piątek, 24 października 2014

Look "Jestę unikorneł" - Hanka znalazła dla Was czas. XD

Joł, ną.
Dzisiaj robiem posta na szybko. Za 30 minut wyjeżdżam, rly. Dobra, muszę pisać i myśleć w jednym, jak, no pls. Zrobię dzisiaj LOOKA. Rozumiecie? L O O K A! Nom, nie jestem od tego, lecz czas mi nie pozwala. Mam nadzieję, że się nie obrazicie, cnie?///////////////////////////// Pliska, jak coś. Dobra, powaga, opan, bla, bla, bla. Oki, look nosi nazwę "Jestę unikorneł". (SZIT, 25 MINUT!!!!!!!!!!!!). Okł, okł, prezentacja stroju:

ZAN ILE JA GO ZNAJDĘ? 14 MINUT.

Mam, jeeha. Oki, opis, a no tak. Pieseły bogiem mym. Sorcia, to nie o piesełkach. Dopsze, MS jest ubrana w piękną cudowną bluzeczkę z unikornkami, leginsy, mrawr, buteły, mrr, balonowa guma, włosy - MRU *_*. Do tego cute, sweety cienie i rzęsy. NIE NO, JA LOVE TĘ KREACJĘ. Wszystko tu moim zdaniem piękne. ;_____; Oki, cud miód. :B ŚPIESZĘ SIĘ, ŚPIESZĘ SIĘ, ŚPIESZĘ SIĘ!

SPO-
CZKO.

Ten, ten, skład stroju, ach tak, nom nom:
Paintuję. Dużo dmd, sc, blam. OGÓŁEM - KOCHAM TEN STRÓJ LOVE, LOVE, LOVE, FOREVER, TOGHETHER.
Oki. Co sądzicie o moim nowym stylu? Jestem ciekawa.
Minuta, kończę, mam nadzieję, że strój się spodobał.
Do zobaczenia w środę, jush niedógo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pozdrawiam,

19 komentarzy:

  1. Szpoko luk, Henq. Ale wolalam twoje wczesniejsze posty, byly napisane oryginalnie i bylo z nich taka... eee... wyzszoscia w pozytywnym znaczeniu xDDD
    ~Inde

    OdpowiedzUsuń
  2. Num, jak Inde napisała wyżej chyba stary styl pisania był lepszy ...
    Vajlet, która ma czerwone oczy na 4ever i ciemną skórę, bo jara ją Zmierzch ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Inde i Vajlet

      Pozdrawiam :)

      Makenna/

      Ps:
      Też Kocham Zmierzch ^_^

      Usuń
  3. Jak napisała Inde i Vajlet powyżej, mnie też bardziej podobał się twój "starszy" styl pisania. Bardzo dobrze czytała się wtedy twoje posty i coś z nich wynikało (?). Wracaj do starego stylu pisaniaaaa!!!

    ~Milka xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój styl pisania nie jest fajny... Wracaj do starszego. Co do look'a... Nie chcę cię obrażać, ale jest dziwny i (jakby tu napisać, abyś się nie obraziła?) nie przypadł mi do gustu. Nic tu do siebie nie pasuje. Kolory... -.- Okropny.
    cynia3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisanie rosssofym stajlem to nie najlepszy pomysł. A co do looka, beznadziejny. Makijaż zombie? Serio? Plus źle dobrane kolory. A tytuł posta mówi sam za siebie - nie chce mi się pisać, ale muszę. To zrobię łaskę... Bez komentarza...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wracaj do starego stajlu pisania! Look nie przypadł mi do gustu. Opiszę to tak:
    Włosy - Nienaturalny kolor włosów. Nie podoba mi się ._.
    Góra stroju - Ładna, ale do niczego nie pasuje :/
    Dół stroju - Leginsy są okropne... Mam dziwne skojarzenia xD Kolor nie pasuje.
    Buty - Są spoko. Nie pasują do niczego.
    Dodatki - Widzę tu tylko make-up zombie. Nie pasują. Zombie się nie łączą z słodkości, wręcz przeciwnie -.-
    Ogólnie look jest TRAGICZNY. To tylko moje zdanie...
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten styl pisania jest okropny! Wcześniej Twoje posty były świetne, a teraz to zniechęca do przeczytania postu! Nie przeczytałam tego, a następnych czytać raczej też nie będę. To wszystko przez tą zmianę.

    Sądzę, że to nie Ty, że bardziej spełniałaś się poprzednio, albo po prostu nie zauważyłam Twojej osobowości, że wolisz być w takich sprawach crazy.

    Nie odbierajcie tego, że Hania ma specjalnie dla mnie powrócić do dawnego stylu. To jedynie moja opinia na owy temat. :-)
    Pozatym Ona zawsze powtarzała.l, że oryginalność jest fajna, ale to wszystko... Myślałam, że bardziej idziesz w stronę poezji itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post, Haniu. Co do stylów pisania to nie mam zdania. Oba są spk ;) Look strasznie słodziaśny, ale raczej nie w moim guście :3

    Amacz/Ama (która w końcu musi się zdecydować którą ksywkę woli xD)

    OdpowiedzUsuń
  9. Za próbujesz być Laniaczem przez ten look i styl pisania ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam,ze to post Wiktoria,znajdź swój styl Haniaczu,porażka.;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Szoper luk (jest takie słowo? XD)
    Kupiłbym, ale nie mój styl.
    ~Jusia

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!