czwartek, 12 listopada 2015

Mała przerwa- co dalej?

Helołson! (Tak, znowu z telefonu)

Zapewne się domyślacie, że pisze tu ta furiatka, Nestelle. Witam!
Zdziwieni tytułem? Wyjaśniam!

Od pewnego czasu zaniedbuje naukę i inne sprawy przez tego cudnego bloga. Uzależniona? Chyba tak. Dlatego też muszę zrobić sobie chociażby małą przerwę na zebranie wszystkich myśli, regenerację.  Przerwa ta potrwa 8 dni. Do 20 listopada. 21 pojawi się ode mnie post. Muszę to zrobić.
  Byłam naprawdę zła, że wszystkie starania moje i Florki idą na marne. Niestety, wszystkich nie zadowolimy. Staramy się, ale nigdy z wszystkimi się nie uda. Teraz mam czas by wszystko przemyśleć, zastanowić się nad... sensem tego wszystkiego. Staramy się, naprawdę. Niestety, to chyba idzie na marne. Te wszystkie hejty serio bolą, tracimy przez nie wenę, chęć do dalszego pisania. Tak, rozumiem negatywne, kulturalne komentarze.
     Bardzo proszę- zanim skomentujesz zastanów się.  Nie chcemy konfliktów z innymi. Mi puściły nerwy, przepraszam.


A więc... Do zobaczenia 21!  Tylko proszę, nei zabijcie się komentarzami!

(Jeśli masz pytania- napisz na konto Kiwiqqu x3, lub na mojego facebooka, którego podam na privie kiwi zainteresowanym)



~Nest

Ps. Za błędy przepraszam- telefon.


16 komentarzy:

  1. Mnie tez poniosly nerwy :C przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Spk, lepiej odpocznij od tych całych hejtów.

    ~K

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie bierz wszystkich komentarzy tak mocno do serca... Wszędzie i na każdej drodze - nie ważne gdzie jesteś - napotkasz swoich przeciwników i zwolenników. Z drugiej strony rozumiem, że czujesz się zawiedziona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy :) I nie przejmuj się tym tak bardzo 🌹


    ~siirii, siw

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekamy :) I nie przejmuj się tym tak bardzo 🌹


    ~siirii, siw

    OdpowiedzUsuń
  6. Już czekam ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam :)







































    Też lubię kakałko ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu, nie kumam o co chodzi tym hejterom. No to czekamy♥ ale wrócisz na 100%?

    OdpowiedzUsuń
  9. To będę czekać. ♥ Pewnie inni też..
    Rozumiem Cię, każdy kiedyś chce zrobić sobie małą przerwę. (:
    PS. Też kocham kakałko! ❤
    ~Jednorożec ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam! ♡ a co do Nutelli - popierdolona jakaś xdd

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozumiem cię. Dobrze że robisz sobie przerwe, każdy jej potrzebuje.

    ~Malinkowa♥
    ~dina301
    JA TEŻ KOCHAM KAKAUKO♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Chociaż tutaj nie ma gówno burzy, czekam na twój powrót ;*

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!