poniedziałek, 26 listopada 2012

Nie da się określić tytułu xDD.

 Hey! Mam wam do powiedzenia bardzo dużo rzeczy ;D. Po pierwsze... zmiany O_O. Male zmiany xDD. Między innymi nowe Awards ;s. Nie będę robić screena, bo mi się nie chcę xD. Ale za to mamy nowy wygląd sklepów O_O.




 To już widzę, że kolejna pamiątka po MSP zginęła ;x. Szybko się w tym nie połapie ;o. To co? Zostało tylko Highscores, "Klinika Piękna", "Rzeczy", "Tła" i "Muzyka"? Super ^^. Heh... :P. Mówi się trudno ;/.
 A teraz czadowe informacje xDD.:



  Yeah! Złoty Level! ;33. Dziękuje ♥. No to co? Wbijamy diaxowy?? xDD. Mam już jedną czwartą zadania zrobione :D. Hue, hue ;33. A teraz druga informacja:



 Czy ten pasek FAME może kłamać? Oto mi brakuje ok. 13 tys. do 10 lvl. ♥. Spełnij marzenie Abieskiej xDD. Tylko teraz w paczkach Ley's ;c. Dziękuję wam z całego ♥, że mogę grać na MSP, razem z wami. Razem z takimi wspaniałymi ludźmi :). Koffam was. <33. Nie chcę nikogo faworyzować, ale najwięcej mi chyba pomogła Martynisia, Sławcio (Cytrynka <3 LOLLYPOP), Oscypek i Blacky Black <33... Moje mordki ♥.
 Rozwaliłam sobie psychikę tym karaokeparty.com ;33. Już wiem jak śpiewać aj sen ciu pedo xDD. Najgorsze jest to, ze mam mikrofon w kamerce i słychać szum od kompa, ;//. Muszę namówić tatę na dobry mikrofon ;D. Sądzę, że się zgodzi, bo już mi prawi komplementy, typu: "Ładnie wyjesz". Czuję się doceniona ♥. xD. Kurde >_<. Dlaczego na blogu odwala mi bardziej niż w prawdziwym życiu? ._. Musze ograniczyć Nightcore xD.
 Dobra kończę na dziś ten wpis. Ale najpierw trochę mjuziki xDD.



 Magiczny numerek "69". xDD. Dobra kończę miski. Pozdrowię od was Voldemorta <33.

Ps. Kurde, to chyba jest mój najszczęśliwszy dzień w życiu, bo mi odwala...>_<. Pozdro ;33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!