niedziela, 25 sierpnia 2013

Cała prawda - Conner1

 Hey! Dzisiejszy wpis będzie o pewnym użytkowniku z MSP, który łamie kryteria wiekowe. Chodzi mi o użytkownika Conner1. Ma prawie 46 lat i gra na MSP. Skąd to wiem? Ostatnio głośno o nim na rożnych blogach. O to jego biografia:



 Nie wierzę mu. Na tym blogu. są dowody. Conner1 powinien zostać zablokowany na MSP. Dlaczego? Dlatego:




 Wątpię, by conner1 monitorował swoje dziecko, a tym bardziej był jakimś dziennikarzem i robił materiał o MSP. To jest chore! Powinni go NATYCHMIAST usunąć z tej gry! Niby w grze nic złego nie robi albo raczej nie da się wykryć jego zachowań. Ale widzieliście na na tym blogu jego zachowanie oraz zdjęcie. Przebywa na tinychacie strony 4moviestars.pl. Tam również się przyznał co do swojego wieku. Wątpię, by ktoś się pod niego podszywał. Po co miałby coś takiego robić?
 Podsumowując - conner1 powinien zostać ukarany i usunięty z MSP. Jest po prostu pedofilem i zboczeńcem! Przepraszam za wyrażenie, ale tak jest prawda.
 Mam nadzieję, że mój wpis okazał się pomocny. Uważajcie na tego dziada. Byee. .;*



5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak. Widziałam te zdięcie:
    1. Grubas
    2. Pedofil
    3. Zboczeniec
    4. Dorosły
    Rozmawiałam z nim (tylko że on mi pisał z kąta ConnerVip) To było tak:
    Ja napisałam na jego księgę gości (na konto Conner1) 'O.o Wiesz co! Ty pedo.....ilu! To gra dla dzieci! DZIECI NIE FACETÓW! Spadaj z MSP :@' po kilku dniach z konta ConnerVip napisał mi 'Ja nie jestem pedo***', a ja mu na to 'To dlaczego w grafice tak pisało? :@', a on mi na to 'słucham...', a ja mu na to 'Matko! Nie patrzysz w grafikę google?! Facecie 46 letni! Wpisz sobie w nią Conner1 na MSP, a ci wyjdzie! Jest tam napisane, że masz 46 lat, że jesteś zb.....i ped.....! :@' on mi na to nic, to ja 'Dobra, to dlaczego ten facet na zdięciu jest na TWOIM koncie? Nie wierzę ci..' i czekam na odpowiedź, jak by co napiszę ;)
    Pozdrawiem, Olka LOLka 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tu connervip/conner1 witam julia wlasnie mnie wyzywaja ale byly tam hejty nie mam 46 lat chodze do 3 gim

    OdpowiedzUsuń
  5. to nie prawda! nie wieże w to! ja na msp byłam jego dziewczyną i sie zachowywał jak fajny nastolatek i obecywał mi zę kupi mi całą liste z! ale jakiś deb mu ukradł konto!

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!