poniedziałek, 20 października 2014

Informacje i takie tam inne.

Dobry wieczór, jeżeli można nazwać tę porę wieczorem. XD
Dzisiaj chciałabym napisać posta informacyjnego. Do rzeczy.
Otóż nie mam komputera, jest zepsuty. Dodatkowo wyjeżdżam. Dnia 24.10.2014 roku, nie będzie mnie aż do 28-ego. W te dni nie pojawią się posty ode mnie, a tę notkę piszę z tableta z wielką trudnością. Po powrocie, z pewnością będę miała wpełni sprawnego laptopa, więc włączę się z pewnością w życie blogowe. A, NO TAK, ZAPOMNIAŁAM O CZYMŚ DODAĆ, SZIT. Mogę również napisać jakąś noteczkę (to w ogóle istnieje takie słowo? ;/) przed tym dwudziestym czwartym, heh.
Oki - doki, to tyle z papaniny, huhu.
Pozdrawiam,
Hanka.
P.S. 8))) NIESTETY, NIE MAM LOGA NA TABLECIE, WYBACZCIE, OKEIII?
P.S.2 Piszcie, co sądzicie o moim nowym stylu pisania - stary był lepszy, czy nie? :o

60 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po co sie udzielasz, pls.
      Ustalilismy co i jak i wiemy, ze kazdy byl winny - ktos wiecej, ktos mniej. Teraz, gdy sie pogodzilismy nie potrzebna jet Twoja ingerencja, czy "gadanie ze mna". :) HEJTY LECA ZA 1,2,3!!!!!!!!!
      A, i jeszcze: opan agata
      /lanelyee. Niezalogowana.

      Usuń
    2. Ja przynajmniej rozrozniam biznes z zaufaniem.

      Usuń
    3. Jusz puczę f koncikó i tnem siem myduaukjem fa11111
      Tak, to był sarkazm.

      Usuń
    4. To że jesteś 11 latką nie oznacza ze mozesz robic cos takiego osobą starszym (w tym przypadku Kubie). Myslisz ze kuba jest w 1 gim. i ze uczuc nie ma? Gdyby byl na maksa chamski to powiedzial by i twoja tajemnice bo napisal ze zna. Ps. Zalosny trolling.

      Usuń
    5. No sorcia Hanka, ale ja się z Tobą nie pogodziłem ;-;.
      Powiedziałem, że nie będę się z Tobą kłócił i tyle.
      /Kuba

      Usuń
  2. KLONTFA PSZESZŁA ZEMNJE NA ĆEBJE!!!
    ~Inde, której nie chciało się logować xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Pisac kiedy nie ma sie kompa? Ciekawe.
      Nie napisalam notki raz, ale zrewanzowalam sie dnia nastepnego, piszac o tym informacje. Sorcia, lajf is brutal.

      Usuń
  4. Popieram komy powyżej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłaś mi idealny prezent na urodziny ze nie bedziesz pisac. Bo urodziny mam 27 paz. Yaay!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jaki to ma wydzwiek?
      Taki: jestes gupjom szmatom sićerwem curkom pótina i samobujcy popelniajom pszes ćebie samobujstfo. Yaay.
      To mnie nie boli, tylko smieszy. XD

      Usuń
    2. Hanka, ja tam niewiem ale jestes w moim wieku (11, chyba masz) i przeklibasz? Szmata? Serio? Córka Putina? Wybacz, ale zachowujesz się jak moja 8 letnia kuzynka ;/. Fakt ze osoba ktora to napisala nie zachowala sie fajnie ale ty sie zachowalas sto razy gorzej.

      Usuń
    3. Wew, dzieki, ze napisalas luzniej, bez hejtow.
      Agata, taki to ma wydzwiek, ten hejt. XDD
      A tak woglee, mam ten jers old XDDDD

      Usuń
    4. No ja w sumie za dwa tyg skoncze 11 hah.

      Usuń
    5. Haniu, nie poznaję Cię. Tak wyzywasz? Tak się zachowujesz?
      Nie znam Cię dobrze, ale różnicę widać :(.

      Usuń
    6. Oj Hania nieładnie...
      ~vietnam

      Usuń
    7. Jak człowiek słyszy tyle hejtów to jak ma się nie wkurwiać i nie przeklinać?

      Usuń
    8. JUezuu Agata ogar

      Usuń
    9. JESTES TAKA JOLO I WOGULE LOL ANONIMKU RZE ARZ PLACZE

      Usuń
  6. Popieram Princess Of Your Dream

    /szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Tak sie sklada ze nie napisalas w swoj dzien. Dalej wmawiaj nam ze piszesz.

      Usuń
    2. Jak pisac posta majac komputer w naprawie?
      Dalej wmawiaj mi, ze jestem scierwem, hehe.

      Usuń
    3. Nic takiego nie mówiłam, ale skoro tak uważasz...

      Usuń
    4. Odebralam to tak, ze klamie, ze pisze.
      Skoro poinformowalam Was o braku komputera, jak widac nie sklamalam.

      Usuń
  8. Poza tym, zrewanzowalam sie, piszac posta informacyjnego w nastepny dzien, ups.

    OdpowiedzUsuń
  9. Haniu nie denerwuj się tak. To są hejty, nie musisz na nie odpowiadać. Jak odpowiadasz to doprowadzasz do tego, że pojawia się jeszczwe więcej obraźliwych komentarzy. Skończcie już tą kłótnie, bo jest bezsensowna <_> Tylko proszę bez hejtów ;)

    Amacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boze, dzieki za suuupi podpowiedz i za to, ze nie hejcisz. XD

      Usuń
    2. Cieszę się, że moja podpowiedź Ci się podoba :)

      Amacz/Ama, która się nie zalogowała ♥

      Usuń
  10. Szczerze mowiac kuba nie sadzidzi ze sie pogodziliscie. Ogarnij dupge i przepros go. Myslisz ze jestes taka wazna? To sie mylisz. Sorry ale lwpiejbybylo gdyby Abi lub Kathey cie usunely z bloga. Zachowujesz sie hamsko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KURRRWA!
      Wy znacie TYLKO wersje Kuby, nie bronie przy tym Heni bo nwm jak to bylo, ale pozwolmy moze Hance rowniez sie wypowiedziec? Ona tez moze miec jakies argumenty do jasnej Anielki! Osądy pozostawcie najwyzszemu (jaka dyplomatka ze mnie xD). Czy znowu mam powtorzyc slowa z Biblii? "Kto jest bez winy, niech pierwszy rzuci kamien". Do kuhfy nedzy to sa tylko ludzie i tez maja prawo do bledow, ja pierdziele! Na razie znacie wersje Kuby ktora pograza Hanie, ale ona tez ma prawo do glosu ;-; Pozwolmy jej sie wytlumaczyc, no szit.
      Nie bronie Hanki, nie oskarzam Kuby. Chce tylko jakos zalagodzic ten konflikt.
      Cytujac moja przyjaciolke: Jak jestescie niedorobieni to idzcie do rodzicow niech was dorobia! Bo na pewno sami rowniez nie jestescie idealni. Nie byliscie przy tym podobnie jak ja wiec nie macie prawa sie czepiac.
      Lepiej by bylo, zeby usuneli Henie z bloga? Nie no, pisze swietne posty! Blog jednym torem a przyjazn drugim. Szkoda tylko, ze nie zalatwiliscie tego w cztery oczy, bo teraz znowu skandal...
      Jak mowi wieszcz: "By zylo sie lepiej, mordy wy moje!" pisze Inde.
      PS Sory za bulwers i przeklenstwa.

      Usuń
    2. Aha, i z hejtami to na koncie, a nie znowu reaktywacja "anonimowych bohaterow". Wezcie przyklad z takiej Agaty, ona nie boi sie, czy poleca czy nie, wali prosto z mostu nie kryjac sie anonimowym kontem... Tacy ludzie sa kul :3 A reszta...
      No dlaczego ludzie sa tacy zalosni? ;-;
      ~Indeznowymbardzodlugimpodpisemkontazawierajacymjejmottozyciowe;3

      Usuń
    3. Po co z anonima XD. Od dziecka taka szczera jestem, hah.

      Usuń
    4. Co do pierwszej części koma - w 100% się zgadzam :) Wczoraj napisałam podobny kom. Ogarnijcie się WSZYSCY, bo blog upadnie!

      Usuń
    5. Aha, i z hejtami to na koncie, a nie znowu reaktywacja "anonimowych bohaterow". Wezcie przyklad z takiej Agaty, ona nie boi sie, czy poleca czy nie, wali prosto z mostu nie kryjac sie anonimowym kontem... Tacy ludzie sa kul :3 A reszta...
      No dlaczego ludzie sa tacy zalosni? ;-;
      ~Indeznowymbardzodlugimpodpisemkontazawierajacymjejmottozyciowe;3

      Usuń
    6. Ehh sory za podwojne opublikowanie koma, moj telefon ist zupa.

      Usuń
    7. Dzieki Inde, podziekoj rowniez kolezance.
      AKURAT DZIS KUBA MI WYBACZYL.
      "Dupy nie ogarne", bo jestem ogarnieta.
      Dobra, tymi slowami konczymy klotnie, amen.

      Usuń
    8. Spk :3 Trzeba stanac do boju w slusznej sprawie xD
      ~Inde niezalogowana ;3

      Usuń
  11. Wow najgorsza redaktorka na blogu nie będzie pisać. *o* Szkoda tylko, ze i tak mało piszesz, a jeżeli juz to jakieś głupie posty... ;-;

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże święty, hejtujecie, przez tę aferę, prawda? ;_;
    Kurde, dajmy sobie spokój, serio. ;__;
    Anonimy, ujawnijcie się! ;____________________________;
    Tak, popełniłam błąd, co nie znaczy, że nie jestem człowiekiem i nie mam żadnych praw!!! ;_____;
    Ide sie pociac cyrklem ;_________________________________________________________;

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie cierpię waszych klotni! Przestancie!!! Tylko pogrążacie samych siebie! Przeproście sie i tyle! Po co te klotnie? Niech zostana miedzy wami a nie czytelnikami!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pff Haniu,cos mało haniaczonators,raczej haniaczosrators.:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Szot, próbowałam... Chyba jednak poproszę karnej o wiesz co... Ma być szxit bez x jakby co

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie bede hejcic Hani ponieważ każdy był winny. Tak pzt .. przetanmy z ta klotnia XD . Popieram Agatę.
    -Nje chcem być rzdżera i tyle ;c
    #ANONIMXD

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak właściwie to grafik już nie działa więc nie miejcie pretensji do Hani o to że nie napisała w swój dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przestańcie się kłócić! Przez te hejty Kathey po raz kolejny usunie możliwość Anonima. A ja tego na prawdę nie chcę, i myślę, że Wy też tego nie chcecie... Fakt... Hania zawiniła, ale to sprawa między Kubą, a Hanią, po co się wtrącać w prywatne sprawy? Po co? OK. Koniec mojej przemowy.
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Skonczy sie tak ze abieska bloga usunie...

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziekuje, ze skonczyly sie hejty.
    Kot Bella, ok, nie lubisz mnie, wiec omijaj z daleka, zamiast obrazac fandom. Nie obrazilam Cie, nic Ci nie zrobilam, wiec tez mozesz mnie szanowac, cyz nie?
    Hanka
    Pls, nie hejtujcie, to jest smieszne do czasu. Niektore osoby skrytykowaly szczerze, wiec sie nie czepiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jprd, kuźwa. Hejterzy nie popełniacie błędów, tak? Hania popełniła i (chyba) przeprosiła Kubę. Kuba nie wybaczył, cóż. Dla mnie to co zrobiła Hania jest bolesne. Kuźwa, czasu nie cofnie. Ja popełniłam wiele błędów. TRUDNO, CHYBA PO NOCACH NIE BĘDĘ PŁAKAĆ. Lel, a Hania wam coś zrobiła czy może KUBIE?! Nomz, użyjcie swoich pięknych mózgów. ~Nicol.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dajcie sobie spokój, Hanka i Kuba się pogodzili...

    ~Laniacz niezalogowana :-:

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!