środa, 21 października 2015

Krok po kroku #1 - Film Halloweenowy 1/3

Helołsononononon ! Bonjour ? 
Hmm... Czyżby to miało sens? 

Helołs, Helołson !

Skreślony wstęp, powitanie ? Kto to taki ?
Dzień dobry, tu Nest, Kiwi, Mydło, Mrs. Biała  ( Hah, moje ulubione ♥ )

Hueh. Post w środę, ponieważ we wtorek wróciłam do domu około 18..   Potem musiałam się spakować... i wszystko. Przepraszam, nie dałam rady. Cóż, mam nadzieję, że zrozumiecie... :) .
   Pewnie wiele osób oczekiwało Holiday Ewent #2 - Halloween. Niestety, pomyłka ! Ten post pojawi się w piątek bądź sobotę. Wolałabym w
sobotę, ponieważ jak wiadomo - zostanie równy tydzień do Święta Duchów ♥
Po krótkim namyśle zdecydowałam, że lepiej byłoby rozłożyć Halloween Ewent na 3 części.
Pierwsza - w sobotę przez Halloween, druga w sobotę w Halloween. Mam ostatnio miliony
pomysłów, które chcę jak najszybciej zrealizować. Więc na co czekać ?
Jeszcze pragnę dodać, iż prawdopodobnie w czwartek nie pojawi się post. Muszę nauczyć się wierszy, no ale cóż... Chyba, że zdążę dzisiaj, więc może się z tym wyrobię. Nie mam jak
na razie zapowiedzianych kartkówek, bądź sprawdzianów, więc nic nie stoi na przeszkodzie. No,
może poprawa pracy klasowej z Matematyki.

Ten post pragnę dedykować wszystkim osobą, które pytały się mnie jak to zrobić film.
To dzięki wam teraz mam pomysł. Dziękuję !

Halloween zbliża się wielkimi krokami. Hm... Można to uznać za kolejną część Halloweenowego
Eventu . Dzisiaj będzie trochę o tym, jak zrobić dobry film Halloweenowy.


Krok po kroku #1
Film Halloweenowy 1/3
*A teraz rozpoczynamy dzień drugi tworzenia posta* 

  O co chodzi?   
Krok po kroku - film Halloweenowy. Już wiele można wywnioskować po tytule. Będzie to pomysł jak 
i poradnik jak zrobić ciekawy, dobrze zrobiony film o Halloween.  Krok po kroku, jeśli chodzi o filmy 
będzie się pojawiał średnio co tydzień. Tematyki filmów jak wiadomo będą różne. 
W tej odsłonie przedstawię na początek rzeczy , które w takim filmie mogłyby się znaleźć. Są to 
tła, ubrania (dodatki ) oraz muzyka .... Zastanawia was pewnie 
1/3 ? Chodzi o to, że  Krok po kroku - film Halloweenowy będzie rozłożony na trzy części - pierwsza to przygotowanie- w co należałoby się zaopatrzyć - tła, rzeczy, muzyka,  druga -  Ubiór, rzeczy ( te do pokoju), oraz ewentualny makijaż. 3, ostatnia - wykorzystujemy wszystko w praktyce.
ZACZYNAMY ! 

 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
TŁA  

Z jakich kategorii polecam korzystać  ? + Rodzaje filmów

 Kategorie -  
1. Miasto  
2. Natura 
3. Święta  
4. Tła 

Miasto, Natura ? Po co to komu w filmie o Halloween? Czy jest przydatne? Jak ?
    Oczywiście ! Jest to bardzo przydatne. Jeśli chcemy zrobić film, który posiadać będzie dobrą
fabułę - wykorzystajmy na początek tła, które są spokojne, stonowane. Jest to pierwszy rodzaj
filmu, czyli w skrócie - akcja utrzymuje w napięciu, oczami (dobrego ) bohatera.
Rodzajem drugim są filmy, które dzieją się najpierw, na samym początku oczami "czarnego
charakteru , jeśli taki tam jest. Wtedy na początek proponuję zastosować tło " Golden Black Tunel " z kategorii 4. Potem w takim filmie dzieją się rzeczy oczami osoby, która np. odkrywa, że ktoś jest zły,
że ktoś kogoś zabił... Tu możecie jak najbardziej wyrazić swoją kreatywność !
Przypadek 3, czyli chyba najrzadszy. Akcja dzieje się przez cały film oczami złego charakteru,  który
jest niemal w każdym filmie o tematyce Święta Duchów. Właśnie. Nie musi to być zła osoba, może
to być np. duch, osoba, która wstała z grobu, zombie... Wszystko !
Kategorie... Miasto i Natura będą nam potrzebne przez 1/2/3 sceny filmu w przypadku pierwszym.
W przyp. nr. 2- Święta / Tła  <--- Jako pierwsze
Nr. 3 - ŚWIĘTA / Tła / Natura - Jako pierwsze. W tym przypadku , jak i w każdych innych może być
akcja, która działa się przed narodzeniem bohatera, po narodzeniu bohatera, dlaczego ktoś chciał
się zemścić np. za przeszłość, a czemu ktoś jest duchem... Wiele, wiele rzeczy !

Teraz chciałabym zaprezentować 3/4  przykłady dla osób nie posiadających Vip'a .
Mój film osobiście składa się z około 4 scen, więc dlatego jest tyle teł. 

Number 1. Golden Black Tunel 

 Golden Black Tunel, czyli tło, które może nam się przydać ZAWSZE w filmie o "strasznej "
tematyce. Tło jest dość tanie, a spisuje się w swojej roli bardzo dobrze.Przechodząc do konkret. :
Może się tu znaleźć człowiek, bądź zwierzę , które np. przenosi się, bo czegoś dotknęło.
Tu można dodać jeszcze tą złą postać, która mogła na dobrą czekać. Może się to dziać we śnie bohatera, może być to przetransportowanie do tego miejsca - cokolwiek !


Number 2. Misty Underworld  



Kolejne tło, które w stu procentach się przyda. Cena to 450 sc, a jak na takie tło - bardzo tanio.
Przyda się do sceny, gdzie chcemy zaprezentować opuszczone miasto, miasto napadnięte, miasto,
w którym wybuchła epidemia. Tło nie dość, że przydaje się do dużej ilości scen - jest Halloweenowe. Co o tym świadczy ? Myślę, że nietoperz, który jest jedną z charakterystycznych cech Święta jak i barwy. Kolejną rzeczą, jaką moglibyśmy przy takim tle zrealizować - dzieci, które zabłądziły
w Święto Duchów, bo nie skręciły w odpowiednią ulicę. Nagle spotyka ich... Reszta należy do was !

Number 3.Forest

A teraz prezentuję przed państwem tło, które zdecydowanie może posłużyć za pierwszą lub
drugą scenę filmu. Tło jest bardzo tanie i w stu procentach warte ceny.
Przykładowy pomysł ? Las nieopodal cmentarza, który jest już dawno opuszczony. Jeśli ktokolwiek
tam wszedł, zawsze uciekał z krzykiem. Przyjaciółki postanowiły to sprawdzić. W ciemną noc
wchodzą do tajemniczego lasu. Podczas gdy znajdują się w środku widzą dziwnie wielki otwór
w drzewie. Podążają tam i nagle... spadają w dół do... <-- Przykład, który możecie wykorzystać
w filmie z własnym dokończeniem :D

Number 4. Halloween Nights 


 
No wręcz idealnie ! Nazwa oraz sam wygląd tła trafił idealnie w nasz temat.  Czy wy również
zauważyliście, że takie "scary" rzeczy są bardzo tanie? Przykładowo- żadna z cen nie przekroczyła
500 sc ! Co do cen - wszystkie tła są według mnie ich warte. Tutaj mamy zestawienie pomarańczy
oraz trochę czerni. Zamek w oddali i nietoperze dodają "upiorności'. No, więc tło zasługuje
na dużego plusa ^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
MUZYKA 
(Nie ma Bożonarodzeniowej na liście, bo "przypadkiem" wycięłam, ale ćsi... ) 

A tu - Do wyboru, do koloru ! Teoretycznie możemy zastosować wszystko, bo zawsze znajdzie
się jakaś, która będzie pasować. Kat. 1 - Tematy. Można tu znaleźć praktycznie wszystko, więc
jeśli chcecie coś konkretnego - zapraszam do zajrzenia ! Kat. 2 - Niespodzianka .
Tak, tak, tak ! Możemy ją dodać do sceny, w której wykorzystamy pewnego rodzaju element
zaskoczenia. Kat. 3 ,4 , 5 , 6 - Refleksyjna, Epicka, Dramatyczna, Film Artystyczny.
Tu na pierwszy rzut oka - nic ciekawego. Jednak gdy mamy zaplanowaną konkretną scenę -
polecam szukać akurat tam ! Największym zaskoczeniem chyba jest Film Artystyczny. O dziwo,
muzyka, która się tam znajduje bardzo często przydaje się do dramatycznych sytuacji, do strasznych..  Znajdziemy tam dużo !

**********************************************************************************
UBIÓR MOVIE - Dodatki ( 3 ) 

Chyba znamy takie 3 dodatki, które są typowo Halloweenowe.. oto one ! :) 





 Typowo Halloweenowe, typowo Horrorowe - idealne do filmu ! 
500, 500, 350 ? Myślę, że 500 to raczej za duża cena, nie mniej jednak - wygląda dobrze. 
Jeśli połączymy wszystkie 3 - Hm, dość strasznie. 

Twarz rodem z Horroru. Jeśli mamy zamiar zrobić Horror, bądź film o święcie duchów -
jak najbardziej polecam ! Jak wiadomo - do piękna tu daleko. Zaraz , chwila ! Bawmy się lookiem
swojej movie - dodajmy tam szczyptę wariacji - łączmy kolory i rzeczy, które na oko nie pasują.
( Teraz powiększyłam to zdjęcie... wygląda strasznie ). Chyba na twarzy najlepiej widoczne są
zęby - wielkie, ociekające krwią. Teraz jak tak patrzę, wydaje mi się, że to twarz kiepskiego
hackera. Kolejny plus , a zarazem ostatni - dla wszystkich dodatków !
_________________________________________________________________________________

KAŻDY KOMENTARZ POWIĘKSZA WENĘ REDAKTORA! 
Bardzo proszę o skomentowanie - dajesz wenę, pomagasz. :)


Koniec pierwszej części... Nowa część pojawi się za tydzień :)
Jeśli się spodobało - Proszę o komentarz :)
Z góry przepraszam za krótki post, ale naprawdę - bardzo się spieszę !
Następnym razem obiecuję, że będzie dopracowany ! Trzymajcie kciuki *~*

Bay ! 


~Nest 
~Kiwi 

55 komentarzy:

  1. Ja właśnie muszę zdobyć więcej unikatowych dodatków na Halloween xDDD W ogóle to ja jestem inny niż wy i na Halloween robię komedię. ;-; Super post, taki mega *^-^*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny poradnik.
    Ja tam wolę robić komedie - lepiej mi to wychodzi.. Horrorów nie umiem. XD
    Hyhy,chyba zakupię te dziwne "usta" na Halloween. Będą wyglądały super! ^^
    ~Jednorożec
    PS. Czyżby trzecia? A może czwarta? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah ^^ Jeszcze bedzie jedno krok bedzie z Halloween, a potem.. komedie xd

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ee..tam XD
      Ja tam zrobiłam czwartą część Zakłamanej Miłości, taka typowa seria Horrorystyczna XD
      /'Colles

      Usuń
    5. A ja dzisiaj skończyłem mój pseudohorror i mam gdzieś czy ktoś obejrzy to, bo jutro nowość xDDD OMGE HAHA NATALIA HAHA

      Usuń
    6. Oł maj gasz. Muahhaha. Hahah.

      Usuń
  3. Świetny post!
    Ja bloga muszę jeszcze dopracować, ale post jest XD
    /'Colles

    OdpowiedzUsuń
  4. Nosz kurde, edytuję wygląd bloga, jeżeli dam tło ogólne, żeby nagłówek był przezroczysty, to post też nie ma tła .-.
    Proszę o pomoc!
    msp-w-rozowych-oprawkach.blogspot.com
    /'Colles

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sumopaint -- różdżka ~°°~

      ··N··

      Usuń
    2. Taka jaką ma Voldemort lub panna Lastrange xDDD

      Usuń
    3. Nope, taką , jak ma Narcyza. Narcyzy różdżka jest bjutiszful, no coo ? xd

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Nestelle, właśnie zrobiłam tak jak mowisz i nic ;-;
      Ale i tak dzieki za rade XD
      No bo jeżeli dam tło przezroczyste, to tło w postach też jest przezroczyste ;-;
      A ja chcę tło nagłówka przezroczyste, a tło postów białe.
      HELP!!
      'coll

      Usuń
    6. Projekt > Szablon > Dostosuj szablon > Zaawansowane > Kolor tła

      Usuń
  5. Wiem, nikogo to nie obchodzi, ale mam wade wzroku i bylo by mi naprawde milo jakbys powiekszyla czcioneke :) Nie musisz oczywiscie. A post jest super :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny poradnik. Na pewno w przyszłości skorzystam. ;^;

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post :) super rady.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyna się usunęła. ;-;

    ~ >>I<<

    `Lari`

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, usunęłam się.
      Wczoraj napisałam posta, a wszyscy mieli pretensje o długość i serię.
      Sami napisaliście, że jestem tu niepotrzebna. ;)

      /t.

      Usuń
  9. Świetny post! :*

    Zapraszam na swojego bloga
    http://wszystko-w-twoich-rekach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozumiem szkołę, obowiązki i wgl ale NIKT nie napisał posta od 8 dni

    - biscuit2002

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam w tym tugodniu 2 konkursy do których musiałam być przygotowana, dwa testy, oraz masę kartkówek. Tak, tak obiecałam, alr no... nie tylko ja tu do cholery jestem.

      ··N··

      Usuń
    2. No to pisze że NIKT nie wstawił posta, jak ktoś ma jakieś np. konkursy i nie pisze to przecież logiczne bo nauka... ale chyba nie wszyscy mają tu konkursy...?

      Usuń
    3. JEST WAS 6.
      SZEŚĆ.
      SZ-E-Ś-Ć
      S-Z-E-Ś-Ć

      I NIKT NIE MÓGŁ NAPISAĆ POSTA?
      JAJA SOBIE ROBICIE?
      SPADŁYŚCIE NA DNO.
      Amen.
      ~ostro wkurzony Szatan
      ~Precel, który podkreśla słowa Szatana CapsLockiem

      Usuń
    4. Jesteś jedną z osób, które doprowadziły do odejścia Tyny. Ona chciała ratować bloga, a wy najwidoczniej miałyście to w dupie (zwracam się do tych osób, które zhejtowały ostatni post od Tyny). Pretensje miej także do siebie...

      Usuń
    5. Ona sama napisala, że to jej już nie kręci. A notka była na odwal.

      Usuń
  11. Ej w ogóle to na blogu jest administator?
    Jeśli jest to zróbcie nabór :'c Tyny nie ma. Blog upada... Kiedyś posty były CODZIENNIE a teraz?! A no właśnie...
    ~Pegaz
    ~Rosence

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcecie, mogę wrócić.
      Ale zależy to od Was.
      Bo mam czas.
      A nie chcę, by blog upadł.

      /tyna.
      @tynaxxx

      Usuń
    2. Tyna wracaaj!!!
      #TynaRatujeBloga
      #TynaRatujeEurope
      #TynaNaPrezydenta

      Usuń
    3. Gdzie Malina?
      Przydałby się nabór, koniecznie.
      Wracaj Tyna, dzięki tobie czasem tu były posty.

      `'A
      /'Callies

      Usuń
    4. Bez Tyny ten blog nie powstanie!
      HELP!

      Usuń
  12. Też jestem zdania że Tyna mogła by wrócić skoro od ponad tygodnia nie ma postów, a ona jak pisała ma czas, więc może podratowała by trochę sytuacje.

    Z uszanowaniem
    - biscuit2002

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda że Malina aktualnie nie robi żadnego naboru. Blog upada. Postów nie ma. Niby nauka, ale naprawdę można pisać posty pomimo nauki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama byłam przy akcji #TynaRatujeBloga i twierdze, że wtedy Tyna za szybko odeszła od tego. Dała iskierkę, Nestelle napisała i Tyna wróciła gdzieś w cień.
    Gdyby dać w to troszkę więcej serca może by się udało.
    Zaraz pewnie dacie hejty "przez ciebie odeszła".
    Możecie sobie dalej wmawiać, że jestem wobec niej złośliwa.
    Twierdzę, że Martyna jest świetną redaktorką, lecz zabrakło jej ostatnio weny. Jej posty wyglądały jak niedoskonałe cienie "dawnych" notek.
    A że nie jestem kimś zaspecjalnie się liczącym tu... Odbieracie każde moje złe słowo jako hejt i próbę dokuczenia Wam.
    Czasami pomyślcie troszkę szerzej niż "kocha" albo "nienawidzi".

    OdpowiedzUsuń
  15. Eh, większość redaktorek w postach umieszcza KOMENTARZ = MOTYWACJA!
    Czy coś takiego...No to macie już chyba tą motywacje. Z moim komentarzem liczba będzie wynosiła 54. Także do roboty, drogie redaktorki :) wiadome, że blog to nie jest całe życie, lepiej krótko na nim być, bo np. wzrok się psuje, ale blog u p a d a.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaraz pewnie się zacznie że wszyscy mają obowiązki szkołę i ble ble ble tak dalej, ja wszytko rozumiem, nie tylko internet jest w życiu ważny, ale że wszyscy mają taki nawał zajęć i przez ponad tydzień nie mają czasu? Tu nie chodzi o to ktoś tam nie pisze tylko o to że NIKT tu nie pisze.
    Nie chcę nikogo absolutnie obrażać, po prostu tak myślę

    - biscuit2002

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!