czwartek, 1 stycznia 2015

HAPPY NEW YEAR + Lucinne

Cześć kochani! <3 
Jak tam po Sylwestrze? Najedzeni? Upici szampanem? Ja nie, bo jestem przeziębiona. :/ 
Ale cóż, choroba wie kiedy zaatakować... 
Mam nadzieje, że szczęśliwie przywitaliście Nowy Rok, a lista postanowień jest szerokaa... 
Ja mam tylko dwa postanowienia : 
- Uczyć się 
- Być zdrowa. 
A wy? Jakie macie? 
A przy okazji HAPPY NEW YEAR!

Tak, to mój profil Sylwestrowy...:)

Ale czekaj, czekaj.. w opsie jest mowa o jakiejs LUCINNE... 
KTO TO JEST? 
TO JA!
To moje drugie OFFC konto. 
Założyłam go, ponieważ: 
a) Chciałam mieć ładny nick, jednoczłonowy, bez cyferek.
b) Mam zamiar robić na nim prawdziwe filmy. Tu z 5 znajomymi, będzie mi łatwiej. O ile ktoś je będzie oglądał. 

:) Ma na razie 7 level, ale chyba dzięki Wam będzie lepiej :) 
Pomozecie, nie? Oczywiście możecie mnie zapraszać! Przyjmuję KAŻDEGO BEZ WYJĄTKU. Nawet z 0 levelem. Warunek , aby pozostać jest tylko jeden: trzeba mi pomagać, wtedy ja będę pomagać Wam. 
Już 4958 razy si przejechałam na tym, że ja oglądałam komuś 300 seków, a ten ktoś nawet grafa mi nie dał. Zawsze na Muffince11x wam pomagałam, lecz bez wzajemnosci. 
Chciałabym by teraz się to zmieniło , wiecie...bo na tym polega gra. 

ALE TERAZ JAK OBECNIE WYGLĄDA PROFIL NASZEJ ŁUCJI : 

Pierwszy raz inny kolor włosów, haha ;) 
Jak widać, jasna karnacja, inne oczy, ciemne włosy... CZEMU? 

ZAJMIJMY SIĘ DOKŁADNYM WYGLĄDEM NASZEJ ŁUCJI. 

Przejdę do kliniki piękna. 


SKÓRA : Jasna i dość blada. Chciałam wziąć zbliżoną do swojej. Chyba mi wyszło, lecz ja mam troszkę mniej białą.
To ta skóra: 
Pierwsza strona, pierwsza od prawej 


USTA: Jasno różowe i pełne. Chyba każdy wie jakie: 


OCZY: Wybrałam te najbardziej podobne do Vipowych. Są " kocie" i ładne z długimi rzęsami, czyli takimi jak moje w realu. 
Kolor to ciemny granat. Teraz mam oczy brązowe, ale ponoć jak se urodziłam miałam granatowe, połyskujące.. niestety zmieniły mi się wraz z wiekiem. Szkoda... 




CIENIE: Inne niż zazwyczaj, ale za to ładne. 



NOS: Duży, gruby. Jak mój! 

Kiedy wygląd mamy z głowy. przejdę do nazwy. 

LUCINNE ( czyt. Lusin ) , czyli elegancka wersja formy Lucy, po polsku Łucja. 
W tym roku mam bierzmowanie i z tej racji wybrałam sobie imię Łucja. Jest bardzo ładne , a życiorys patronki jest równie bohaterski. 
Podoba mi się to, wiec i tak miałam ochotę się nazwać, czyż nie pięknie? 



LEVEL 
Na razie jest to 7. Brakuje mi obecnie 7 tyś do 8. Nie mam filmów jeszcze, ani artów, ani nic innego, ale mimo to jest super, bo jak na razie profil mi się podoba.



CO Z MUFF?

Jak wiecie, na Muff byłam najdłużej, bo prawie rok ( mija w kwietniu, czyli jeszcze 4 miechy..) , przeżyłam tu dużo, jestem znana z tego konta, blog nazywa się Muffinowe. I nie zmienię tego. 
Będę Muff już na zawsze, mój blog zawsze będzie muffinowy,. ja zawsze będę Muffiną. 
Nie odejdę z tego konta, w końcu poświęciłam mu bardzo dużo czasu. 
Mam dużo ubrań, animek tak średnio, ale niektóre komplety będę sobie przesyłać ( głównej te z czarnymi włosami, bo na Lucinne będę czarnowłosa.) 

Wiec będę i na Muff i na Lucinne. Na Łucji, zaproście mnie, tam będę aktywna . Na Muff będę się logować i odpowiadać na poczcie, sprawdzać powiadomienia, lecz nic więcej. 


Także pomóżcie mi, proszę ♥ Chyba mogę na Was liczyć? 
:) Dla najbardziej pomocnych = PREZENT Z LISTY :*

BAJOS. 

8 komentarzy:

  1. Nawzajem, wszystkim szczęśliwego nowego roku!
    Ja tez stwotrzylam nowe konto z nic nie robienia zdobyłam 11 lvl, ale teraz nie wchodzę ;/ Nie mam jak robić filmów więc bezsensu xd Ale można zapraszać;
    TheStoryOfMe
    Ja Cb zaproszę na nowym i postaram się pomóc :)
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Chyba przeważnie jak się dziecko rodzi, i później przez jakiś czas, nw kilka miesięcy może mniej może więcej ma inny kolor oczu xd
      ~N

      Usuń
  2. Ok zaproszę do znaj ☺

    Aglet888

    OdpowiedzUsuń
  3. Stworzyłaś bardzo ładne konto. :) Szczególnie podoba mi się twarz. :))
    Na Muffince masz ładnego look'a. *.*

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również życzę Szczęśliwego Nowego Roku :)
    Post, jak dla mnie, taki sobie, bo za krótki. Muffi, piszesz świetnie, więc nie marnuj tego na krótkie posty :(
    Fajne konto, zaprosze z mojego innego - Sharlotte Diamond. Twarz bardzo fajna, lecz ja zmieniłabym kolor oczu.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    ~Zue

    OdpowiedzUsuń
  5. Już mam Cię w znajomych ;3
    ~PPariska

    OdpowiedzUsuń
  6. Również życzę ci szczęśliwego nowego roku. Ale podobno jak się powie swoje postanowienia na nju rok to się nie spełnią! (nie żebym była przesądna)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!