środa, 22 października 2014

Trolling, nie wiem jak nazwać tą serię.

Piękny tytuł, godny samemu Laniaczowi.
Siemka!
Nadal nie wiem jak nazwać tą serię
Bez jakieś dłuższego wstępu, zacznijmy. Nic nie powiem o kłótni, jestem osobą występującą w niej, więc... na razie jest dobrze, choć ten "pokój" nie jest stabilny.

Oki, nieważne.

Pierwsze "logo" dla agatki, która ostatnio się bardzo udziela:
Bezczelnie dobra grafika.
Badumss.
Hmm, niezbyt DOBRA ta grafika, ale nawet wyszło. Reszta zdjęć chyba będzie bokiem, badumss.
Jedno z nielicznych, na których coś widać.

Znam was z napisów, no prawie, więc będzie napisami.
Następne dla PatQi:
Badumss, najlepsze <33
Kurde, strasznie mi się podoba *w* Ta koniczynka i wgl.

Następne dla (chyba) zielonego żółwia. Przez tą jakość niezbyt będzie widać pomarańczowe napisy...
Brr, widać tylko zielony żółw, reszta tak średnio. Przepraszam! :C

Przedostatnie dla Julsona, Tosta czy tam po prostu Independent Girl (Osobno czy razem? Nie pamiętam :C)
No, widać Tost i Julson chociaż :D Reszta tak średnio, najgorsza ta po lewej.

Ostatnie logo na dziś dla PaulinGi, które wyszło najgorzej. Jakościowo też.
Ledwo widać, trzeba wytężyć wzrok. Naprawdę, przepraszam! :C


To tyle na dziś. Jest to luźna seria, taka relaksująca. I dla mnie, i dla Was.
Robię też ją z braku postów  ze strony innych redaktorów, choć oficjalnie to moja seria.

Abi wychodzi jutro ze szpitala! *w*
Musiałam XDD

Oki, to tyle.

Tak w ogóle, to chciałam polecić piosenkę.
Kocham, uwielbiam, wykonawcę również....
*w*
Posłuchajcie, zobaczycie. Nie wiem, czy trafiłam w gust, zapewne nie, ale to jest MÓJ gust.


Chandelier,

 Przez przypadek dałam dwa zdjęcia. XDD

Haha, na pierwszym moje nogi (no bez skojarzeń). Takie talenty fotograficzne, że wcale.
NO CÓŻ, OCEŃCIE TO. XDD
Tsa, fajne rajtki ;-;
Nie, dzisiaj tak nie byłam ubrana.

20 komentarzy:

  1. Zglaszam sjem !!
    Napisy niebieski i rozowy, czcionka 5, na srodku (rozowym!) ODŻEŁA
    A obok serducho, a niebieskim napisy w stylu "LOL, WOW, XDD, AWWW, MRRR, MRAU" i głupotqi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się ! Na środku takie dużą czcionką: JaneMalfoy a po bokach:
    Śmierciożerca :x
    Czarodziej *w*
    Vampir <3
    Ah, te wymagania ... XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Omnomnom, jakie ładne :333
    Naprawdę świetnie wyszło *o*
    Reszta też supi chrupi, dla Patqi the best!
    Dziękuję! :D
    ~Inde Toster

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nazwa dla serii: Qń. xDDD
      Nie no, to takie dla beki, ale jak chcesz to użyj CX
      A takie dyplomatiko to Papieren Logieren, nie wiem czy to poprawnie, ale rozwiązuję głupie zadanie z niemieckiego już pół godziny przez głópi kąp :c
      ~Inde

      Usuń
  4. Zgłaszam się!!! Na środku YOLO, a po bokach jakieś napisy typo Lel XD

    /szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się. ;w; Na środku ÓLCIA i wcisnąć gdzieś "niedoszły fejm ;-;" xD A do nazwy serii co powiesz na "Loga przelane na papier" lub coś w tym stylu? xD/Ólcia

    OdpowiedzUsuń
  6. "Pierwsze logo dla agatki ktora sie bardzo udziela" ej niewiem czemu ale nadal sie smieje HAHAHHAHAHAH. Tylko MAma do mnie agatka mowi xd. Logo sliczne. Rozyczki slodkie. Dzieki.

    OdpowiedzUsuń
  7. A nazwa dla serii...moze Laniacz Rysuje?

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne loga! Najbardziej podoba mi się to dla PatQi :D A co do nazwy to nie wiem, do głowy przyszedł mi tylko jeden pomysł na nazwę: "Z kredką przez internety". Wiem, że głupia nazwa i wiem, że jej nie użyjesz, ale jakoś taka mało kreatywna jestem xD

    Amacz/Ama

    OdpowiedzUsuń
  9. Yey.. Dzięki za logo.. Wyszło ślicznie(zresztą jak każde).
    Świetne rajtki. c:

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się!
    Główny napis to: DŻEM POTTERHEAD
    A po bokach: Wizard, ZNAK ϟ, Cedrik <3 (XD)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie fajne oprócz mojego xd

    TheMoomster

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuje :) Logo super! I mam pytanie : Czy mogłabym wstawiać to logo na mojego bloga ? W sensie podpisywać się pod postem xd
    Pozdrawiam! :)
    -Zielony żółw

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuje :) Logo super! I mam pytanie : Czy mogłabym wstawiać to logo na mojego bloga ? W sensie podpisywać się pod postem xd
    Pozdrawiam! :)
    -Zielony żółw

    OdpowiedzUsuń
  14. Składam zamówienie na logo;
    *na środku napisane czcionką nr 5 Apple (by zajmowało mniej- więcej 1/3 strony) (mocno ciemny popielaty/szary)
    *pod tym napisem zacytowane ,,Nowy Iphone 6 czeka na jabłoni. Urwij go" (czerń)
    *w tle Iphony (4/5/6) i jakieś jabłka w kolorach; srebrnym, złotym, białym
    ●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
    Nazwę proponuję #Kartkowo/#Dedykt/#CrazyTekst.

    ☆ Co stało się Abi, że jest w szpitalu? ☆
    ●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
    /KochanyAnonimek

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi zrób !!!! '.' Weś napisz "Wiga" i jakieś np. XD SA GG . LOL ITD.
    [ala123]

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!