niedziela, 18 października 2015

Holiday Event #1 - Halloween - NOWA SERIA- Że łat? Że co? + Rozkład postów (?)

Helołs 
 ( WTF? ) Kto, co , ja ? Czemu tak szybko nju post ? Czemu nie powiedziałam ? 


Helołson !

No ja mam nadzieję, że wiecie kto skreśla powitania, bo są dziwne, kto ma miliardy pomysłów na
nazwy, pisze posta, chociaż miała napisać go we wtorek. No oczywiście !
Tu Nestelle, Kiwi, Mydło, Herbata, Yogurt, Płatki... Nie, XXXX wy to już wiecie, więc po co
to mówię? Nie wiem.

Dziwnie zaczęłam, może normalnie skończę.
  Jak widzicie piszę post dzisiaj, a nie we wtorek. Czemu? Odpowiedź jest banalnie prosta.
Jeśli mam pomysł na jakąkolwiek serię - realizuję go od razu, bo zdarza mi się dużo rzeczy zapominać. Mam pomysł + mam wenę - No post musi być !
Mam nadzieję, że uda mi się napisać posta jeszcze we wtorek. W tym wypadku robię grafik, którego
mam nadzieję dam radę się trzymać. Nie jest to pewne, bo mam mieć pracę klasową z przyrody, która  co prawda miała być w piątek, ale nie było powtórzenia, które jest obowiązkowe.
Do tego można zaliczyć kartkówkę z historii, która będzie albo jutro, albo w piątek. Jeśli mowa
o Piątku idę mówić gdzieś tam dwa wiersze i będę zwolniona z lekcji, a w niedzielę mam konkurs,
więc nie wiem, czy uda mi się napisać posta. Będę się starać, ale nic nie obiecuję.

___________________________________________________________________________________

 GRAFIK POSTÓW
Na następny tydzień
Postaram się go przestrzegać... Trzymajcie kciuki !
PONIEDZIAŁEK : 
Lekcje: 7 + dodatkowy angielski 
POST: BRAK 

WTOREK: 
Lekcje : 7 
POST: Zależy, czy w środę będę miała sprawdzian, nic nie obiecuję. Postaram się dodać posta. 

ŚRODA: 
Lekcje: 7 + dodatkowy angielski
POST: BRAK

CZWARTEK: 
Lekcje: 7
POST:  Jest.

PIĄTEK: 
Lekcje: 8
POST: Przedwcześnie rodzice robią mi urodziny..., przyjeżdża rodzina, więc nie mam pewności. Raczej będzie. 

SOBOTA: 
POST: Drugie urodziny, na które zapraszam koleżanki i przygotowanie do konkursu. Post kolejny raz stoi pod znakiem zapytania. 

NIEDZIELA: 
POST: Wszystko zależy tu od mojej weny i szkoły. Tandetne wytłumaczenie, lecz realne. 

__________________________________________________________________________________             
NOWA SERIA
~ HOLIDAYS EVENT #1

O co chodzi, skąd ten pomysł , kiedy będzie się pojawiała ? 
Seria jest dość trudna do zrobienia, ponieważ z góry narzuciłam sobie dość sporo rzeczy.  
Polega na odwzorowaniu święta, które obecnie obchodzimy pod postacią : 
 ~Looka mojej Movie 
~2 tanich lookach  o tematyce danego święta (do 2500 sc )
~Animacjach, które proponuję do danego święta , 
~Końcowo: Świąteczne logo ( W tym wypadku Halloweenowe ) 
Czyli w skrócie : Kupuję dla mojej Movie looka w tym wypadku Halloweenowego, robię o takiej 
tematyce dwa looki do 2500 sc ,  Następnie pokazuję animacje, które możemy zaliczyć do 
tematyki święta. NA OGÓŁ: Wszystko, co może się przydać twojej Movie do wyglądu Halloweenowego.  Jest to dość podobne do sceny z filmu, aczkolwiek bardziej rozbudowane. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. LOOK MOJEJ MOVIE   

 Nie wiem czemu, ale look bardzo mi się podoba *~* 
Nie chciałam wyglądać całkowicie jak Zombie, lub szkielet. Sam look bez tego... 
"uzębienia" wyglądał jak taki zwykły, nie Halloweenowy . Zastosowałam tu  czerń , oraz 
kolor, który bardzo kojarzy mi się z krwią. Czerwony melonik jest tu wręcz wisienką na torcie ! 
Cała stylizacja jest dość poważna, głównie przez sukienkę i elegancko upięte włosy. 

 SKŁAD: 
Look bez Frecles i Spiderleg lashes kosztuje 3450 sc, co myślę, że jest ceną odpowiednią.
Jeśli nie mamy dwóch rzeczy, które są powyżej look będzie kosztował 4200 sc.
  Jak widać sukienka jest dość droga, ale myślę, że się opłaca. Wręcz musiałam ją wziąć !
Osoby, które oglądały Igrzyska Śmierci zapewne wiedzą, że jest to sukienka z waty cukrowej
Panny Effie. Myślę, że tysiąc sc byłoby ceną, z którą raczej bym się zgodziła. Efekt, jaki
daje ta oto rzecz jest cudowny, lecz cena? Nie wiem co o niej powiedzieć. Mogłoby być taniej.
     W skład reszty wchodzi uzębienie rodem z horroru, mój kochany melonik, włosy, oraz buty,
nad którymi zastanawiałam się bardzo długo. Z jednej strony chciałam długie buty, z drugiej
przymierzałam każde krótkie. W końcu trafiłam na nie. Wpasowały się świetnie !
Kolor środka zamieniłam na kolor skóry mojej Ms, więc wygląda to dużo lepiej, niż chciałam.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2. TANIE HALLOWEENOWE LOOKI 

Look 1. 
Kolory : Czarny & Biały
Cena: 2450 sc  
Look bardzo skojarzył mi się ze szkołą... Na sto procent by tak wyglądał, gdyby nie krew 
- czyli kolejny bardzo przydatny akcent Halloweenowy. Jak widać stylizacja jest utrzymana w 
barwach neutralnych : Białym & Czarnym. - czyli zwykłą klasyką, która zawsze prezentuje się 
nienagannie. Ciesze się, że włosy tak fajnie się tu wpasowały. Myślałam, że będę musiała szukać 
innych, a tu proszę. Dużym plusem jest również to, że nie przekroczyłam budżetu, co zdarza się 
dość często. Dla fanów klasyki - look idealny ! 

SKŁAD: 


W skład wszystkiego wchodzi ten piękny sweterek. Zakochałam się w nim, z uwagi na jego delikatność. Nie wiadomo jakie barwy do niego zastosujemy - zawsze będzie taki... lekki.
Buty są tu o dziwo najtańsze. Zastosowałam swoją sprawdzoną metodę - zamienianie góry na
kolor skóry. Face/Off - co można powiedzieć? Idealnie pasuje do każdego looku na Halloween przez
oko, które prawie wypada i wszechobecną krew. Na ogół brzydzę się czegoś takiego, ale na te święto
jest to wręcz normalne ! :)



LOOK 2
Kolory: Czerwony & Czarny
Cena :  2150 sc

Look widocznie jest bardzo podobny do mojego. Zawiódł mój wzrok i pamięć - miałam czerwone
buty zamienić na czarne. Załóżmy, że są czarne i wszystko świetnie.  Look jest dość prosty.
Halloweenowe akcenty to "uzębienie" oraz kapelusz podobny do tego czarownicy. Hmm..
Preferuję ciemniejszy odcień czerwonego, ale myślę, że i tak jest dobrze. Cena jest bardzo niska,
więc look jest gotowy do kupienia !

SKŁAD : 

Nie no, wspaniale. 3 rzeczy są po 500 sc, zła sukienka zniszczyła. Właśnie... A co mogę o niej
powiedzieć? Jest naprawdę bardzo ładna i szykowna. Samo zestawienie z butami i włosami  ( np.
upiętymi w kok ) dałoby bardzo kulturalne i nienaganne połączenie - niczym do opery. W sukience
większość cieni jest na dole, co ma swój urok.  Jeśli się dobrze przypatrzymy - na bokach widać
ciemniejszą czerwień. Włosy ? Myślę, że są idealne na Halloween w zestawieniu z tymi... kłami.
Razem tworzą coś rodem z niezbyt strasznych Horrorów. Jeśli mam mówić o całości -
wygląda dobrze, nie powala, ale jest dobrze. Kolory świetnie ze sobą współgrają, co
zasługuje na dużego plusa !

 UWAGA ! Jeśli chcesz kupić jakiegokolwiek looka powyżej  - Napisz komentarz informujący o tym, oraz swój nick ! :)
_______________________________________________________

ANIMACJE ( 2 ) 
Przedstawię jak na razie tylko 2 animacje, z uwagi na ograniczoną ilość mojego czasu. Chciałabym 
tego posta dokończyć akurat dzisiaj, więc 2... Mam nadzieję, że nie będziecie mieli mi tego za złe :) 

 ANIMACJA 1. 
CENA:340 sc
NAZWA: Trick or Treat
KATEGORIA: Dzikie & Zwariowane



Heh... Chyba wszyscy spodziewali się tu tej animacji. Cóż poradzić - Jest idealna na Halloween !
Jej nazwa, wygląd, cukierki..... No jakby można było jej nie wziąć?
Gdy zauważyłam cenę.. wielkie oczy. Jest strasznie tania. Myślę, że mogłaby kosztować 450 sc i nie
byłoby to za drogo, lecz taką ceną chyba nikt nie pogardzi. Cukierki, Cukierki, dużo cukierków...
  Animacja sama w sobie może się nadać do naprawdę wielu filmów ! Mam pomysł na horror,
do którego idealnie przyda się ta animacja ! Może jeszcze coś o kolorystyce? Jest świetna !
Dyniowa torba oraz kolorowe cukierki wyglądają jak takie realistyczne, wyjęte z Halloween.
Jednym słowem: Dla fanów Halloween naprawdę polecam !



ANIMACJA 2. 
CENA: 400 sc
NAZWA:  Vampire Transformation 
 KATEGORIA: Dzikie & Zwariowane 




 Hmmm. Dość dziwnie to wygląda, jeśli ma się to "uzębienie", dlatego też - jeśli chcesz jej użyć - 
może lepiej, żebyś je ściągnął. Czy wy też zauważyliście, że animacje związane z Halloween są 
tanie? Przykładowo ta- czy jest warta swojej ceny? Myślę, że zdecydowanie tak! Nasza movie 
rośnie do góry, a w tym samym czasie wyrasta jej ta brzydka morda twarz. Do pięknych to na pewno 
nie należy, ale na Halloween - Jak najbardziej ! Również można ją dodać do wielu filmów- przykładowo filmu o Wampirach, o transformacjach ludzi... Pomysłów jest wiele ! 


UWAGA! 
Jeśli chcesz następną - Ostatnią część Halloweenowego eventu by ja - ZOSTAW KOMENTARZ. 
Nie jest to wymuszanie. Chcę wiedzieć, czy seria się spodobała, czy chcecie ją zobaczyć 
jeszcze parę razy. :) Jeśli się wam spodoba, to w drugiej części pojawi się : Make- up na Halloween, 
looki dla każdego, tanie looki dla chłopaków, animacji ciąg dalszy, oraz przydatne tła. 
  
 _________________________________________

LOGO 
 Z logiem może mi pójść trochę dłużej, ponieważ muszę przygotować postacie, strój, animacje, 
wyciąć, wstawić do sumopainta, a potem picmonkeya. 

CAŁY EFEKT mojej pracy prezentuje się tak... :

Logo jest takie ciemne, mroczne.... Szczególne podziękowania należą się skapującym kroplom
krwi na górze - wygląda to niesamowicie, szczególnie z powodu litery "T", która została fantastycznie zabarwiona.  Są tu 3 movie - dwie po bokach i jedna bardzo mocno wycieniowana
na środku. Jest bardzo lekko widoczna, co daje naprawdę dobry efekt. Tak, mogę powiedzieć, że
kocham te logo. Takie Akurat Halloweenowe. Do napisu "Nestelle" miałabym zastrzeżenia, ale
zostawmy to bez komentarza.  Postać pierwsza wygląda naprawdę dobrze, z uwagi na księżyc i
zastosowane oświetlenie - podobne do padającego światła na daną postać.
Halloweenowe... Trick or Treats... Kocham te logo.


Tym samym dochodzimy do końca przedwczesnego, ale jakże Halloweenowego posta.
Mam nadzieję, że post jest jakiś poukładany, ale ze mną nigdy nic nie wiadomo.

BARDZO PROSZĘ O SKOMENTOWANIE. Wena redaktorów 
leży w waszych rękach ! To wy ją budujecie dzięki swoją opinią :) 
JEŚLI PRZECZYTAŁEŚ/ AŚ Posta - Bardzo proszę o akikolwiek komentarz

Bays !
 
 ~Nestelle 
~Kiwi 
      

49 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza!
    Te looki są takie prześliczne,a zarazem przerażajace..
    Logo tez jest piękne.
    msp-w-rozowych-oprawkach.blogspot.com
    /'Colles

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzienguje, dzienguje xdd


      ··N··

      Usuń
    2. Nie ma za co, w końcu naprawdę się postarałaś..xd
      A ja nie mam pomysłu na halloweenowe logo :'(
      /'Colles

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Jak najbardziej,będę ci wdzięczna. <33
      Bo ja mam takie zwykłe,lipne i papierkowe, jak bym mogła ci się odwdzięczyć? XD
      Dziękuje :3
      /'Colles

      Usuń
    5. Hyhyhyhy kk lubie robic loga xd

      Usuń
    6. Heheheh xd
      Jak coś to podam mój e-mail:
      colles.collesa@gmail.com
      Pozdro ;3
      /'Colles

      Usuń
  3. Nestelle, super post. Zrobisz mi logo? Mój login na msp to szakira lopez

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekałam na twój post! Logo bajeczne. Co do animacji muszę zakupić tą z cukierkami!

    OdpowiedzUsuń
  5. No fajne, fajne te looki.

    ~Mam konkurs w ArtBooku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne looki. Chyba kupię,lecz nie wiem..
    Jeśli tak,to.. Ten z tym uzębieniem (?) czy coś. Heheł,kupuję tą animacje z koszykiem cukierków. ^^ Fajne masz logo. Takie.. Mroczne. Hyhy,fajna skapującą krew.
    TAAK! CHCEMY NASTĘPNA CZĘŚĆ TEJ SERII! CHCEMY,CHCEMY!
    *Przynajmniej ja chcę..*
    ~Jednorożec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chcę. ;3
      msp-w-rozowych-oprawkach.blogspot.com
      Zapraszam! ^^
      /'Colles

      Usuń
    2. A jutro będzie notka
      *pusto* #nabijaniekomentarzy
      ups.
      /'Colles

      Usuń
    3. Tak, uzębienie... No tam są zęby, kły... eff. Jaki ten 2 w tanich lkach kupujesz? ~^^~ Na ogół, ciesze się, że looki się podobają xd
      I chyba nie będzie jeszcze jednego odc.. może najprawdopodobniej dwa xd


      ~N

      Usuń
  7. Ktoś z obecnych looknie na bloga? ^^
    msp-w-rozowych-oprawkach.blogspot.com
    Goście mile widziani .-.
    /'Colles

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, powiedz że jeszcze nie jest gotowy, że nie wypali, i że tokeny istna masakra, bym dała se z bim spokój >.<
      /'Colles
      PS: Dżinks za wejście B)

      Usuń
    2. Eh, te durne tokeny.. XDD
      *edit* to jest
      Skutki uboczne korzystania z telefonu xd
      /'Colles
      A tak wgl po co ja się podpisuje? XD

      Usuń
    3. Też sie podpisuje ... xd Ale trudno xd

      Usuń
    4. Bim xd
      *edit* nim
      Nosz kurde, post miał być dzisiaj, takie ofiszyn otwarcie xd
      No ale mamusia... .-.
      Ma chyba obsesje D:
      'Coll

      Usuń
    5. A do mnje na fejsbuku pisze jakis japana chinczyk :ccc

      Usuń
    6. A mi na fejsie dodał się jakiś rusek :O
      Czyżby?
      No bo ja mam takie jakby ruskie imię.. XD
      No to se mnie dodał,z nadzieją ze mu odpisze...
      A ja mu se odpisze ANIUMANIAJ XDD
      'Coll

      Usuń
    7. Hahahhah xdd. Do mn jakis idjota pisze od 5 godzin, zebym zostala jego dziewczyna xddd I wg juz szpadam :cc

      Baaayooo


      ~N

      Usuń
    8. Bajos c:
      Jak coś, to mi na mejla logo wyślij xd
      /'Colles

      Usuń
  8. No proszę, Nestelle nadal siedzi na Bloggerze.. XD
    /'Colles

    OdpowiedzUsuń
  9. POWIE MI KTOŚ, PO CO JA SIĘ PODPISUJE?? X(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej tak, iks de. ^^
      I znowu zapomniałam akurat to, co miałam napisać.
      'col

      Usuń
  10. Też się spodziewałam tej animki. xD Ogólnie fajny post, look, który stworzyłaś dla siebie jest świetny! c; ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!