niedziela, 26 maja 2013

W stylu Borussi. ;D

 Hey! Kto wczoraj oglądał finał Ligi Mistrzów? :D. Ja tak i szczerze jestem trochę zawiedziona przegraną Borussi ;c. Wielka szkoda, że nie wygrali :C. No, ale to i tak nie zmienia faktu, że jest to nadal jeden z moich ulubionych klubów :D (BORUSSIA I BARCA ♥). Chłopacy z Borussi grali znakomicie, z Bayernu też. Miło było popatrzeć na taką świetną grę.
 Z okazji finału Ligi Mistrzów postanowiłam zrobić sportowy strój na MSP w stylu Borussi *-*. Oto jego screen:



 MI się ten komplet bardzo podoba *-*. Co z tego, że ta opaska tak trochę dziwnie wygląda? I tak jest świetny xd. Specjalnie dla Was przygotowałam też screeny tego stroju w innych kolorach:






 Na początku chciałabym przeprosić, ze screeny nie stoją w jednym rzędzie. Próbowałam to zrobić, ale się wkurzyłam (XD) i postanowiłam to zostawić tak. Pierwszy komplet chciałam zrobić w stylu FC Barcelony, ale moim zdaniem nie za bardzo mi to wyszło ;/. Drugi strój jak już możecie się domyślić jest w stylu naszej reprezentacji! Trzeci chciałam zrobić na Real Madryt, ale mi to nie wyszło ;c. Słaba jestem w projektowaniu xd. Teraz pokaże Wam tabele kolorów:



 Brązowe obramowanie - Styl Borussi
 Fioletowe obramowanie - Styl Barcelony
 Zielone obramowanie - Styl Polski
 Szare obramowanie - Styl Realu 
UWAGA! jeśli jest "obramowanie w obramowaniu" to znaczy, że ten kolor został użyty do paru kompletów, np. czarny kolor do stroju Madrytu i Borussi.
 Ok. To chyba na tyle w tym wpisie. Mam nadzieję, że Wam się podobał ;3. Byee.. ;*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!