niedziela, 20 września 2015

Loga #2 + Unikaty

Cześć! Z tej strony Lyekimi.
Znowu te loga, haha.
Przepraszam, jeśli nie zrobiłam tobie loga, ale ciężko jest stworzyć coś naprawdę fajnego.
Jeśli nie zrobiłam loga, a napisałeś/aś w poprzednim poście komentarz, napisz jeszcze raz ;]






Wiem, że teraz masz nowe konto, więc zmieniłam ci nick xD



Byłabym też wdzięczna, gdybyście napisali mi jakieś pomysły na posty, bo cierpię na brak weny. Takiej osobie, która napisze, nawet chętniej zrobię logo :D

Chcesz logo? Napisz komentarz!


Druga część - unikaty?


Szczerze mówiąc, nie cieszę się za bardzo z tego tygodnia unikatów. Dlaczego? Bo stracą swoją wartość. Serduszka na nogę ma już chyba połowa msp, Ale oczywiście jak będą unikaty, to sobie kupię B) A wy, co sądzicie o unikatach? Zbieracie już sc?

Paa! ♥



PS. Pierwsza osoba która skomentuje, dostanie prezent z l.ż. do 600 sc - taki mały podarunek dla was, haha :]


~Lyekimi

53 komentarze:

  1. Śliczne loga *O* Zwykle robie sama, ale twoje są takie śliczne żr muszę się zgłosić <3

    ~Hanny <3
    'Oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ;) już dałam, te włosy za 600 sc

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi nie zrobiłaś loga, a się zgłaszałam ;__;

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za logo ^^
    Śliczne jest *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne loga ♥
    Mogę podobne do Waeiatkaaa=)?
    W sensie podoba mi się ta bluzka z emotikonkami xdd I ten napis.
    Nick: Madeey

    OdpowiedzUsuń
  6. Lyekimi, nominowałam cię do QATG. Szczegóły na blogu cztery-panny-z-msp.blogspot.com
    ~szakira lopez

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, ale piękne loga. *-* Chciałabym takie, podobne do Yousain (dobrze napisałam?)
    Nick: Caliie
    Hmm... zaproszę cię zaraz. c:
    `~Caliie
    `~xWiktoria ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym poprosiła logo (; Podobne do KAMCIA MOMO zaproszę cię za chwilkę

    Nick; Leide123

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym prosiła :D Zaraz cię zaproszę...

    Nick: ZóltaSzatynka

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne loga. ♥
    Jeśli chodzi o unikaty, to robiąc miliony artbook'ów w 2013 nikt nie zwracał uwagi, że unikaty stracą wartość. Kompletnie. Gdy admini rozpatrzyli naszą prośbę i zrobili to, MS zaczęły robić wrzuty. Przepraszam, wszystko co robią moderatorzy jest złe. Dla mnie jest to świetne, bo osoby, które zrobiły ostatnio konto mają szansę je zdobyć.
    ~Kanircia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to masz rację... Tak samo by było jakby przywrócili stare msp, tak jak chce wiele osób, to ludzie mówiliby że chcą nowe msp

      Usuń
    2. Ja bym nie chciał starego MSP. No kolory były ok, ale reszta nie.

      Usuń
    3. Jesteśmy ludźmi i zawsze narzekamy xDDD

      Usuń
    4. Tak. Dokładnie, to takie... Naturalne, że narzekamy. Popieram, że w Starym MSP fajna była tylko kolorystyka i kilka małych szczegółów. xd

      Usuń
  11. Super post. *o*
    Ja już zbieram na Tydzień Unikatów.
    Mam 10 tysięcy.. Łoo,szybko nazbierałam. B)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łooo, a ja będę prezenty rozdawał, łooo...

      Usuń
    2. Będziesz rozdawał, dasz mi? B) Masz fajne konto (Oliwia miszczu podlizywania XD) Ale tak serio : dasz? :<<

      Usuń
    3. Wszystko w CTR juny xDDD Przeczytaj, zrób, dostań.

      Usuń
  12. Loga są piękne!
    Bardzo pomysłowe i ładnie wykonane.
    Czy i ja mogłabym takie logo dostać? :)
    Obojętne są mi kolory i styl.
    Pozdrawiam, Shannon. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zrób mi logo... No zrób xDDD *oczka jak smutny piesek* xDDD XDDDEŁY
    Iście piękne te loga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne loga *O* Oczywiście, mam prośbę, hsh. Zrobisz mi? *O* Na msp jestem Domcia2589
    O ile byś się za nie zabrała to życzeń specjalnych nie mam jednyne o co bym prosiła to podpis Doma
    c:
    Yyy..no..xd
    ~Doma

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne ♥
    Ps. Jutro post ^^ (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szymon, weź mnie do jakiejś roli, będę ci wdzięczna ♥
      Pozdro,
      /'Colles

      Usuń
  16. Dziękuję za logo... jest p-p-piękne ❤
    Na dodatek jest mój najnowszy wygląd ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Weri bjutiful logo formi. *-*
    Dzięki c:

    -jaija001

    OdpowiedzUsuń
  19. Proszę logo :3
    Nick: Rebecana
    Cytaty: " Rewolucyjne " takie po ang. Pouczające itp.
    Kolory : jasne kremowe odrobinkę niebieskiego :)
    Więc jakbyś znalazła czas to byłabym za to wdzięczna :-)
    Tak wogóle to świetny post :-) loga profesjonalne, dojrzałe Słodkie takie

    Z góry dziękuje

    ~ Rose

    OdpowiedzUsuń
  20. Extra loga ;)
    Poproszę jedno w stylu KamciaMomo
    ~Edek
    ~Liliana Amo (Masz mnie w znaj c;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mogę logo? Nick na msp: safira987

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli masz czas na zrobienie mi loga to się zgłaszam :P
    Nick :HariboGirl

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeśli masz czas na zrobienie mi loga to się zgłaszam :P
    Nick :HariboGirl

    OdpowiedzUsuń
  24. Unikaty w czwartek będą yay!!!😎
    Ps.fajny blog
    Na msp jestem monsterhigh1999

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy mi zrobisz logo? *^*
    NO PLOSE
    NJE BONC TAKA

    A tak na serio-to śliczne loga <3
    Możesz pisać o legendach, ciekawostkach z MSP, poradniki też mogłabyś pisać-dla tych nowszych graczy x'd
    Już cię zapraszam do znay...
    Pozdrawiam Milordy •3•
    ~Paulina:) ;**
    Konto z TFM- Ninoczkaaa

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za tak piekne logo! Masz wielki talent :3
    Pozdrawiam?
    'Kamciamomo

    OdpowiedzUsuń
  27. Zrobisz logo?!
    Nick: olenka29041
    Plose! :)
    http://mspoczmianiola.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zamawiam logo!
    Takie wiesz, w #moimstylu.
    Pozdrawiam,
    /'Colles

    OdpowiedzUsuń
  29. Hesh.
    Odnośnie pomysłow na posty- może jakąś serię, nowe looki, a może BVSB?
    Mam nadzieję, że wykorzystasz propozycje, bo fakt- cierpisz na brak weny, jak to ty tam ujęłaś <.>
    Pozdro,
    /'Colles

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!