poniedziałek, 30 listopada 2015

Wywiad!

Hello, Everybody!

Dzisiaj chcę Wam pokazać mój wywiad, który przyprowadziłam dziś. Ale...Z kim? Z...





Paolą!


Zaczynajmy!

Ja: 1. Załamałaś się kiedyś na MSP i przestałaś grać?
Paola: Jak byłam młodsza to szczerze mówiąc, MSP miało na mnie ogromny wpływ, załamałam się i to nie raz, usunęłam nawet konto, ale teraz kiedy już coś w tej głowie mam, to wróciłam.
Ja: 2. Twoje największe wspomnienie związane z MSP?
Paola: Dość intymna sprawa, ale pełno związanych z ludźmi, z którymi miałam kiedyś tu styczność i o których nadal potrafię wspominać.
Ja: 3. Jak myślisz, czemu zaszłaś aż tak daleko?
Paola: Wydaje mi się, że dzięki temu, że nie szufladkuję ludzi jak większość dużych leveli tutaj, dla mnie level mało znaczy, a ludzie to dostrzegają i wiedzą, że mogą na mnie liczyć-chyba.
Ja: 4. Czy robienie filmów na MSP to twoja mocna strona, czy raczej "pięta achillesa"?
Paola: I to, i to, gracze mówią, że fajnie i przyjemnie się ogląda, że są fajne, to miłe i dziękuję, ale ja nie lubię robić filmów i zabieram się do tego jak "sójka za morze".

Ja: 5. Jak poznałaś MSP?
Paola: Reklama, dawno, dawno temu.
Ja: 6. Czy myślałaś kiedyś o pisaniu na jakimś blogu?
Paola: Miałam blogi.
Ja: 7. A myślałaś nad nagrywaniem filmów na YT?
Paola: Nie, nie wydaje mi się, że jakoś dużo osób to ogląda (:
Ja: 8. Zawsze znajdujesz czas na wejście, ewentualnie posiedzenie na MSP?

Paola: Przez jakiś czas wchodziłam na dłuuuugi czas, ale teraz nie mam co tu robić, po raz kolejny ludzie, z którymi trzymałam odeszli z gry. Wchodzę i schodzę.
Ja: Szkoda :/ To byłoby na tyle z wywiadu, bardzo podobały mi się twoje odpowiedzi, a post prawdopodobnie pojawi się dzisiaj na blogu, pozdrawiam! :3
Paola: Szkoda, że już koniec, papa!

Jak widać, zadałam 8 pytań. Wydaje mi się, że dla Paoli wywiad był przyjemny, a dla mnie-"nauczający", itp. Naprawdę spodobały mi się jej odpowiedzi. Myślę, że dzięki temu będę miała większe pojęcie o robieniu wywiadu(Przepraszam za powtórzenie). 


Przepraszam, że post taki krótki,
Ja się żegnam, pozdrawiam...Adios!

10 komentarzy:

  1. Mam takie samo zdanie o dużych levelach jak Paola. Ogólnie Lilinkassi i pani z wywiadu są jako tako normalne i bardzo pomocne ;)
    Co prawda - post krótki, lecz trzeba wziąść pod uwagę, to, że sam wywiad był nie lada wyzwaniem. Bardzo mi się podobał!
    ~M a j u $ k a
    ~Nate

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Widać, że odpowiedzi Paoli były prawdziwe xd

    ~K

    OdpowiedzUsuń
  3. BEZNADZIEJNY POST. JESTES DO DUPY I SIE NIE NADAJESZ. NIE WIEM KTO CIE WYBRAŁ ALE...
    Rzal.
    Karolaaaaa/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pragnę zauwarzyć, że nie uzasadniłaś swojej wypowiedzi.
      Wszystko masz w odpowiedzi pod następnym postem.

      `Z

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Paola nie przyjmuje wszystkich....:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj, że nie ma nieskończenie wiele miejsc w znajomych :/

      Usuń
  5. Fajny wywiad. Ja też mam nawet wysoki poziom (34), a szanuję wszystkich tak samo. ♡ dobremsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!