piątek, 25 października 2013

New Blue FX *-*

          Ostatnio jaram się pewnym programem, który udało mi się ściągnąć. To rzecz jasna New Blue FX. Co to ma być? To jest program albo raczej dodatek do Vegasa, Corela i podobnych programów. O co w nim chodzi? Dodaje on do programu ponad 150 nowych przejść, efektów oraz ramek (?) Co do ramek nie wiem bo po ściągnięciu cracka (bo dodatek kosztuje prawie tyle co Vegas) pojawiły mi się poszczególne elementy do zainstalowania i przy próbie instalacji jednego z nich pojawiło mi się okienko na wpisanie e-maila i imienia. Nie byłam co do tego przekonana i nie zainstalowałam tego. Bez wirusów i innych niebezpieczeństw mogę sobie tworzyć z tym filmy. Niestety ale akurat crack, którego posiadam w podglądzie filmu ma znak wodny. Na szczęście po wy renderowaniu filmu znika. Tutaj możecie ściągnąć triala lub kupić program. Przepraszam jeśli natkniecie się na wirusa ale link był na filmie YouTube, w którym było 17 łapek w górę i 1 w dół więc raczej nic się nie stanie. Nie wiem bo nie ściągałam stamtąd ;) Dobra a teraz screeny ;D
                                                        Dwa randomowe przejścia *o*
                                                  Jak to wygląda w praktyce ;) (Przejścia)
                                                                            Efekty
                                              Ogólny wygląd edytowania efektu lub przejścia

Trochę mało napisałam o tym programie ale nie mam ostatnio na nic czasu. Mam nadzieję, że mi wybaczycie, że tak rzadko piszę ale bardzo trudno znaleźć coś godne waszej uwagi ;(


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!