niedziela, 2 grudnia 2012

10 lvl. ^^. Znowu?

 Hey! Pewnie zastanawiacie się czemu taki tytuł... Odpowiedź jest prosta :D. Moja naj. asia340 ma 10 lvl. ;P



 Wczoraj chyba do 22:30 oglądałam jej filmy ♥. I udało się ;*. Moja Asia ma 10 lvl. ♥. Opłacało się :P. A mi zostało jakieś 105 tys. do 11 lvl. :D. Biście <33. xDee. A natomiast Martynisi brakuje ok. 14 tys. FAME do 5 lvl.:



Też bym bardzo prosiła o pomoc dla niej ♥. Martyna pozwoliła mi wchodzić na swoje konto i czasem jej zarabiam :P. ♥. Mam nadzieję, że Martynisia szybko wbije ten 5 lvl. :**
 Jak widzicie Martyna ma animkę za DIAMONDS O_O. A dlaczego? Bo to już nie jest animka za DIAMONDS! Teraz mogą ją kupować użytkownicy bez VIP za 500 sc. Super, co nie? *.*
 Jeśli chodzi o moje filmy, to możliwe, ze dzisiaj zrobię film :). Zrobię albo "Księżniczka Karolina", albo "Świąteczny Cud - Film na KoneQ". Ale raczej to 2, bo mam super pomysł na film, który, nie chcę się przechwalać, ale powinien zająć jakieś miejsce w konkursie =).
 Zmieniłam swoje zachowanie na MSP :). Mogę bezinteresownie oglądać filmy =). Możecie pisać nawet na poczcie, czy mam wam obejrzeć jakiś film c;. Dlaczego taka zmiana? Ten klimat jakąś na mnie podziałał ;D. W każdym razie jak to już wcześniej napisałam oglądam filmy bezinteresownie, oczywiście jeśli mam czas ;D.
 Dobra, chyba zakończę na dzisiaj ten mój post ;D. Pozdro <33. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!