środa, 29 kwietnia 2015

Aktualności na MSP - Sports Deluxe MSP.

Cześć ♥



Tutaj Oliwia. Czy u was też była taka burza? Musieliśmy kupić nowy router (tata skądś go wziął, ale nie wiem skąd) i jesteśmy bez telewizji. Tak. Nie znoszę burzy, brr. Na szczęście mam internet (który porusza się z prędkością ślimaka na kulach). Nie ważne, nie narzekam. Jak wiecie Lanaq odeszła. Bardzo mi smutno, bo pisała świetne posty ... Wielka szkoda, ale rozumiem cię. Laniacz napisała, że możemy tak jakby "przejąć" jej serie. Postanowiłam więc zrobić aktualności. A co tam. Dobrze, zaczniemy już bez zbędnego przedłużania.


Motyw
Super! Animacje, które mi się bardzo podobają. Nie podoba mi się tylko ubranie tej ciemnoskórej dziewczyny. Do reszty nie mogę się przyczepić. Lubię sport, więc temat mi pasuję. 9/10



Tła
Oba tła nie mają wysokiej ceny - kosztują 400/450 sc. Te pierwsze ma moim zdaniem za dużo kolorów. Drugie jest spokojniejsze i bardzo mi się podoba. Ogólnie tła nie są złe i są związane z tematem konkursu. Najbardziej podoba mi się ta plaża w oddali. Cudo! 8/10


Ubrania dla dziewczyn

Jak widać są trzy strony co mnie bardzo cieszy. Moderatorzy wreszcie się postarali. Niektóre ubrania naprawdę mi się podobają jak bluzka z pierwszej strony z napisem "#work it". Podobają mi się także włosy z pierwszej strony. Widzę tutaj o ile się nie mylę włoski z innego konkursu. Ubrania są związane z konkursem i podobają mi się, ale nie powalają. 7/10



Ubrania dla chłopców

Kurdę, zamknął oczy! Dwie strony ... No nieźle! Czasem jest jedna! Szczerze to ubrania nie za bardzo mi się podobają. Jedyna co mi się podoba to niebieska bluzka z drugiej strony. Reszta tak jakoś nie przypadła mi do gustu. 6/10


Animacje
Animacje jak najbardziej mi się podobają. Przypominają mi sport i są świetne. Najlepsza jest moim zdaniem ta z koszykówką i z ciężarkami. Jednak nie podoba mi się cena animacji z autem. 1000 sc? Ogółem wszystko jest ok i nie spodziewałam się takiego efektu. Moderatorzy się postarali, to widać. 10/10


Rzeczy
Rzeczy są naprawdę świetne i nie mam do nich zarzutu. Bardzo spodobał mi się rower, a także palma (?) i piłka. 10/10


Cała ocena konkursu : 50/60, czyli taka chyba piątka.

Co myślę o tym konkursie? : Jest naprawdę bardzo fajny i ładnie wykonany. Tematyka również odpowiada mi i myślę, że większości też.





Teraz czas na informacje parafialne. Nie będzie mnie od 1 maja do 3 maja. W sumie to bardzo krótko, ale żebyście wiedzieli, Po moim przyjeździe pojawią się post, na pewno! Na dzisiaj to tyle. Pozdrawiam!




7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post. Mi też podoba się drugie tło, ubrania są takie sb. Z rzeczy przydatny jest rowerek :)
    Pozdrawiam, Pauli2k


    PS Czyżby pierwsza?

    OdpowiedzUsuń
  2. No konkurs jest ok...
    Animki są super :)

    ~1szymon102
    #OREFUAR!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post.
    Animki są megaa. *O*
    Szkoda tylko, że drogie. :/

    ~Tuńczyk

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest konkurs związany z tą piosenką Floridy, hmmm.... Going down for a real ! Ten teledysk, klimaty itede...
    Mi się tu nic nie podoba :/ (oprócz animek)
    vajletaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm.. Podoba mi się z jaką chęcią piszesz te posty, Widać, że to nie są notki "na siłę". Czasem popełniasz błędy, ale cóż. W zdaniu "..i ma napis "#work it.." powinnaś napisać "..z napisem "#work it". Tak, tylko na przyszłość. Ogólnie post był spójny i podobał mi się. Mi się konkurs osobiście bardzo podoba. Najbardziej ciuchy, ale animacje też są okej. Pzdr. 'Lama ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. W zdaniu "Podoba mi się z jaką chęcią piszesz te posty," kropka, a nie przecinek. Jezu, czemu napisałam przecinek. Wtf. ;__; XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post tylko w zdaniu ''mi pasuję'' powinno być pasuje.. Ale reszta ok.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!