piątek, 30 listopada 2012

Piątek! c;

 Hey! Cieszycie się, że już weekend? Bo ja bardzo :P. Uniknęłam dzisiaj klasówki z ruska, bo jakoś cała klasa przebłagała panią *u*. Oczywiście bym umiała to napisać bo się uczyłam, ale wolałabym jeszcze sobie powtórzyć. Więc pani przełożyła test na poniedziałek xDee.
 Dzisiaj miałam próbę na jasełka ;D. Mieliśmy 2 próby. I oczywiście wszyscy się nawzajem przekrzykiwali ._.OMG! Jaki był harmider.
 I oczywiście mam też zła wiadomość ._. Klawiatura mi się popsuła! Zerwał się trochę kabelek, który chyba łączy klawiaturę z kompem, i dzięki temu czasem klawa mi się zawiesza i nie działa ;c. Grr... ;x
 Dzisiaj o 17 godz. znowu jadę na judo :P. Będziemy ćwiczyć rzuty, itp. ^^. Heh.. ;D. Nie mam tu nic do napisania ;D. Ale mam dla was pewną informacje... Niedługo możliwe, ze zrobię konkurs z nagrodami c;. Nagrody nie będą duże. Niestety, ale sądzę, że nie będzie mnie stać xDee. Mam nadzieję, ze nie będziecie zmartwieni małymi nagrodami ;c.
 Dobra, chyba zakończę ten wpis na dzisiaj. Wiem, ze mi wyszedł marnie, ale po raz enty nie miałam pomysłu ;D.  Byee. .;*



 A tu takie cuś dla was ♥. Pa miśki c;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!