środa, 18 listopada 2015

Ożywiamy stare ubrania ze sklepu, przypomnienie o konkursie oraz nowość na MovieStarPlanet?

Hej.
Z tej strony Florka. Na samym początku chciałabym podziękować wszystkim użytkownikom, którzy nas wspierają. To dzięki Wam dostajemy mocną motywację, która daje chęć do dalszego pisania dla Was postów. Chcę jeszcze wspomnieć, że zostało jeszcze cztery (bo dzisiaj c:) dni do zakończenia się konkursu na redaktora. Notki próbne dostałyśmy dopiero od trzech osób! Przypominam jeszcze raz, kto dostał się do II etapu:
-Yankee
-Independent Girl
-Reiile
-Flerie
-Malwina Boston
-Sinsley (zapytała się czy może jeszcze wrócić do konkursu, zgodziłam się. Im więcej osób na blogu tym więcej postów, a z tym idą również nowi czytelnicy!)
-CzemuCieTuNiema
Mam nadzieję, że do dwudziestego pierwszego listopada dostaniemy posty od Was wszystkich c:
Lecz bez zbędnego przedłużania, przejdę do tego, co znajdziecie w tej notce, która mam nadzieję Was zaciekawi.
W takim razie możemy zaczynać!

~Pierwsza część posta~
Zanim zacznę do głównego tematu, chciałabym wyjaśnić jeszcze na czym to będzie polegało.
Napiszę dzisiaj o dwóch ubraniach, znajdujących się na ostatnich stronach w sklepie. Stworzę z nimi look'i, w których postaram się, aby dana rzecz była "najbardziej widoczna i wyróżniająca się".
Rzeczą pierwszą, która od razu wpadła mi w oku była ta oto bluzka.
Str.141 kategoria "wszystkie topy". Bardzo spodobały mi się na niej te buziaczki, chociaż mam przeczucie, że to właśnie dzięki nim, ten look będzie miał wysoki poziom trudności.
Co udało mi się stworzyć?
Ach, trudne było to, iż kolory w których są usta nie można było ich zmienić. Mam nadzieję, że chociaż odrobinę wcelowałam w jeden odcień i wyszło nawet okej. Bardziej wychodziło mi z fioletowym, ponieważ od razu wiedziałam gdzie on się znajduje na palecie, ale niestety różu było więcej, więc nie pasowało.
Zestaw mimo tych swoich kolorów uważam za udany. Gdyby nie one, to naprawdę bardzo by mi się podobał. Dominować w tym look'u miała bluzka i wydaje mi się, że się udało. Według mnie najwięcej uwagi właśnie na niej skupiamy c:

Drugą częścią z naszej garderoby są te piękne spodenki!
Moim zdaniem są śliczne. Tutaj stawiamy na Stany Zjednoczone, czyli będzie trzy-kolorowo!
Zobaczcie co udało mi się zrobić :>
Cóż, będę szczera. Zakochałam się w tym look'u! Fakt, poszłam trochę na łatwiznę, ponieważ wzięłam rzeczy bardzo podobne do spodenek, ale i tak uważam, że zestaw jest naprawdę ładny. Z chęcią sobie go zakupię przy najbliższej okazji...
Lekko zaszalałam z włosami, ale pomyślałam, że jeżeli nasza postać nie ma tak "zapełnionego ciała" (hihi) przez ubrania, to przydałyby się chociaż włosy, które według mnie świetnie tutaj pasują!
A co wy myślicie o nim?

Wydaje mi się, że obydwa look'i wyszły nie najgorzej, naprawdę mi się podobają. Tutaj kończę pierwszą część posta, która mam nadzieję, że Wam się spodobała :)

~Druga część posta~
Może i większość z Was wie, ale od rana (przynajmniej mi się tak wydaje) moderatorzy dodali pewne ulepszenie naszej poczty. Nowość ta polega na tym, że na dymku wyświetla nam się ilość nieprzeczytanych wiadomości ostatnio.Te, które zostały nieodczytane zostają przesunięte na sam początek. Nie wiem jak Wy, ale ja się z tego cieszę, gdyż teraz nie będę musiała szukać różnych "meili" od innych.
Przepraszam, że takie małe, ale chciałam żeby było wyraźne.
Jeszcze wczoraj wyświetlało mi się, że mam aż 14 wiadomości, których tak naprawdę nigdzie nie było. Wygląda to tak:
Te dwa konta są moje (okk xd). Jak widzicie czcionka jest lekko pogrubiona, czego ja wcześniej niestety nie miałam. 
Według mnie jest to naprawdę dobry pomysł. Zauważyłam również,że dzięki temu mam mniejsze lagi :)
Co wy myślicie o tych nowościach? Wyraźcie swoją opinię w komentarzach!
Paa, Florka|Weroo ♥

Uwielbiam te dwa loga ♥
PS Jeszcze raz przypominam o konkursie i życzę powodzenia!

15 komentarzy:

  1. Zaczepisty posteł!
    Ta bluzka.. Mam z nią zestaw na "drugim koncie". Podoba mi się.. Jest.. Wyjątkowa. :3
    A to, że się pojawia ilość nie przeczytanych "Meili" to ja mam tak od zawsze. Może Ty tak nie miałaś, bądź nie zauważyłaś. XDD
    Tak poza tym, czekam na nowych redaktorów i nowe ciekawe notki!
    ~Jednorożec ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna seria, nie wiem, czy wiesz, lecz ja od mojego zgłoszenia tu robię podobną serię, tylko, że tworzę look caly z rzadko uzywanych rzeczy. Oczywiscie, o nic cie nie osadzam, tylko gdyby wyszla z tego jakas afera to prosze, zeby nie bylo, ze ktos kogos kopiuje, ok? :) Co do poczty, mam jeszcze gorszego buga. Pokazuje mi sie tylko jedna i 1/9 drugiej strony wiad., a reszty nie ma. I wszystko mi sie na poczcie psuje i laguje i wgl.
    ~Shime

    OdpowiedzUsuń
  3. Uu ale laska z tej drugiej. Co do mailów - zauważyłem to :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od niedawna czytam tego bloga... Ale jest świetny *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wolę ubrania, które zakrywają całe ciało. U mnie jest dozwolone maksymalnie bluzka, w której widać pępek ( do tego długie spodnie lub spódnica.)
    * to nie hejt*

    *,*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna seria, przyda się odnowa starych ubrań. Świetne looki, bardzo ładny ten drugi ^^
    ~ Noe ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tą pocztą, to nie jest nowość... Ona już była taka... Jedyną nowością, jaką wprowadzili to jak piszesz do kogoś, to Twój użytkownik wyświetla się z innej strony. ;-)
    Pozdrawiam. ~Acer5814,

    OdpowiedzUsuń
  8. Heh, dawno mnie tu nie było XD Bardzo ładne looki ten drugi taki Mry Mry B) Zgłosiłabym się bardzo chętnie ale już się zgłosiłam na bloga Kellow...

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam mogę prosić o pomoc?
    Moje konto 1 mies temu zostalo usunięte przez złodzieja mam rachunek vip na poczcie ale nwm jak go wyslac proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejka :3 Chcecie darmowego VIPA? Tutaj można go dostać:
    http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post! ~*~
    Florka, chciałabym się Ciebie spytać jaki masz telefon, bo pod dawna się zastanawiam (:
    A ja sobie leżę aktualnie na szpitalskim łóżku xd
    K.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!