piątek, 24 października 2014

TOP wyzwania! #1 + look "Demencja."

Hej!
Nadszedł ten czas, kiedy wychodzi nowa seria!
DYMDYRYDYM!
TOP wyzwania! Czekaliście na to? B)
Okej, okej. Julia ogar.

Zapomniałam, że w piątek nie mam czasu, więc zamiast piątku będzie w moim grafiku postów sobota, ok? ;) Od następnego tygodnia!

Dostałam od was wiele ciekawych propozycji jeśli chodzi o wyzwania, naprawdę, dziękuję że ta seria spotkała się z takim zainteresowaniem! Miałam dwie zdecydowane faworytki, ale uznałam, że lepszym wyzwaniem będzie to:
Jak to przeczytałam to padłam xD.
Dawcą pomysłu jest DŻINDŻOWATY DŻEM, czyli dobrze nam znana Sara96. Lecą do ciebie dwa prezenty z listy! :)

Właśnie, zapomniałam dodać czegoś ważnego w poprzedniej notce - wyzwanie może trwać max. jeden dzień xD.

Ok. No to bierzemy się do realizacji! :)
Najpierw trzeba było się ubrać w czarne ubrania... Możecie wierzyć lub nie, ale nie mam ich za dużo, a te, które mam w szafie STANOWCZO nie pasują do zakonnicy, ale...
W końcu udało mi się skonstruować (stanowczo za dużo geometrii ;-;) ten oto look + supi chrupi status! xD


Pięknie, nie? XD
Zdjęłam włosy i nałożyłam ciuchy które dosyć pasują do zakonnicy (pomińmy kolczyki, których zapomniałam zdjąć xd). Animka też ma taki fajny klimat. Ctr mówi sam za siebie xD
Reakcje?
Ehh, nie jestem fejmem. Niestety. Dlatego miałam tylko dwie reakcje, od mojej kochanej Clarii i od BeautyFactory, której również bardzo dziękuję <3


 Dalej było, że dlaczego? :o


Nie martw się, nie pójdę, rzyje rzyciem, kórka.

Wyzwanie oceniam na 9/10. Jest zajedwabiste, gdyby było tu jeszcze to coś, co by rozśmieszyło jeszcze sprawę i ruszyło zadki moich znajomych, byłoby 10.
Wyzwanie uznaję za zrealizowane! :33

Teraz przechodzimy do drugiej części posta, czyli nowego looka zrobionego z nowych ubrań. Oczywiście ja oficjalnie nie uznaję Halloween za święto. Nie, to nie jest dla mnie polskie święto, niech sobie je obchodzą w Ameryce. Dlaczego zapominamy o takich świetnych świętach jak Noc Świętojańska zamiast Walęwtynków? No? Okej, okej, dygresja. Nie uznaję Halloween, ale muszę przyznać że ten konkurs jest boski!!! Ubrania są prześliczne + kilka unikatów ;)

Look ma wdzięczną nazwę Demencja.

Skąd ta nazwa?
No cóż. Jak tylko zobaczyłam ten kaptur, to od razu oświadczyłam, że muszę go mieć! Przypomina mi dementora, stąd nazwa "Demencja." która mimo wszystko mało ma z dementorami wspólnego.
Czerwone akcenty dodają lookowi drapieżności i bardziej czarodziejskiego wyglądu. W sukience zakochałam się od razu! Na makijaż na twarzy zdecydowałam się dopiero później, sami oceńcie, jak wygląda lepiej.


Uważam, że jest nawet lepszy, ale przynajmniej makijaż zombie musi być na twarzy, bo czegoś mi brak.

Skład:

Wowo.
Nie wiedziałam, że jest taki drogi ;oo
Serduszka odpadają, więc 3600 sc. Zero diaxów, wymaga vipa. Wszystko przez sukienkę i włosy, są bardzo, bardzo drogie. Same te dwa elementy + buty kosztowałyby 1900 sc, co zazwyczaj kosztuje w granicach 1500 sc. Zawsze też można odjąć jedno z "cosiów" na twarzy!

Paleta:

Jaki kolor do jakiego elementu powinniście wiedzieć. Zastrzeżenia mam tylko do naszyjnika, który dobierałam ze swojej szafy, więc jest czarny, nie szary. Podam też kolorystykę sukienki:


Występują tu trzy odcienie szarości i biały.

I wersja kolorystyczna

Śliczna wersja!

Ogromnie mi się podoba ten brąz - taka gorzka czekolada. Nigdy za nim nie przepadałam, ale teraz go pokochałam.
Ten odcień wpadający z niebieskiego w zielony (morskim to go raczej nie nazwę) jest przepiękny i świetnie się komponuje z tym zielonym.
Nie wiedziałam, jakiego koloru dać łańcuszek, ale zdecydowałam się na brązowy.
Uważam, że ta wersja kolorystyczna jest naprawdę prześliczna. Jest warta zakupu.
Zapycham
Miejsce
Bo
Lubię!
xD





II wersja kolorystyczna

Kolejna znakomitość.

Aż zaczynam żałować, że kupiłam pierwszą wersję xd.
Ta jest troszkę inna pod względem dobrania kolorów do odpowiednich elementów w ubiorze.
Kocham ten odcień granatowego.
Jest boski.
W dodatku pięknie komponuje się z tym leciutkim, ślicznym błękitem.
Ahh.
Piękno.
No.
Co.
Ja.
Mam.
Do.
Powiedzenia.



A wam? Która wersja kolorystyczna najbardziej się podobała?
Jeżeli masz zamiar kupić look, nie przywłaszczaj go sobie jako twoje wykonanie ;)

I przede wszystkim - CHCĘ NOWE WYZWANIA! XD Nie zapomnijcie o tym ;3.


32 komentarze:

  1. Ok, ok.
    Fajny post c:
    Ciekawe jak zareagowaliby na moje pójście do klasztoru XD
    Btw, dzisiaj postaram się zrobić posta c;
    ~ Katheja ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż nasza zakonnico... Mam dla ciebie wyzwanie :3
    Przebierz się za Barbie, napisz na forum temat, że szukasz swojego Kena (tak on się nazywał? xD), a w ctr. napisz "LIFE IN PLASTIC, IT'S FANTASTIC!". I zostań tak przez, hmm... 5 dni :3
    I to tyle c:
    Dodam jeszcze, że I wersja kolorystyczna jest boska *u*

    OdpowiedzUsuń
  3. No to pròbujemy jeszcze raz -*-
    Załóż różową skórę, różowe ubrania w tym samym kolorze (tak aby to się zlewało xD), i zrób film pt. "Mam różaczkę" . Przedstawisz w nim podstawowe tło i muzykę zrobisz animkę "polka polka ..." i napiszesz w dymku: hej jestem hora mam rorzaczke prosze aby ten film byl w top i ma byc, bo odejde z msp.

    OdpowiedzUsuń
  4. [W] Napisz do kogoś online ze swoich znajomych, że marzysz o byciu wampirem i że niedługo ukąsisz tę osobę, a następnie napisz temu komuś k.g. ,,Wampiry górą! :D"

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny look! Tsa i nie mam już nic więcej do napisania, jakaż to ja kzreatywna xD

    Amacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Możesz przebrac sie w poczatkowe ciuchy i isc na plaze czy do kawiarni i przyczepic sie do ktoregos chlopaka ktory ma maly level. Ze go kochasz itd. XDDDD ~Mydlane oczy

    OdpowiedzUsuń
  7. Inde, rozumiem że zapoznajesz się z blogiem i masz swój bardzo fajny sposób pisania i nie ściągaj od Laniacza zapychaczy miejsca :(
    Gdy laniacz to robi to jest świetne, ale jak ktoś to ściąga to....
    Proszę, nie rób tego! Wymyśl swój tekst, który też na pewno będzie znakomity.

    Szara laska roku której nie chce się logować na google xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, to Kathey zapychała miejsce :oo
      Ale może czegoś nie wiem. Poza tym to nie ma jak zapychać miejsca, a tak jest pszytko :c
      ~Inde

      Usuń
    2. Ja?! Ja tego nie pisałam!!!!

      /szara laska roku

      Usuń
    3. Spk :)
      Mamy podszywacza ;o Wow!
      ~Inde, ktora teraz woli nie opierac sie na lenistwie i logowac sie na konto google zanim cos napisze

      Usuń
  8. Super look! Moje wyzwanie: Przebierz się za misia (cały strój). Napisz w CTR " Misiu idzie na polowanie" Idź do jakiegoś chat'u i podrywaj chłopaków.
    Mam nadzieje, że wyzwanie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze :) Modlę się, żeby Inde to wybrała. Tak samo z Barbie.

      Usuń
    2. HAHAHAH, dobre, zgadzam się - SUPER!

      Usuń
    3. Heee JULSON! WYBIERZ TO WYZWANIE :D
      Jestem, wiecie, jej ziomkiem, to jak zobaczy tutaj mój komentarz to może wybierze to wyzwanie B)

      Usuń
  9. Moje wyzwanie jest takie: załóż nowe konto kup sobie taki sam jeden komplet jak alakinga i napisz w ctr jestem alakinga ta prawdziwa powróciłam i oglądajcie moje filmy mają być w top. Potem zrób film o podobnej fabułę jak alakinga tylko początkowe tła muzyka i w ogóle

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeeeaaa wygrałam xd! Można kilka razy startować, bo mam parę ciekawych pomysłów ? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdź ubranie jakiegoś zwierzaka, misia, smoka, kaczki itp. (i się w niego przebierz) I NAPISZ W CTR. "ZWIERZĘCY INSTYNKT, MRAUU, IDĘ NA POLOWANIE JAKIEGOŚ KOCIAKA" XD

      Usuń
  11. Wszystkie wersje są świetne, szkoda, że look dla VIP.
    Też nie obchodzę, nie lubię, wprost brzydzę się HALOŁIN.
    Wyz. : Przebież się za stazaka, napisz w CTR ' muvistarplaned sie pali pomocy', i zrób o tym film (napisz, że musimy ugasić pożar, że jesteśmy strażakami samami XD) oraz napisz o tym na forum XDD

    *Powodzenia
    *tostoronator, czy jakoś tak.#
    *Karczix

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post. Te wyzwania wyżej... Nie no, leżę, jesteście tacy zabawni, haha. Ale serio, fajne te wyzwaniA.
    ~Zue

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny look.
    Moje wyzwanie; napisz na Forum, że uciekł Ci chłopak, miał różowego irokeza i białe rurki. Znalazcy dasz początkowe, różowe ubrania. I dodaj, że był słodki, żeby uważali, bo jeszcze go ukradną. Za parę godzin powiedz, że się znalazł, po prostu próbował Ci uciec, bo była przecena żelu do włosów.
    I gdyby to wyzwanie wygrało, to dodaj reakcje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam wyzwanie. Załóż konto chłopaka i kup look podobny do Wojewódzkiego, a potem napisz do kogoś, że jesteś Wojewódzki i na koniec w CTR napisz ,,Hej! Jestem Kuba Wojewódzki. Prawdziwy!!! Czekam na fanki w moim pokoju :*".

    /szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  15. Przebierz się za Albusa Dumbledora i napisz wszystkim znaj : Zapraszam do Hogwartu! I napisz na forum że jesteś prawdziwy Dumbledore XD

    OdpowiedzUsuń
  16. Ubierz się jak Harry Potter i napisz w ctr "ABRAKADABRA DWA KIJE KTO SIE NIE SCHOWA TEN ŻYGNIE!!!" XDDD
    POZDRAWIAM ;*
    ~JUSIA KTÓRA CZYTA CODZIENNIE TEGO BLOGA ALE NIKT JEJ NIE ZNA BO SIĘ NIE UDZIELA

    OdpowiedzUsuń
  17. Heee. Julson taki fejm B) A JA JESTEM KOCHANA CLARII :** HEEE
    P.S. piszesz super posty i tu i na kolorovvym msp B)) Julson jestem z cb dumna ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. ORYGINAŁ NAJ!!
    Wowow, Dżem (jeśli pozwolisz, że Cię tak nazwę) co za pomysł! Gratulejszyn!

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  19. Przebierz się za clowna ( klauna ) i napisz w CTR: " Jestem krulowom mowiestarpanet. Blokóje tych ktuży nie dajom mi grafuf."
    Ps Błędy specjalnie;p
    ~nutka147

    OdpowiedzUsuń
  20. Przebierz się za Harego Pottera i napiszw ctr:jestem hary poter i was zjem

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!