niedziela, 7 kwietnia 2013

VIP :*.

 Hey! Wczoraj tata mi kupił pierwszego Vip'a. <3. Bardzo mu za to dziękuje ;*. Na MSP teraz wyglądam tak:



 Ładnie? Nie wiem jak wam, ale ten strój mi się bardzo, bardzo podoba ♥,♥.
 Dzisiaj albo jutro spróbuję zmienić wygląd bloga. Spróbuję stworzyć przezroczysty nagłówek :). Będę się posługiwała programem "Gimp 2" i poradnikiem z tego bloga >>KLIK<<.
 Chciałabym wam również bardzo podziękować za 69 wyś. na moim nowym filmie i za miłe komentarze :). Bardzo się cieszę, że spodobał się Wam.. 69 wyś. to dla mnie na prawdę dużo. Może i mam 17 lvl., a według innych tacy powinni mieć przynajmniej 100 wyś. na jednym filmie to i tak bardzo się cieszę :D.
 Dobra, kończę na dzisiaj mój wpis. ♥. Muszę się pouczyć do jutrzejszej klasówki z rosyjskiego i do odpowiedzi z historii. Byee... ;*

1 komentarz:

Czekamy na Twoją opinię!