sobota, 31 października 2015

Skok w przeszłość oraz nowości na MovieStarPlanet!

Hejj!
Witam Was w kolejnym poście, z tej strony Florka! Nie będę się tłumaczyć dlaczego mnie nie było, iż powód jest taki sam jak zawsze - nauka. Lecz nie przedłużając przejdę do tego, co znajdziecie w dzisiejszej notce:
~Stroje - skok w przeszłość
~Najnowsze aktualizacje na MovieStarPlanet
W takim razie możemy zacząć!

Pierwsza część posta

Stroje - skok w przeszłość - jest to początek nowej serii, w której chodzi o przebranie mojej MovieStar wzorując się na latach 50 i nie tylko. Pokażę Wam stroje oraz makijaże, które były wtedy popularne.
Czytałam o tym trochę i wywnioskowałam, że kobiety najczęściej nosiły sukienki oraz długie spódnice, Były to raczej eleganckie stroje, takie w jakich my dzisiaj chodzimy na różne uroczystości. Włosy zazwyczaj były upięte w różnorodne koki. Będę wzorowała się tutaj na słynnej aktorce filmowej Marilyn Monroe - gdyż to właśnie w tym okresie zaczęła się jej kariera.
Takich zdjęć jest masa, więc wzięłam pierwsze lepsze. Jak widać mamy zwiewną, białą sukienkę oraz buty tego samego koloru na obcasie. Akurat tutaj włosy nie są spięte, ponieważ są krótkie.
W takim razie, jak ja sobie poradziłam z odwzorowaniem?
Haha, no nie wiem. Miałam problem z sukienką, a falbaniasta i zwiewna była tylko ta. Mimo wszystko wydaje mi się, że jest okej :p
Makijaż, który Wam teraz pokaże wygląda o niebo lepiej!
Najważniejsze w całym make-up są usta, moco czerwone. Pomalowane rzęsy, kreska, a cienie były lekkie i prawie niewidoczne.
Powiem Wam, że z makijażu jestem naprawdę zadowolona! Brakuje mi tutaj tylko tego pieprzyka, no ale cóż xd. Podoba mi się, zastanawiam się nad kupnem, zobaczę jeszcze, a co wy o tym myślicie?
Czekam na Wasze opinie w komentarzach!
Druga część posta ♥

Pewnie już większość z Was zauważyła nowości, które pojawiły się na MovieStarPlanet. Dla tych, których dawno tam nie było przedstawię je oraz napiszę co o nich sądzę.
6 urodziny MovieStarPlanet! Wszyscy użytkownicy dostali tort. Ach..naprawdę? Będę szczera, do czego ona nam się przyda? Chyba tylko do udekorowania pokoju. Poza tym wydaje mi się, czy podobny tort był rok temu? Moderatorzy mogli się trochę bardziej postarać.
Na szczęście jest jeszcze jedna rzecz - obniżka Vip'a
STAR vip ma tę samą ceną co normalny. Takie zmiany pojawiły się w grze już kilka razy, ale uważam, że danie takiej promocji na urodziny było naprawdę dobrym pomysłem :)

Za ukończenie wszystkich halloween'owych dostajemy zwierzaka, lecz nie bonnie a kucyka?
Zwierzak jest rozmazany za co przepraszam, ale mam nadzieję, że zorientujecie się jak wygląda :)
No, no jak dla mnie jest świetny! Te skrzydełka, grzywa i te kocie oczka! ♥

Tutaj post się już kończy, jeszcze raz przepraszam, że mnie nie było. Jutro gwarantuję posta, ponieważ jest dzień wolny, a więc będę miała dużo czasu!
Paa, Florka|Weroo|Florcia.

10 komentarzy:

  1. Zajebisty posteł. C:
    Haha,aż mi się przypomniała piosenka "Z twarzą Merlin Monroeee!" XDD No cóż,odwzorowanie Ci się udało.
    A mi brakuję tylko jednego zadania do tego zajebistego kucykaa! :3 Heheł,czekam na niego! 6 urodziny MSP? Wow,MSP ma już 6 lat?! Yey. XD
    ~Jednorożec ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. 3
    Ja mam case z nią jak ma różowego balona w ustach ( z gumy do żucia oczywiście)
    Super post!
    Daje motywacje!
    ~Pegaz
    ~Rosence

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tego kucyka dopiero dzisiaj ^_^ Jest taki sweet...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post Florka c:
    Śliczny make up - ta czerwona (bordowa) szminka jest boska ^3^

    `'A
    /'Callies

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny napis na logu c:.
    Supcio post! ;)

    ~Manka

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post ^3^ Ja się tak zastanawiam jak Wam się chce robić te zadania XD Ja zrobiłam tylko trzy, o ile się nie mylę, bo były proste i zawsze jakieś dodatkowe sc ;v

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski post :>
    Właśnie mne też zdziwiło to, że modzi dali zwierzaka a nie Booniesa.
    Świetny look xd
    msp-w-rozowych-oprawkach.blogspot.com
    LUDZIE NIE KOMENTUJO
    /'Colles

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo może nie ma do czego komentować? Jak chcesz mogę Ci pomóc xD

      ~Rosence
      ~Pegaz

      Usuń
  8. Z tego, co pamiętam, na Sylwestrowy konkurs dano fryzurę właśnie w stylu Marylin Monroe. No ale nasi kochani moderatorzy usunęli sobie ten temat :P

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!