wtorek, 22 października 2013

New look #1

Siema ^_^

Pokażę wam mój nowy look! c;
A więc... wygląda on tak:


W skład stroju wchodzi:
Buty: Creeperettes (400 sc)
Szorty: Leather Fandanga (350 sc)
Bluza: Nerdie (375 sc)
Włosy: Breezy Bun (500 sc)
Akcesoria: Cat Easr (350 sc)
                                                                            

Kolory bluzy i butów:


Kolor szortów i podeszwy butów:


Kolor uszu kotka:


Mam nadzieję, że mój nowy strój wam się podoba! C:


Ps. Ta piosenka zryła mi psychikę! xDD   




Do zobaczenia! Pa :*








7 komentarzy:

  1. Heh... Świetnie wyglądasz!
    + co ta piosenka ze mną robi? xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny look... Jak się nazywasz na msp, bo zapomniałam, a chciałabym go kupić,,, ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To najlepszy Twój look dotychczas ;) Coraz lepiej Ci idzie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zuzia byłaś kiedyś vipem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, byłam... Ale to w 2011 roku! xDD A teraz dostanę od rodziców na "mikołaja" vip! c;

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!