środa, 22 października 2014

Znowu organizacja? - rozpoczynamy nowe serie!

Hejoza!
Tutaj Indzio xdd.
Ostatnio mam fazę na robienie zdrobnień i zgrubień do swojej ksywki xD.
Szkoła, szkoła, szkoła. Mam dość (: Nie, nie siedzę z nosem w książkach, ale wracam do domu najwcześniej po piętnastej. Dzisiaj wróciłam po szesnastej więc trochę ogarnęłam. Robiłam sobie przez godzinę bransoletkę i jej jeszcze nie skończyłam :'). Ale wierzę, że będzie piękna.
Grafiku już nie ma, ale ja ustalę swój własny, nie do końca sprecyzowany:
- w poniedziałek post będzie na 75%.
- w piątek na 99,9% xd.
- pozostały post będzie niespodzianką, i nie wiadomo kiedy się pojawi!
Okej. We wcześniejszym poście poprosiłam was o wybranie dwóch serii, które wam zaproponowałam. Wybraliście pierwszą i ostatnią, to jest: Odwzoruj piosenkę! i TOP wyzwania. Ustaliłam, że w poniedziałek będzie pierwsza seria, w piątek - druga. W ten inny dzień tygodnia postaram się zrobić coś w deseń artykułu, w najgorszym wypadku będzie to post informacyjny. Ehh, nie mogę jakoś się ogarnąć i zrobić tego projektu z Top Model, ale niedługo się pojawi, obiecuję.
TERAZ TAK!
Odwzoruj piosenkę! - macie do wyboru jedną z tych trzech piosenek (zawsze będzie do wyboru trzy):
  • Sia - Chandelier
  • Ellie Goulding - Lights
  • Linkin Park - Shadow of the day
Ehh, pewnie tą ostatnią znają tylko nieliczni, ale musiałam ją dodać, bo ją koffam (co ja pokemon). Mój Artbook nie będzie ujęciem z teledysku, ale moim wyobrażeniem piosenki.

TOP wyzwania!
PODAJEĆE NAJPARDŹEJ ZFARYJOFANE ŻECZY! Tylko takie w miarę zrealizowania ;3. Może to być wyzwanie dotyczące Artów, looków, ale pomyślałam, żeby było ciekawiej w ogóle z całego msp, nie tylko z tych dwóch wyżej wymienionych!
Przykładowe wyzwanie: Zmień kolor skóry na niebieski i noś ją przez cały dzień!
Najlepsze wyzwanie będę nagradzała pięcioma grafami, ale teraz, z okazji uroczystego rozpoczęcia serii, zaszalejemy i dam najlepszej propozycji dwa prezenty z listy do 500 sc każdy.

Okej. Czyli umawiamy się, że pod tym postem będzie pierdyliard komentarzy i każdy będzie zawierał wybraną piosenkę i jakieś fajne wyzwanie ;33
Auf wiedersehen (tak, odrabiam niemiecki ;-;)!

27 komentarzy:

  1. Piosnqa: szandeliera dawaj !!!
    A wyzwanie: (mam kilka pomysłów)
    1. Napisz w CTR przez cały dzień "kocham szkołę nieuki !"
    2. Ubierz się jak początkowa MS ;) cały dzień tak wytrzymasz ? ;p
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :3 Okk, wezmę to pod uwagę B))
      A tak w ogóle to ten kolaż, który miałam ci zrobić - sorki, że to tak długo trwa, ale dopiero w poniedziałek miałam lapka i nie mogłam ogarnąć xddd.
      ~Indeksiątko (o lel)

      Usuń
  2. Weś Sijem !!
    Wyzwaaaaniaa:

    1. Napisz w CTR "HAHAH JESTEM WILOWER!" Chodzi mi o V-lover, faknę Violetty :D

    2. Napisz do kogoś (o nicku sweet elena (se) np. XD) KOCHAM CZJEM! A tu wstaw reakszyn.

    3. Napisz do osoby z MSP, którą znasz w rl "OGLĄDAM MODĘ NA SUKCES!" i wstaw reakszyn :D

    #Pzdr
    sweet elena (se)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sia - Chandelier.

    Wyzwania :
    1) Idź do jakiegoś czatu i napisz, że nie lubisz wakacji, MSP.
    2) Napisz na forum post "JESZTEM KRULOWOM !!!!!" XD

    Takie tam XD. Fajne serię.

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie tego nie wypełnisz, bo jak ja mam pomysła to od razu szaleję! XD Okok. A więc..[…]… A ja miałam pisać? Oglądam ugotowanych! Oj to nie ten temat. Aaa już wiem :) Przebierz się za voldemorta (nie zapomnij o białej skórze) w swoim ctrl napisz "HARRY POTER WAS NIE OBRONI " Napisz w kilku roomach "HAHAAHA ZJEM WAS" ITP I NAJWAŻNIEJSZE !!1!1!11!1!!!!!!1!1!!1! NAPISZ TEMATA NA FORUM O TYM ZE JESTEŚ ZŁYY VOLDEMORT I TAKIE TAM. OKOKOKOKOK i tak tego nie zrobisz :33 A . JESZCZE PAMOETAJ O CAPS LOOKU (JESTEM Z FONA NIR PISZE POPRAW IE) OK DOBRA TO PA. EJ PO CO JA SIE ŻEFNAM???? LEL NO TO PAPAPTKI :** CO JA ROBIE/? CUŻ DZIŚ NAN GUPAWE POZDRO Z FOTELA BO SIE BUJAAAM OOO A TAK DOKŁADBIE KRĘCE BAJU

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BOŻE BOŻE BOŻE *o*
      Tylko skąd ja nos wytrzasnę (a właściwie jego brak? XDD)
      ~Inde

      Usuń
  5. Piosenka-zyrandol.
    Wyzwanie-poderwij chlopakaz 2 levelem i badz z nim przez najmniej 2 dni

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Napisz w ctr "Biore dzide i se ide"
    2. Zrób sobie najgłupszy strój na msp. Np. Kupa na głowę itd.
    3. Idź do kawiarni i podejdź do jakiegoś chłopaka/dziewczyny i napisz " CHEI LASECZGO/ CHEI JA CHCE KLEI"
    Ps. Błędy specjalne xD
    Luce lu

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm.. Nie mam pomysłu. xd
    Nadal nic. Następnym razem coś wymyslę. ;c

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  8. Piosenka: może być Chandelier (czy tylko mnie to się kojarzy z Laniaczem :3)
    Wyzwanie:
    1. Ubierz się cała na różowo, załóż początkowe włosy o nienaturalnym kolorze (najlepiej mocnym żółtym) i napisz w ctr: "Hej mam 7 lat,nie dawno zrobiłam sobie konto na Muwiestarplanet i teras gram kaszdego dnia, cały dzieni" (z błędami)

    2. Wejdź do chat roomu i napisz, że jesteś hakerem :P

    Niestety więcej pomysłów nie mam, ale mam nadzieję, że te, które podałam Ci się podobają :)

    Amacz/Ama

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybierz Linkin Parka <3
    A z wyzwaniem to tak.
    Kup niebieską, zieloną, fioletową lub różową skórę. Ubierz się (czyli też kup) strój taki jak ma Lehu Ciemciora (chyba tak to sie pisze) lub bardzo podobany. Załóż też koronę. Zrób arta z jakimś dziwnym, długim wierszykiemi rymowanym wierszykiem. Pisz przez CAŁY dzień (typu HELOŁŁŁ itp.) jakimś dziwnym, językiem. Oczywiście z błędami xD Napisz w ctr. "OD DZISIAJ JESTEM CIEMCIORĄ, I KRULOFĄ MSP."

    Myśle, że moje wyzwanie spodoba Ci sie i weźmiesz je pod uwage xD

    Posdr *;

    ╰╮stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  10. Sia - Chandelier!!!
    POZDRO DLA LANIACZYSKA

    1) (zawsze daję to gdy gram w butelkę na MSP xd) TO TAK: UBIERZ SIĘ NA CZARNO i ZDEJMIJ WŁOSY I NAPISZ W CTR: "IDĘ DO KLASZTORU" I TAK ZOSTAŃ CAŁY TYDZIEŃ :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piosenka: Ellie Goulding - lights Wyzwanie:
    Zostań Lehu Ciomciorą lub Wiechą przez tydzień, musisz ubierać się jak one, mówić tak itp. Możesz sobie o nich poczytać ;) jestem ciekawa czy uda Ci się to. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piosenka - Chandelier *o*
    Kup niebieską skórę, mocno żółte włosy i jakąś białą sukienkę i napisz w ctr: JEEEEEEEEEEESZTEEEEM SZMEEERFEETKOM! Pisz z błędami, z caps lockiem i językiem pokemonów. Rób bezsensowne tematy na forum. I tak przez całe 2 dni *o*
    ~rainbowdash16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piosenka Ellie Goulding - Lights. Ju szoł de lajts...
      [Wyzwanie]
      1. Przebierz się jak początkowa MovieStar, a w CTR napisz "UNGA BUNGA BABY! JESTEM MAMUTEM! TFOJA STARA JEST GRÓBA"
      2. Napisz na forum temat Little Test lub Jestem Kruloffom EmEsPe...
      3. Napisz w CTR "kto nie da pozdra, to nasram na łeb"
      4. Zrób film pt. "Kroffa jest dziffna"

      Usuń
  13. Piosenka Ellie Goulding - Lights
    Wyzwan nie mam XD
    Co do Chalindier (Nwm jak się pisze xd) - pozdro dla Laniacza :D
    POZDRO ,
    -Zielony żółw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piosenka nwm xd
    1| Idź do C.H i powiedz "Chejka iestem mała i lubje ieszcz barszdzyk o smaczgu pomidorowym j was to nje obchodzi" XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDXDDD
    Dobra xd
    ~[ala123]

    OdpowiedzUsuń
  15. Piosenka może ta druga, a wyzwania;
    1.Napisz na forum, że masz 9 lat.
    2. Narysuj las, zrób zdjęcie i udostępnij na Msp
    3. Napisz coś ze swojego lewego konta na ofc i rozpocznij kłótnię, a potem z lewego zgłoś swoje ofc, ale aby "wina" leżała po stronie lewego konta xD
    4. Stwórz look, w którym wykorzystasz jak najwięcej swoich ubrań i aby był mixkolorów.
    ●○●○●○●○●●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
    /KochanyAnonim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze pójdź do kawiarni i zaproś pierwszego lepszego chłopaka do serduszka :D
      /KochanyAnonim

      Usuń
  16. Ellie Lights!
    Zrób art pt. " Mam 6 lat i hodze do pszetszkola "
    torres$$$

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!