sobota, 24 sierpnia 2013

Przepraszam za moją nieobecność

 Hey! Chciałam Was przeprosić za braki wpisów w ostatnich dniach. Nie miałam czasu. Cały dzień byłam zajęta. Dzisiaj byłam na zakupach, wczoraj w kinie i o okulisty. A własnie, mam okulary:



 Ładnie? Mi się bardzo podobają te okulary ♥. No, ale nieważne.
 Dzisiaj nie będzie żadnego filmu. Mam zaległości w ogl.  Waszych "wypocin", czyli filmów. Sądzę, że to wszystko zajmie mi z 1-2 godz. Jeszcze muszę mniej czasu przebywać na kompie. Nie pytajcie dlaczego. Domyślcie się. Przecież od wczoraj zaczęłam nosić okulary! Dobra, to szczegół.
 Jeszcze przepadło mi ponad 60 zł.! Kupiłam grę przez allegro: Remember me. Dostałam specjalny kod, który musiałam wpisać w takim jakby internetowym sklepie (Steam). Ale to nie wszystko. Dostałam Ukraińska wersję, by to wszystko zainstalować musiałam ściągnąć jakiś program do łączenia z siecią. Połączyć się z Ukraińskim Internetem przez parę minut. Wpisać kod. Rozłączyć się i instalować grę 4 godziny. Remember me zainstalowało się po północy. Wyłączyłam kompa i następnego gra postanowiłam sobie zagrać.
 Gram a tu się zacina jak cholera! ;-;. Ustawiłam grafikę na najniższą, ale i tak nie widać prawie różnicy. Prze to nie mogę przejść pewnego poziomu ._.
 Jak to możliwe? Posiadam inną grę (Tomb Raider) z bardziej urozmaiconą grafiką i gra czysto chodzi! Oczywiście TR też się ściągał przez Steam. Nic nie rozumiem ._. Jeśli ktoś wie w czym tkwi błąd to proszę to napisać w komentarzu.
 To tyle. Byee. ;*


11 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz w okularach ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże ale paskudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ślicznie wygląda odczep się od niej!

      Usuń
    2. Jeśli ktoś jest paskudny to ty! Ona jest ładna ty po prostu jej zazdrościsz!

      Usuń
  3. Super wyglądasz w tych okularach.Ja kiedyś musiałam nosić okulary przez rok ale teraz już nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba was pojebało. dzieciak 10-12lat a wy wielkie fanki niby. żałosne *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ustąpie głupszemu.-,-

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam identyczne okulaarki <3 loffciam jee !

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne bryle! *.*

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!