czwartek, 11 kwietnia 2013

Dwie Martynisie O_O

 Hey! Wczoraj razem z MArtyną (Martynisią) wygłupiałyśmy się w VIP chatroomach xd. Wiem, jesteśmy dziecinne ;p. No i Marti poszła coś zjeść. Włączyła jakąś animkę i napisała na chacie z/w. Ja tu czekam na nią i nagle patrze, a tu druga Martynisia O_O.


 Widocznie to jakiś błąd gry. To nie jest jakiś psycho-fan, albo coś w tym stylu. Nawet widać kawałek nazwy. Jak to zobaczyłam to się tak zdziwiłam :D. Ten błąd jest takie dziwny :D.
 A teraz pragnęłabym was powiadomić, że będę prowadzić nowego bloga <3. A z kim? A z Martyną. ♥. Oczywiście ten blog będzie nadal istniał i będą się na nim pojawiać wpisy, ale będę jeszcze prowadzić następnego bloga. Jeszcze ten blog nie został utworzony, bo wczoraj nam się nie chciało :P. Małe leniuszki z nas XD. Dzisiaj na Skype wszystko uzgodnię z Marti. No wiecie, nagłówek, adres, itp. I jeszcze pomyślimy czy blog ma być o MSP czy może o czymś innym... Ja szczerze to bym chciała o karaokeparty.com xd. Wiem, głupi pomysł :P. Ale obie mamy na tej stronie konto, często włazimy (ja trochę rzadziej teraz), itp. O MSP też może być, ale dla mnie by to było trochę nudne. Bo ten blog jest o MSP, pixelowa-moda.blogspot.com też ;/. No, ale wszystko jeszcze do uzgodnienia xd.


Pozdrawiam Abieska.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!