niedziela, 29 listopada 2015

Chyba nowa redaktorka tu jest.

Britney wita!

Jak widać dostałam się dzięki wam na bloga. Dziękuje za tyle głosów. Naprawdę nie spodziewałam się takiego odzewu ze strony czytelników. Może mój post nie był najpiękniejszy, ale jak widać podobał się wam. Hmm. Na bloga zostałam dodana wczoraj, ale niestety cały dzień miałam zapełniony i nie zdążyłam napisać jakiegoś posta powitalnego,a dzisiaj mam lukę w czasie i właśnie piszę dla was tą notkę! Jest mi bardzo miło, że będę tutaj póki co pisała. Postaram się dobrze wypełniać obowiązek redaktorki na tym blogu. Jeżeli ktoś mnie kojarzy to na pewno wie, że teraz piszę również na blogu Kellow, oraz kiedyś pisałam na swoim, który został na jakiś czas zawieszony.

Może coś o mnie.

Nazywam się Malwina, urodziłam się w 2001 roku. Chodzę do gimnazjum we wsi z tramwajami zwanej Szczecin. Mam psa i "brata". Na MSP gram od 2011 roku czyli od założenia serwera w Polsce. Kryję się tam pod nickiem: BritneyGaga. 

Skąd wziął się pomysł na ten Nick? Dawno, dawno temu kiedy mała Malwina tworzyła konto w czytelni szkolnej razem z koleżanką, byłą fanką Britney Spears oraz Lady Gagi. Niestety obie nazwy były zajęty więc Malwina postanowiła pomieszać obie nazwy i tak powstała BritneyGaga. Koniec bajki.

No to już wiecie skąd taki dziwny nick. Stwierdziłam, że nowego konta nie będę robiła, bo tego mi szkoda.

Macie moje foto XD :


 Gimb 100%.

Wspomniałam wcześniej, ze byłam fanką Britney oraz Gagi. Aktualnie jestem Kwiatonator oraz Barb. Barb czyli fanka Nicki Minaj. I got a big fat ass.

Hmm, w sumie to chyba na tyle. Serie, które się tu pojawią to:

- Teledyski w ArtBookach
 -Czy wiesz, że
-Ocenianie look'ów + rysowanie ich

 Na dzisiaj to chyba na tyle. Coś nie mam dzisiaj weny na pisanie po słuchaniu 100 razy "Upiora" Adama Mickiewicza, którego muszę się na jutro nauczyć recytować. 

Do zobaczenia w następnym poście! C:

/Britney

  




 

5 komentarzy:

  1. Kochana, swietny post. Włożyłaś w niego dużo pracy. Głosowałam na ciebie, i cieszę sie ze sie dostałaś.
    JAK NAMOWILAS RODZINKĘ NA AJFONACH, ODPOWIADAJ!! X-O
    K.~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Ajfon przyszedł do mnie sam, bo mój wcześniejszy telefon zaczął na oczach mojego taty wariować.
      /Britney

      Usuń
    2. Hyhy ^*^
      Jezeli masz Insta, to podaj. Pogadamy.
      K.~

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!