poniedziałek, 19 listopada 2012

Martynisia ma 4 lvl. :D

 Hey! Przychodzę do was z dobrą wiadomością! Martynisia ma wreszcie 4 lvl.!



 Yeah! Pomagałam ^^. Wczoraj, wieczorem oglądałam jej filmy z innych kont :P. Mam podwójny zaciesz, bo dostałam dzisiaj 2 piątki :P. Jedna jest z plusem, a druga niestety z minusem :P. Ta z minusem dostałam za wiersz, pt. "Kalina" Teofila Lenartowicza O_O. Powiedziałam cały najładniej ;**. Trochę tak miałam "potknięć", ale wyszłam na swoje ;3. O_O. A ta druga z plusikiem jest za kartkówkę-klasówkę z historii. Najlepsza ocena ;D. Były tylko 3 zadania i bodajże wszystko miałam dobrze. Niestety to nie było na 6 O_O. Mam talent do histy po tatusiu ;**. Wiem... KUJONKAA -,-. Taka moja natura ^^. A teraz mam zajedwabistą wiadomość :P. Zrobiłam 8 scen do teledysku *u*. Najgorsze jest to, ze jedna scena trwa 1 sek., więc zrobiłam 8 sek. teledysku :D. A cały utwór ma chyba 3 min. ileś *.*. Trochę się pomęczę, ale sądzę, że będzie warto. Możliwe, ze mój teledysk trafi na MSP TV i na pierwszą stronę na YT MSP. ;)
 Mam również informacje dla uczniów Hogwartu (czyt. post niżej ^^). Trzeba jeszcze sobie dokupić dwie animki. Z sową i miotłą. + trzeba znaleźć sobie w necie zaklęcia (takie najpopularniejsze) i się trochę ich pouczyć :P. A i chciałabym, żeby Gryfonką była Julka (nowa555) lub Emi (Martynisia13). A dlaczego? Bo o ile wiem Julka przeczytała wszystkie książki z cyklu Harry'ego Potttera (tak samo jak ja [wczoraj] xD). Emilka dopiero wkracza w to wszystko (bo mi mówiła), więc jakby Julka nie mogła to Emi mogłaby ją zastąpić. Będzie fajniejsza zabawa :D. Bo Ślizgonka i Gryfonka to takie bardziej główne bohaterki, a Krukonka i Puchonka to bardziej takie poboczne, ale również bardzo ważne :]. One praktycznie nie będą musiały nic wiedzieć o Harrym Pottterze, tylko wypadałoby znać parę zaklęć i to wszystko ;).
 Hue, hue! Uwielbiam być Polskim Lordem Voldemortem :D To na tyle miśki... Bye... ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!