niedziela, 18 października 2015

Odwzorowanie mnie (prawie) w różnych uroczystościach oraz dziwne tematy na forum!

H E J J !
Zapraszam Was do przeczytania tego posta, na samym końcu znajdziecie informację dotyczącą tego bloga, wydaje mi się, że powinna Was ona zainteresować.
Po tym krótkim wstępie, powiem, co znajdziecie dzisiaj w tej oto notce:
~pokażę stroje na mojej moviestar w takich uroczystościach jak - apel szkolny, na co dzień, dyskoteka szkolna oraz dzień tematyczny (warzywny) - czyli w skrócie, wydarzenia, które odbywają się w szkole.
~dam zdjęcia oraz dodam własną opinię na temat dziwnych postów na forum.
Mam nadzieję, że to co dla Was przygotowałam spodoba się Wam, zaczynajmy!

Szkolny apel
Jako pierwszy, zaprezentuje strój w którym chodzę na apele czy akademie. Od razu wspomnę, że chodzę do gimnazjum, w którym mundurkiem jest koszula oraz krawat, tak wiem..gorąco! :')
Powiem, że wyszło niemal identycznie! Naprawdę, nie spodziewałam się takiego efektu. Postaram się teraz w skrócie to opisać.
Koszulę jako mundurek do szkoły mam niebieską, ale na apele chodzę w białej, a więc tutaj pasuje idealnie. Krawat mam takiego samego koloru, ale są jeszcze na nim znaczki mojego gimnazjum, marynarka jak moja, noszę wręcz identyczną. Spódniczkę posiadam troszkę dłuższą, ale nie mogłam znaleźć odpowiedniej długości, buty mam dobrane pod kolor krawatu, natomiast włosy tak jak na mojej moviestar mam rozpuszczone. Hehe, nawet długość się zgadza!
Strój uważam za udany!
Strój, który noszę na co dzień
Przypominam! Koszula z krawatem wchodzą w ten ubiór!
Oj, długo szukałam tej koszuli, ze spodniami również miałam kłopot. W poprzednim poście wspominałam, że noszę warkocza na bok z przodu, niestety takiego nie było. Wiem, że może tutaj nie wygląda to za dobrze, kolorystyka nie najlepsza, ale w rzeczywistości wygląda to o niebo lepiej! :')
Strój wydaje się być ładny, ale nie było identycznych ubrań, no cóż..
Dyskoteka szkolna
Pokażę strój, w którym byłam ostatnio na takiej imprezie!
Tutaj również jestem mega zaskoczona! Ubrałam się na dyskotekę w miętę i biel. Wianek jest śliczny i dodaje uroku temu look'u. Sukienkę mam identyczną, lecz moja się nie błyszczy. Do balerinek się nie przyczepię, ponieważ wyglądają tak samo c:
Strój udany!
Dzień tematyczny - warzywka!
U mnie w szkole, w każdy pierwszy wtorek miesiąca odbywa się tzw. dzień tematyczny. Jeżeli ktoś się ubierze tak, jak napisano ma w ten dzień szczęśliwy numerek i nie może być pytany, ani nie pisze kartkówek.
Taak, tutaj muszę się przyznać, nie poszłam tak ubrana do szkoły! Ale dni tematyczne istnieją, jednak postanowiłam poszaleć i wyszedł mi ogórek :) Wydaj mi się, że jest on naprawdę zabawny.
Jak najbardziej mi się podoba!

Wydaje mi się, że moje odwzorowanie wyszło okej, swoją opinię możecie wyrazić w komentarzach, a ja przejdę do drugiej części posta :)
♥ Druga część posta ♥
Tutaj zajmę się opisem ciekawych tematów na forum. Byłam tam dzisiaj, aby coś poczytać i znalazłam kilka ciekawych/dziwnych wpisów :3
"kohani nie wstydźmy się siebie!" chwila..o co tu chodzi? Czyżby kolejny popis czy prawda? Nie wiem, w sumie login faktycznie mówi sam za siebie, dziwne.
HELENA! HELENA! Fasolki? Niee, fuj. Nigdy, fasolki są bee!
Tak naprawdę to nie wiem o co tu chodzi, kolejny post widocznie napisany pod wpływem głupawki ;p
Co ma tytuł "Onie jesteśmy zgubieni" do treści? NIC. Milo wiedzieć, że pies cię ugryzł, zastanowiłabym się czy kogoś to interesuję, ale nie będę wnikać ;)

Tutaj główna część posta kończy się. Tak jak wspominałam na początku, napisze teraz informację od Maliny na temat sytuacji bloga. Pisałam z nią o tym i ona bardzo dobrze o tym wie, powiedziała, że pomyśli i postaram się pomóc. W każdym razie nie ma powodu żeby kogokolwiek obwiniać za braki w postach, bo są ważniejsze sprawy takie jak np. nauka :)
W takim razie do następnej notki, Florka! 

6 komentarzy:

  1. Świetny post!
    Mi się najbardziej podoba strój na apel, jest taki pikny. xddd
    msp-w-rozowych-oprawkach.blogspot.com
    Dzisiaj będzie załączony nagłówek, tło i pierwszy post.
    Zapraszam! ^^
    /'Colles

    OdpowiedzUsuń
  2. Heheł,ja nie muszę nosić mundurka! •-•
    Ale chyba będę musiała,bo dyrektor coś szykuje.. Nie ważne. Fajny post.
    O NIEE! JESTEŚMY ZGUBIENII! PIES MNIE UGRYZŁ!!! XD
    ... *Brak słów.*
    ~Jednorożec

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę o nie zwracanie uwagi na ten komentarz, ponieważ jest to komentarz który nie ma najmniejszego sensu.
    /'Colles

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu masz "Mam tyle do powiedzenia!" jak Karolek? :v

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!