poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Vampires1 i Kellow

 Hey! Wczoraj przeglądałam swój folder z screenami na bloga i znalazłam moją rozmowę z Vampires1, której nie wstawiłam, bo zwyczajnie zapomniałam. Oto ona:













 Oczywiście ta rozmowa była jeszcze dłuższa, ja tylko pokazałam Wam najciekawsze fragmenty i cały początek. Jeśli ktoś tu kogoś szantażował to ona mnie! Wmawiała mi jakieś głupoty i prosiła o prezent z listy. Skoro jej kuzynka pracuje w zespole MSP to dlaczego jej tego nie powie i nie zbanują tej szantażystki Vampires1? Pff.. żal. 
 I nie ważne, że tylko 1 osoba jest pełnoletnia! Każdy musi mieć powyżej 18 lat! Co ona sobie wtedy myślała? Że mnie okłamie?
 Jeszcze wyjaśnię tylko ostatni screen. Bo kiedyś dałam moje hasło do konta Vampires. Byłyśmy wtedy przyjaciółkami. Ja sobie poszłam na godzinkę, dwie, wracam, patrze na wiadomości, a ona zapytała taką jedną o e-mail! Zmieniłam hasło, by już mi nie wchodziła. Byłam głupia. Jak mogłam tej idiotce dać hasło? Wierzyłam jej... zawsze. Bo wtedy nie opowiadała takich historyjek z modami -.-. 
 I jeszcze jedno... 6 LAT TEMU NIE ISTNIAŁO MSP! Chyba żadne, nawet Duńskie!
 Teraz druga sprawa. Tyczy się Kellow.



  Dziwne, prawda? Sprawdziłam profil Tej "szinsoo" (Czyli Shinsoo).


 Hmm? Teraz pewnie pomyśleliście: "ONA TYLKO UDAJĘ! TO ONA UKRADŁA KONTO KELLOW!". Musze Was zdziwić, bo tak nie jest. Oto ArtBook na koncie Arli, który zrobiła Ala, czyli aktualnie była właścicielka konta Kellow. 



 Bardzo współczuję Ali. Mam nadzieję, że odzyska konto. Mam do Was prośbę... Nie oskarżajcie Shinsoo! Ala mówi, że to nie ona, a ja jej wierzę. Mam nadzieję, że nie będziecie teraz pisać w CTR "Shinsoo ukradła konto Kellow! Myślałam/łem, ze jest inna! ;(". Trzeba uzbroić się w cierpliwość. My nic nie zdziałamy. Jedyną nadzieją są moderatorzy. Tak, Ci moderatorzy, którzy nie odpisują mi ostatnio na ważne e-mail'e do nich ;-;. Czyżby nie potrafią odpisać? Nie wiedzą jak jak napisać, wytłumaczyć? Dobra, nieważne. Nie skupiamy się teraz na tym. 
 Mniej więcej wiem jak się teraz czuję Ala. Mi też ktoś próbował się włamać na konto. Ktoś się raz włamał i skorzystał z moich sc. ._. Bardzo współczuje Alicji. 
 To tyle na dzisiaj. Byee. ;*



16 komentarzy:

  1. biedna Ala (Kellow) :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję Ali (Kellow)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiem jak jej pomóc

    OdpowiedzUsuń
  4. Kellow przykro mi bardzo jak inni jak dzisiaj weszłam to pokoju kellow było tam z 100 osób był tesz HACKER!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz na naszym msp grasuje hacker- P!zza
    Uważajcie na nią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ONi nie istnniejąąąąąąąąąąą. strachajłaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      Usuń
  6. Ala (kellow) ja myślę że to była osoba pod nazwą fishekzjarre . Bo teraz to napewno ona !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tak sobie myślę to chyba kellow sama zrobiła tą całą akcje bo ona nie była widoczna tak powiem jak np. ALAKINGA. Więc może sama tak z siebie zrobiła no w końcu nie ukradła jej ciuchów ani nic dla mnie to jest jakieś dziwne, może chciała żeby wreszcie była zauważona na MSP tak jak ALAKINGA.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już się w tym pogubiłam ale lubiłam Kellow Ale

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi tez sie ktos wlamal na pierwszym koncie i dal naazswoje konto wszystkie moje ciuchy i na terazniejsze tez wtedy bylam vipem i kupil mi za sc moje spodnie ktorych nie chcialam

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaaaaa!!!!!Pomocy!Lognęło mnie!

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!