzięłam ten niewymagający VIP xD Ocena: 10/10.
Razem: 36/40. Taka mocna "5". Look mi się serio podoba.

Logo!
Normalnie bym je jakoś oceniała, jednak loga nie zrobiłam ja, lecz "<3Calusna<3", a ponieważ BARDZO mi się spodobało, chcę używać jej logo. Efekt jest naprawdę ładny, cieszę się, że mam w znajomych takie utalentowane osoby. 

Ja już się żegnam...Adios!


13 komentarzy:

  1. Fajny post xd Ten nos dla vip jest chyba większy ;x

    ~K

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pościk, ale jest za dużo tego 'xD'.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Ja używam tej emotikony w praktycznie każdym poście, ale max. 2 razy. Poszłam na odwyk, więc nie piszę tak dużo jak za starych czasów X'DD

      ~ I

      Usuń
  3. Post fajny, ale błagam... Mniej emotikon.
    Ten nos dla VIP jest większy, nie jest taki sam.

    `••
    Btw. Czy tylko ja mam święta w grudniu, a nie w listopadzie? ;")

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komplet nie jest w mym stylu. Nie gustuję w takich ubraniach, ale nie jest najgorzej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny look, jednak coś mi w nim nie pasuje... Ale to tylko moje humory, nie zwracaj na to uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Olga, jaki masz smartphone? ��
    Gratuluję wygranej do III etapu ;)
    K.~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się fachowo nazywa nie smartphone tylko srajfon. ;)

      Usuń
    2. A no właśnie. Olga, jaki masz srajfon?

      Usuń
    3. SRAJFON TO MOJ AJFON 4S *^*
      A SMARTPHONE TO SMARTPHONE .
      K.~

      Usuń
    4. A ja jestem taka supi-chrupi, że nie mam ani ajfonka, ani szajsunga, tylko LG ;_; Nie polecam ~Magda Gessler. Może i się nie zawiesza, ale mało pamięci :P A, dziękuję xD

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!