wtorek, 22 września 2015

Wracam po małej przerwie, Vip w gazetce oraz nowa seria..

Hejka!
Tu Weroo, Florka. Jaki czas nie pisałam, ale jest to spowodowane zaczęciem się szkoły oraz dużą ilością obowiązków. Na początku chcę wspomnieć, że nie, nie odejdę. Staram się to jakoś poukładać, pisać regularnie. Nie jestem pewna czy mi się uda, ale STARAM się. 
Nie przynudzając może przejdę do następnej części posta, w której chcę napisać o gazetce Vip oraz o tymczasowej serii...
Pewnie już większość z Was wie, że w najnowszej gazetce (nr.10) znajduje się pewien prezent. Tym razem nie są to ubrania czy StarCoins, dostajemy Vip'a!
Z tego co patrzyłam na forum, to wiele osób jest szczęśliwych z tego powodu. Moim zdaniem jest to opłacalne, ale dlaczego? Jest ty zwykły Vip, za którego normalnie w grze zapłacilibyśmy około jedenastu złoty. Natomiast tutaj za 7.99 dostajemy gazetkę oraz starter, w którym mamy jeszcze trzy zł. na rozmowy czy sms'y.
Według mnie, jest naprawdę warto!
Sama spróbowałam i wyszło. Jestem z tego zadowolona, mimo tego, iż miałam małe problemy, ale w końcu się udało :')
Jeżeli widać niewyraźnie to bardzo przepraszam.
Okładka prezentuje się naprawdę dobrze, zachęca do zakupu!
To tyle, z tej części posta.
Już na koniec chciałabym się Was zapytać o pewną serię. Pisałam niedawno z moją koleżanką, miałam mały problem z wymyśleniem czegoś kreatywnego, a ona mi pomogła.
Jeżeli dzisiejszy odcinek Wam się spodoba to postaram się dalej to prowadzić. Dzisiaj napiszę ją na próbę i zobaczymy czy się spodoba ;)
WYJAŚNIENIE
"To samo, co na obrazku" - seria polegająca na odwzorowaniu obrazka promującego nowy temat, ukazujący się co tydzień. Kopię tę tworzę w art-booku, kupując odpowiednie tło oraz animki.

Tak, czyli trochę StarCoins pójdzie, ale co tam c:
Na dzisiaj wybrałam konkurs "Like a Star" - Jak gwiazda.
 Tak prezentuje się obrazek zrobiony przez moderatorów. Według mnie jest bardzo ładny, nie jest zawalony różnymi nowościami, co jest plusem.

W takim razie co mi udało się stworzyć?
Od razu uprzedzam, że ubrania nie będą takie same, za co przepraszam!

Szczerze? Nie spodziewałam się takiego efektu. Moim zdaniem jest naprawdę spoko. Fakt, wszystkiego nie da się bardzo dobrze odwzorować, ale chyba wyszło okej. Kupiłam do tego tło oraz animkę. Resztę ubrań, starałam się na tyle dobrać, aby było podobnie.
Jeżeli taki pomysł Wam się spodoba, to postaram się to kontynuować.
Tutaj chciałam tylko Wam pokazać początek..w innych notkach będzie to rozbudowane, więc proszę się nie martwić! (;
W dzisiejszym poście to wszystko, przepraszam, że taki krotki.
Paa, Florka|Florcia ♥
 

16 komentarzy:

  1. Fajnie wyszło, muszę przyznać. Niestety, no ale te ubrania... :P Propos gazetki miałam kupić, ale skoro teraz mam już VIP, to nie mam po co xD Kurczę, zakochałam się w tym logu *-*
    ~CzemuCieTuNiema

    OdpowiedzUsuń
  2. Florcio, moja żoncio. :3

    Florcia, żoncia
    hshsh.

    HYHHY HYHY YYYY HYHHY

    ***

    Fajny post. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mam zrobić ten kod?
    Wpisać? Czy jak?
    Nie wiem czy warto kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała instrukcja znajduje się w gazetce, poradzisz sobie ;)
      W razie jakiś wątpliwości, czy problemów napisz do mnie, to postaram Ci się pomóc c:
      Florka.

      Usuń
  4. Świetny post c: Ja zastanawiam się nad gazetką. Nie wiem czy kupić czy nie :/
    ~Doma

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie się nie da zrobić tego via i jestem mega zła... I proszę rób dalej tą serię *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcesz pisać na moim nowym blogu o msp? Zgłoś się!
    ~ Sorki za spam

    OdpowiedzUsuń
  7. Tęskniłam za twoimi postami .3. Już się bałam że odejdziesz xd Chciałabym mieć gazetkę, ale znając życie-rodzice nie kupią :')) A tak propo... PIKNE LOGO <333
    #Powinnaś/eś_wiedzieć_kto_pisze
    PoDrawiam Milordy .3.
    Paulina:) ;**
    Ninoczkaaa
    Nins

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale z tym vip'em to tak, że jak wykorzystasz starter to dopiero ci się robi VIP, czy na kod jest? Bo ja np. Nie mam telefonu na kartę, tylko w mix.... Proszę, odpiszcie.

    OdpowiedzUsuń
  9. W gazecie masz ten starter i wkładasz go to telefonu potem musisz go aktywować i wtedy wysłać sms na nr podany w gazecie

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!