piątek, 13 listopada 2015

Czas wziąć się w garść!

Heii!
Mam deja vu. Już kiedyś interweniowałam w dziwnej sytuacji, tylko że wtedy po prostu nic nie pisaliśmy. A teraz...
Bunt, przekleństwa, hejty. Z powodu wyników. Z powodu wyników konkursu na redaktora.
Hejterami prawdopodobnie są ci, którzy się nie dostali. Jednak... Nie będę mówiła pohopnie. Sama nie zgadzam się z nimi, ale nie hejtuję, nie klnę, nie tworzę innych kont. Bo i po co? Wyżywać lepiej jest się na poduszce.
No, i to właściwie tyle, jeśli chodzi o wstęp.
Jako, że nadal jestem administratorką i mam jako-takie prawa, to postanowiłam ogarnąć tą dżunglę. Nie chcę robić rewolucji, nic takiego. Chcę po prostu poprosić Was o zrozumienie i spokój. Nie róbmy z bloga kupy wszystkiego, czego się tylko da.
Dla informacji, Florka i Nestelle jeszcze nigdy nie robiły konkursów na redaktora, więc być może nie do końca wiedzą, jak to zorganizować. Zaraz pewnie znajdą się tacy, co powiedzą, że przecież mogły poprosić "bardziej doświadczonych" i sprawy by nie było. Mogły, ale nie pomyślały. Generalnie przez ten nabór blog stał się tym, czym się stał, jednak nie odwołam konkursu. Nie mogę.
Chciałam porozmawiać o tym wszystkim z Abieską, więc nie martwcie się - znajdzie się rozwiązanie.
Na chwilę obecną - proszę o kulturalne komentowanie, ograniczenie przeklinania i wyrozumiałość.
Bo inaczej... Może skończyć się to źle dla bloga.

Do następnego posta!

38 komentarzy:

  1. AOSZM. 8))
    AOSZM. 8))
    A tak serio, weźcie. Koniec z tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniec, albo będę bardzo zawiedziona :v
      AOSZM <3

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  2. Co będzie z blogiem? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest zawarte w poście. Przeczytaj do końca - dowiesz się wszystkiego :)

      Usuń
  3. Nie rozumiem ludzi, którzy swoje grymasy pokazują w komentarzach...

    ~Manka

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, pisze komentarz
    ja, niekulturalny hejter
    ale tym razem bedzie kulturalnie i grzecznie, zeby nikt sie nie czepial
    zgadzam sie z postem i najmocniej przepraszam cie kath za moje wczorajsze zachowanie, jednak nie przepraszam nestelle i florence. czemu skoro je powinienem przeprosic jako pierwsze? ano dlatego ze nie powinny dostac adminow. ty walczylas i my cie wybralismy, a one dostaly adminy za darmo. jakby abieska losowala, kto go dostanie. z tego bloga robia sie wanny! a tak nie moze byc.
    nie bede juz hejtowal nestelle i florence aczkolwiek apeluje o zmienienie ich pozycji na redaktora z administratora, bo zwyczajnie nie potrafia nimi byc + usunely ci ponoc posta :"D
    _tylkokellow_ (a i w tym przypadku i ty kath)
    pozdrawiam wszystkich oprocz nestelle i florence,
    ~w
    ps nie, nie jestem szymonem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogarnąć anonima winnego temu wszystkiemu? Matko, aż tak? D:

      Usuń
    2. Usuwajcie te komy ;-;

      Usuń
  5. Eff... Konkursy na redaktora robiłam kilka razy na swoim starym, usuniętym blogu. Nie były jakieś super, ale były. Nie, fakt tu nie robiłam. Cóż, jestem nieogarnięta, konkursy na reda też ;D
    I tak, zgadzam się. Skończmy z tym gównem, bo nie ma to żadnego sensu c:

    ~' N

    OdpowiedzUsuń
  6. Za duże te logo wstawiasz, bo za szablon wychodzi ;-; Tak, wiem. Bardzo w temacie XDDD

    ~ I

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie wina loga, to po prostu za mała szerokość bloga, kiedyś była większa i wszystko wchodziło bez problemu. XD
      .C

      Usuń
    2. Wiem o tym jednak nie mam co z tym zrobić -piszę posty z telefonu i nie mam możliwości zmienienia formatu.

      Usuń
  7. W końcu znalazła się osoba, która przemówi wszystkim do rozsądku. Dobrze, że mamy Ciebie Kathey na blogu. c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi <3 lof
      wiesz, juz kiedys tez musialam wszystko ogarnac. :P

      Usuń
  8. Ja tam nie hejtuje ;^; No i czekamy na posty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Katheja łagodzi strajki górnicze 8) I wyszło Szydło z worka. Boże, co ja robię. A co do posta - cicho sza nic nie było żadnej burzy to ja sobie piardłam dobra idę za dużo dżemu do widzenia. xdd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko okej? Czy może znowu za dużo dżemu? Jak coś to przyniegnę w skarpetkach *-* a tak serio to już idę bo się boję, że sobie coś zrobisz. Mówiłam, że doldopalacze nie są bezpieczne ehh

      Usuń
    2. CIAM CIAM CIAM CIARAMCIAM XDD MARYCHĘ WCIĄGAŁAM PFF. Ty taka nie w temacie

      Usuń
    3. Przepraszam, a kto w poście o gownoburzy komentuje o swoich piardach? Ty xdd

      Usuń
  10. Poduszka też ma uczucia! Walczmy o sprawiedliwość! Strajk!



































    A na serio. Masz rację. W końcu trzeba opanować szympansy w dżungli xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PODUSZKI SOM SUPER! NAJLEPSZE TE Ź JELENIAMI!!! #PolecamMagdaGessler

      Usuń
  11. Ja nie wiem, nie udzielam się tu. Po prostu zapisz gdzieś te osoby i w jakichkolwiek konkursach ich odrazu usuwaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo... Poczytam komy.

      Usuń
    2. Hyhy, że niby to ja te komy z anonima, Nestelle? Durne...

      Usuń
  12. Nie wiem o co było tyle kłótni. Wybrały, zadecydowały - ich sprawa. Co fakt yo fakt, że nie potraktowali nas uczciwie, ale cóż przecież zdania nie zmienią. Napisałam zgłoszenie i wysłałam maila, gdy dowiedziałam się, że wyniki są przesunięte z powodu, który uzasadniły. Było to nie uczciwe bowiem napisały, że ,,Mają już swojego ulibieńca" i nie dały szansy innym. Ale nie róbmy z tego takiej wielkiej gównoburzy, która do niczego nie prowadzi. To blog nie forum na naszej grze.
    Pozdrawiam.
    ~M a j u $ k a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *to
      *potraktowały
      *ulubieńca
      Eh...naprawdę nie lubię tej zasra...głupiej autokorekty ;-;
      ~M a j u $ k a

      Usuń
  13. Ah. Spalam dzis tylko 4 h. Jestem zbyt zmęczona na pisanie o gownoburzy

    OdpowiedzUsuń
  14. Według mojej skromnej opinii z wieloma rzeczami masz rację. Tylko że ludziom zawsze będzie coś nie pasowało. Wszytkim się nie dogodzi. Zawsze znajdzie się geniusz który zrobi gównoburze. Mogę się założyć że gdyby Nestelle i Florka wybrały osoby z doświadczeniem zaraz zaczęły by się akcje w stylu że " przyjmujecie tylko fejmy " ludzie wszyscy muszą się ogarnąć bo ten blog zwariuje.

    - biscuit2002

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobra heheszki ogarnijmy dupy *Przepraszam* i weźmy pomóżmy temu blogowi zamiast hejtować kogo popadnie

    OdpowiedzUsuń
  16. jezu ten załosny szymon pisze u kellow

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie rozumiem, po co robić tyle szumu. Nestelle i Florka wybrały - koniec, kropka. Zawsze komuś nie będzie pasowało, nie da się wszystkim dogodzić. Zgadzam się jednak z NATalia ailaTAN. Może jeszcze ktoś chciał się zgłosić i np. lepiej pisał niż osoby wybrane, ale nie mógł, bo już były wyniki. Jak się robi konkurs na redaktora to się dotrzymuje terminów. Przez to hejterzy mieli duże pole do popisu, ponieważ naprawdę zrobiłyście to nie fair.
    To tylko moje zdanie i naprawdę nie chcę się z nikim kłócić, po prostu uważam, że to nie same wyniki zbulwersowały hejterów, tylko fakt, że zostały one przesunięte.
    ~Ayamiko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu się zgłoś:
      Na blogu filmowe-msp.blogspot.com jest konkurs na redaktora (wybieramy najlepszych, bez różnicy na "fejm", tylko najlepsi, którzy potrafią pisać, no w sumie znacie mnie i Kellow i wiecie, że wybierzemy najlepiej). Czas do północy 16 listopada. Zgłoś się, jeżeli masz chęci i czas *^-^* (przepraszam za reklamę)

      Usuń
  18. Dobrze piszesz, hejterzy ogarnijcie się. I don't like haters. Very.
    worldofwondersrose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Karnet, nie mam nic do Ciebie. Niestety, Twoje starania przywrócenia bloga do normalności, idą na marne. BLOG ABIESKI UMIERA!!!

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!