sobota, 1 grudnia 2012

Śnieg :G

 Hey! Wczoraj wieczorem padał u mnie malutki śnieg! Dzisiaj trochę pozostało, ale na prawdę mało ;/. No... ale jutro ma być taki śnieg, że chyba nie wyjadę z domu :P. Raz to przez śnieżyce tylko ja pojechałam do szkoły! Nie było nikogo z mojej klasy! Była tylko taka Majka z 4 klasy (teraz z 5) i jakiś chłopak. Haha! Musiała po mnie mama przyjechać ;D.
 A jeśli chodzi o MSP to mamy już kalendarz!



 Yeah! Już mam 1 prezent c;. Me Gustaa.. *-*. Teraz tylko muszę wytrwać do końca, musze zebrać wszystkie dni! No oprócz tych dla VIP :P Aa... i oficjalnie informuje, ze wpisy będą trochę krótsze, bo ja nie wytrzymam z tą cholerną klawiaturą!! xDee. Grr... coraz częściej mi się rozłącza ;c. Muszę poprosić tatę by mi ją jakoś naprawił, bo nie wytrzymam z nią ;c.
 A teraz coś z slodkiflirt.pl. Niedługo skończę 12 odc. :) Jupi! Znowu będę mogła się obijać :P. Hehe ;3. Jakby co zapraszajcie mnie do znaj., mój login to Karola08 ;D.
 A wczoraj na judo robiliśmy salta ;D. Umiem! Hue, hue. Za tydzień w piątek też będziemy robić c;.  Dobra, chyba tyle miałam wam dzisiaj do napisania xDee. Byee.. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!