wtorek, 27 listopada 2012

Gddw c;

 Hey! Dzisiaj mieliśmy fajną zabawę na gddw (Godzina wychowawcza ^^). Pani dała nam jedną kartkę, taką jak w zeszycie normalnym i kazała się na dole podpisać c;. Musieliśmy połączyć wszystkie ławki i usiść przy nich. Następnie kartki "krążyły" między klasą xDD. Wszyscy mieli napisać za co lubią tą osobę =). Dzisiaj u nas w klasie było 17 osób (3 nie było), a ja uzbierałam 15 wpisów. Oczywiście to było anonimowe, więc nikt się nie podpisywać, ale można było się zorientować po piśmie. ;c.
 Na końcu jak wróciła do mnie moja kartka zaczęłam czytać i liczyć ile to osób mnie lubi ;D. Niestety nie mogłam jednego rozczytać xDD. A teraz wam wszystko wypisze i jeśli wiem kto to, to wam napisze c;.

-Bycie miłą. (Bodajże to Paulina, bo siedziała, obok mnie ;D)
-Lubię Cię za fajny śmiech. (Taka Wera M. z naszej kl.)
-Lubię Cię za to, że jesteś koleżeńska. (Możliwe, że to taka Natalka z naszej klasy, ale nie dam sobie rąk uciąć ;x)
-Za to, że jesteś miła dla mnie i dla innych. (Możliwe, ze taka Alicja z naszej klasy.).
-Za to, ze jesteś miła. (Nwm. ;c).
-Za to, że jesteś życzliwa. (Nwm ;c).
-Za to, ze jesteś pomocna, (Nie mam pojęcia ;c).
-Lubię cię za nic. (What??).
-Koleżeństwo (^^).
-Za granie w Metina. (To mnie rozwaliło :P [Napisał to taki "Przygoda" z naszej klasy]).
-Za to, że się... (Dalej się nie rozczytałam ;D)
-Za to, że jesteś osobą koleżeńską. (NWM ;<)
-Koleżeństwo =). (taka Karina z klasy).
-Koleżeństwo (Nwm.)
-Koleżeństwo, pomoc :P. (Nwm.)

 ^^. Powtarza się koleżeństwo ^,^. Super ;x. Szczerze nie zdziwiłam się :P. Wszyscy sądzą, że ejstem miła, nieśmiała, itp. -,-. A tak naprawdę bym chciała czasem zachowywać się inaczej. ;//. Dobra nie będę wam tu mącić xDD. O 17 jadę na judo ;33. Byee.. ;*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!