wtorek, 21 października 2014

Przeglad forum #4

Cześć!
Pewnie zastanawiacie się dlaczego ''WOW''?
A to dlatego, że to już czwarta odsłona ''Przeglądu forum''. Chyba seria Wam się podoba, bo z moich obserwacji tak to wygląda.
Zanim jednak zacznę to chciałbym oznajmić, że od dnia dzisiejszego post będę pisał codziennie, bo są tacy redaktorzy, którzy mają niesprawny sprzęt, innym się nie chcę, a trzeci mają to w dupie. Mam nadzieję, że miło będzie Wam się czytało moje posty. Jeszcze jedna informacja, już jest druga część ''Korony Cierniowej'':


Nadmienię, że każdy kto obejrzy film i zostawi komentarz, mieszcząc się w dwudziestu wyświetleniach dostanie ode mnie autograf i obejrzę jeden film pełnometrażowy lub dwa seki (w zależności kto co woli i ma).

Ostatnia już informacja. Calvin Harris nagrał nową piosenkę z featuring'iem Ellie Goulding:


Na początku piosenka mi się nie podobała, ale po kilku krotnym odsłuchaniu bardzo mi się spodobała. Odsłuchałem tą piosenkę mieszcząc się w 10 tyś odsłon :) (piosenka pojawiła się na serwisie YouTube, podajże wczoraj?).

Oki macie już za sobą te beznadzieje informacje, a teraz do posta:

1. Zagatka


Nie wiem czy błąd jest specjalny czy nie, podejrzewam, że tak (XD), ale oki. Cały temat polega na rozwiązaniu zagadki. Wystarczy czytać ze zrozumieniem. Co zdanie w tym temacie przeczy samo sobie. Początek: ''było ich pięćset sto dziewićset''. Z tego zdania wynika, że było kogoś lub czegoś (nie wiem jak to zapisać xd). Dalej nic nie jest adekwatne do tego co było wcześniej. Podejrzewa, że ta piąta córka miała na imię Marysia (licząc od Anastazji).

2. zablokowano literkę ''e''

  
 Noms kolejny temat o kratkowanych rzeczach. Ja pitole, mam dość tych tematów. Po co mam piać ''e''? No dobra, skoro już nie można napisać ''e'', to można napisać ''ee'', co będzie równo znaczne z ''e''.

3. HAHAH JESZTEM NAJLEPSZA


Kolejna zabawa, polegająca na wybraniu z zamkniętym oczami literki i skojarzeniu, co się nam z nią kojarzy. To zabawa nie dla mnie, bo znam na pamięć klawiaturę. Pisanie z zamkniętymi oczami to dla mnie nie problem. Temat mógłbym nosić nazwę ''Skojarzenia'' brzmiałoby to o wiele lepiej, niż teraz (proszę nie kojarzyć ze skojarzeniami XD). 

Cóż dochodzimy do tego momentu posta, w którym wypada się pożegnać. a więc do zobaczenia :)!
 

/Kuba

10 komentarzy:

  1. Post super z reszta jak zawsze :3

    OdpowiedzUsuń
  2. W Zagatce "bylo ich piecset sto dziewiecset" to nie zagadka, tylko to, ile juz bylo takich zagadek xD.~Inde

    OdpowiedzUsuń
  3. 2! Post świetny... Idę zobaczyć piosenkę Calvin'a Harris'a i Ellis Goulding :3
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  4. "(proszę nie kojarzyć ze skojarzeniami XD)." - HAHAH XD Sory, od razu mi się coś skojarzyło, po tym jak pierwszy raz napisałeś "skojarzenia". XD

    #NIEMATOJAKPAPLAĆBEZSENSU

    ~Sara96

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post ~ kristin213

    OdpowiedzUsuń
  6. W zagadce piąta córka to Anastazja ;D
    Chodzi o to, że tata Anastazji miał 5 córek. Jedna nazywa się ..., druga ..., trzecia ..., czwarta..., jak nazywa się piąta? Piątą jest Anastazja. /Natalia :3 (nowa komentatorka)
    PS Są kropki bo nie chciało mi się wymieniać imion xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę się czepic? XD Otóż ta zagadka jest tam nie poprawna. Prawdziwa jest z Marią a nie Anastazją. Ale spk D: Post spk nie moge się do niczego przyczepić (: /Jula ( dawniej lovendi ) której się zalogować nie chce c:

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post :P Nie wiem co mogę jeszcze napisać xD

    Pozdro, Amacz/Ama

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuba hym ja czytam posta aktualnie od 1.11.2014 tam cb niema ;w;

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!