czwartek, 29 listopada 2012

Szczęśliwe (przedwczesne) andrzejki ^^

 Hey! Ale mam zaciesz! Mam 10 lvl.!



 Czekałam na to!! xDD. Bardzo dziękuje kocikocicy i victorii2132 =). One mi w tych ostatnich chwilach bardzo pomogły *u*.  Jesteście wspaniałe ♥.
 A teraz inna sprawa. Dzisiaj miałam imprezę andrzejkową c; Niestety z KIMŚ się na niej pokłóciłam, wolę jednak Tego nie rozszerzać Tego tematu ;//. A poza tym wróżyłam z mojej Magicznej Kuli :D. To jest taka kula, która odpowiada na pytania "Tak" lub "Nie", ale to zawsze ma różne formy, np. "Na pewno nie", ale to samo znaczy jak powie "Mój wywiad donosi, że nie". Zrobiłam z Tego niezłą furorę i jeśli mi się uda jutro to spróbuję dodać zdjęcia z wróżenia i imprezy *.*.
 Na imprezie było nawet fajnie, poza tym, że chłopacy tym wszystkim "sterowali" ^^. Puścili "Stalowa Rura" O.o. Dostali ochrzan, a potem jeszcze 2 razy puścili tą piosenkę xDD. Tańczyłam z Natalką (Z młodszej klasy) prawie cały czas. Nie chciałam siedzieć w miejscu xD. Najlepsze było to, ze nasz twórca "Ignacego traktorka" tańczył Gangnam Style! I to dokładnie przed głośnikiem... a tańczył to w windzie! Tańczył własnie ten moment ;D. Haha! O Boże nie chcę już nigdy Tego widzieć x_x.
 To chyba na tyle na dzisiaj. Wpis ten został stworzony dość późno, bo jak to napisałam" wróciłam z dyskoteki :D. Musiałam jeszcze się pouczyć do rosyjskiego, bo jutro mam klasówkę ;c. Dobra, nie będę wam tu ględzić dalej!. Do zoba miśki c;..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!