czwartek, 23 października 2014

Top Ak#2

Hejjuu.  Na wstępie przepraszam, że nie pojawiały się ode mnie ostatnio posty.Mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Skoro grafik jest zawieszony postaram się, żeby posty pojawiały się trzy razy w tygodniu. Nadal nie rozumiem dlaczego robię takie długie wstępy. Zajmiemy się dziś kategorią Platform.

Moto Trial Fest 

Co mnie podkusiło,żeby wziąć tę grę. Bardzo dobry wybór kategorii, a może świetnie dopasowana muzyka. Szczerze, to nic. Ta gra do mnie nie przemawia. 3/10
Running Wizard 2

Gra może się wydawać się nudna i tak może jest. Skaczesz literką x i myszką burzysz wieże wroga. Przynajmniej muzyka jest dobrze dopasowana. 6/10

Słodka małpka niedźwiedź, czy co tam, to jest. Do sterowania jest potrzebna klawiatura i myszka. Te poziomy są takie kolorowe.10/10
Madpet Skateboarder 2

Zwierzęta leśne, które nie wiedzą do czego służy piła od siatkówki, ale wiedzą do czego służy deskorolka. Sterowanie spacją i kilkoma literami. Skaczemy na dachach jakiś tam budynków i w ogóle mi się to podoba i wciąga i daję 10/10

Dream Journey
Zbieramy gwiazdki serio. Gra dla trzy latków, a nie dla dzieci i młodzieży. Te gwiazdki można wymieniać na jakieś dopalacze.Super, po prostu najwyższa ocena jaka może być dla tej gry, to 1/10 Szkoda, że nie ma kategorii nudne, bo idealnie, by się tam nadawała.

Załoga msp specjalnie na Halloween postanowiła stworzyć nowy pakiet vip.  

Nie wiem jak Wam, ale mi się bardzo podoba. Podoba mi się bardzo ta sukienka. 

Dziękuję za przeczytanie. 



7 komentarzy:

  1. Nie kojarzy ci się ten pakiet z monsterhigh pozdro
    -olar8

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pozd c: Serja też mi sieł podoba. Nie widziałam tagiej d: Kontynuuj ją jag najdłużej (:

    Posdr

    ╰╮ stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten pakiet vip! Kupiła bym go sobie, ale ostatnio bardzo rzadko gram w Msp -_- Wolę simsy :3 Zgadzam się z tobą - sukienka jest cudowna. A tak wgl to fajny post :)

    Amacz/Ama

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post. :) Ten vip rzeczywiscie jest super, a jeszcze lepsze takie włosy za dmd krótkie z nowego konkursu , aww.
    ^Zue

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!