poniedziałek, 30 listopada 2015

"Z kartki na msp" (stanowczo, ta seria powinna inaczej się nazywać)! #1

Hejson!
Witam was w moim kolejnym poście! Pisanie tutaj sprawia mi niezłą frajdę. B-) Na początku myślałam, że nie będę mogła sobie zorganizować czasu, ale jednak jest okej, cały tygodniowy harmonogram cały czas jest w grze! Nawet zaczęłam się bardziej skupiać na opowiadaniu, ło. Wymyśliłam ostatnio nowe, o zupełnie innej tematyce niż wcześniejsze i tak mnie to wciągnęło, że każdą wolną chwilę poświęcam na pisanie (ewentualnie rysowanie, hihi).
A z czym przychodzę dzisiaj?
Ano, z kolejnym postem z serii "Z kartki na msp", tylko... Kórka, ta seria powinna nazywać się inaczej! Zaraz zobaczycie, dlaczego.
Pamiętacie, w pierwszym poście Top 5 wspomniałam, że wymyśliłam nową super-duper kategorię, no i będę odwzorowywać ciekawe stroje moich Simów, więc to nie jest tak zupełnie "z kartki". Może zaproponujecie w komentarzu jakąś ciekawą nazwę dla tej serii? Będę wdzięczna za wszelakie propozycje. :-)
A teraz, by już nie zanudzać, przejdźmy do posta!

Żeby nie trzymać was w niepewności, dzisiejszy post będzie na temat mojej niespodzianki, czyli KUCYKA PONY. XD

Nie, wcale nie żartuję.
Pamiętam te piękne, odległe czasy, kiedy wraz z moją przyjaciuło z internetuf, Alą, spędzałyśmy godziny na robienie kucyków w kucykowym kreatorze. Dzięki niemu powstało wiele "cudeniek", które również spróbuję odwzorować w msp.
Na pierwszy ogień idzie...
Midnight Star - pierwszy kucyk, jakiego kiedykolwiek zrobiłam. :'-D

No to zobaczmy, jak moja Midnight Star będzie wyglądać w wersji msp...


Pozwoliłam sobie trochę "pobawić się" charakterem kucyka, łobuzerstwem i urokliwością zarazem. Trudne jest zrobienie looka z kucyka, ponieważ nie wiadomo, czego szukać w sklepie, ale myślę że mi się udało.
Włosy: W edycji msp - nie podobają mi się, szczególnie z tymi pasemkami, ale są najbardziej podobne do mojej Midnight Star. Kolorystyka jest jak najbardziej odpowiednia, więc: Ocena: 5/5
Bluzka: Nawiązałam do tej pelerynki i ubrałam moją movie star w bluzkę ze zwisającymi skrawkami materiału. To coś na środku tak średnio mi tu pasuje, ale dodałam to, żeby bluzka nie była za pusta. Ocena: 9/10
Spódnica: No, jest taka sobie, ale nie było nic ciekawszego do tej stylizacji. Ogólnie bardzo mi się podoba, ale nie w tym looku. Ocena: 6/10
Buty: Kolorystyka wzięta z dupy (z przyzwyczajenia chciałam ten wyraz napisać z X, żeby ocenzurować, dzięki msp ;-; ), ale nawiązałam do tych łatek na łapkach, które są właśnie w brązowym kolorze. Uważam, że jako balerinki dobrze pasują do reszty, a kolor już tutaj nie ma nic do rzeczy, bo nasza Midnight również tak ma, więc: Ocena: 5/5
Dodatki: Czyli kokardka na głowę. Tak, lepiej by było, gdyby była jakoś tak bardziej z tyłu głowy, ale nie znalazłam nic lepszego, a ta kokardka również jest urocza i pasuje idealnie! Ocena: 9/10
RAZEM: 34/40 - czyli spisałam się chyba dość dobrze, nie? ;->

Proszę was o opinię na temat tej dodatkowej kategorii, czy wam się spodobała i czy mam ją kontynuować, bo przecież robię to dla was i nie chcę was uszczęśliwiać na siłę, jeśli wam się nie podoba. ;-) Moim zdaniem kategoria jest dosyć kreatywna i oryginalna, ale zrozumiem, jeśli się nie będzie podobać, no bo nie wszyscy są tacy infantylni jak ja i oglądają kucyki. >_>
Mam jeszcze pytanie: pasuje wam taka długość posta, czy może wolicie, by w jednej notce były dwie kategorie? ;-)

Pozdrawiam,
Independent Girl

9 komentarzy:

  1. Fajnie fajnie *-* tylko może dawaj po dwa albo trzy te odwzorowania bo post wydaje się krótki a tak to wszytko dokładnie opisujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, ok, również myślę, że przydałby się jeszcze jeden opis. (y) Dzięki. ;-)
      .C

      Usuń
  2. Też sądzę, że przyda tu się jeszcze jedno lub dwa odwzrowywania (poprawcie mnie jak to sie pisze [*]) a fajny kucyk :D
    Sandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwzorowywania* :D
      Też sądzę, że jedno, to za mało.
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
  3. Jestem z siebie dumna, że na ciebie głosowałam.
    Cudny post.

    >Pamiętasz taką mini spinkę pomiędzi nami? Nie? Trudno, w każdym razie- przepraszam.

    |Z.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, ja już dawno o tym zapomniałam! xd Fakt, moja wina też w tym była, ale mam taki trochę kłótliwy i wredny charakter, gimba zmienia ludzi. ;'-) Ja również cię przepraszam.
    .C

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, super ten post :o Zdziwił mnie temat, o którym wstydziliby się pisać niektórzy użytkownicy. Ja też kiedyś lubiłam kucyki pony, ciągle to oglądałam na Mini Mini... xD I do dziś mam też sporą kolekcję takowych w pudełku, i ogólnie trzymam tam inne koniki i pieski Chi Chi Love... xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Kucyk, świetnie to odwzorowałaś! Życzenie Księdza artura: a w następnym może Flaterszaj?

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!