piątek, 24 października 2014

Konkurs ,,PRZEEE STRASZ MNIE,,

Hejjuuu. Więc postanowiłam urządzić mini konkurs z okazji Halloween.

Co należy w nim zrobić?

Straszną historię, która przerazi wszystkich. Nie musi być długa wystarczy,że będzie oryginalna. Skoro, to konkurs z okazji Halloween, to muszą być jakieś mistyczne postacie. Oczywiście, wasza wyobraźnia nie musi się ograniczać do zombie, czy wampirów wymyślcie coś własnego. Od razu mówię, że wiem, co, to monster high, więc, jeśli ktoś chciałby pod patrzeć jakieś sceny, czy potwory, to nie radzę. Będę też sprawdzać, czy opowiadania nie było już w internecie < no, bo ktoś się napracował, a drugi ktoś to zabiera, to trochę nie fer>. Mam nadzieję, że dostanę bardzo przeraźliwe historie przez, które nie będę mogła zmrużyć oka.
Przejdziemy myślę, że do najważniejszej rzeczy czyli do nagród.

1 miejsce:
Prezenty z listy życzeń do 3000 sc, specjalne pozdrowienie

2 miejsce:
Prezenty z listy życzeń do 1500sc, specjalne pozdrowienie

3 miejsce:
Prezenty z listy życzeń do 700 sc, specjalne pozdrowienie

Wyróżnienie:
Jeden prezent z list życzeń, 2 autografy
Dodatkowo, każde miejsce dostanie dyplom.

Konkurs trwa od: 24 października do 7 listopada

Wyniki ukarzą się 10 listopada lub wcześniej

Swoje opowiadania wysyłacie na e-mail: mysiaaxx@gmail.com
W temacie prosiłabym wpisać konkurs i wasz nick.

Przykład: 
KONKURS/Mysiaax
Dziękuję za przeczytanie. 





13 komentarzy:

  1. 1sza! Eeee, a to ma być film na msp czy po prostu historia wymyślona i napisana?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pomysłu ._.
    ~vietnam
    Ps. 2!♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam pomysły, a nagrody kuszące :(.
      Diana616

      Usuń
  3. Może sie zgłosze, chociaż z opowiadań zazwyczaj ma 4. Ale spróbować można xD Chętnie przyśle opowiadanie, jak coś wymyśle.

    Posdr *;

    ╰╮ stylówkalol=]
    PS. Trzecia?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na konkurs, ale nie mam weny :3 Chyba nie wezmę udziału :(

    Amacz (która siem wreszcie zdecydowała na 1 ksywkę xD)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej coś napiszę
    // Olga508
    Ps. Piąta <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyślę opowiadanie :) Bardzo fajny pomysł na konkurs!

    /szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba się zgłoszę. Fajny konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  8. Napewno się zglosze, lubię pisać opowiadania :))
    ~Zue

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyslalam c: mozesz się spodziewać 2 lecz nie wiem kiedy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłosze sie. Jestem typową humanistką.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłosze się, a co.
    Raz się żyje!
    ~Jusia

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!