środa, 5 grudnia 2012

Doktorat? ^^

 Hey! Sorry, ze wczoraj nie było wpisy, ale byłam WYKOŃCZONA! Musiałam pojechać do Warszawy... A czemu? Bo mój tata odbierał dyplom na doktora xDee. Szczerze to nie było ciekawie. Było cały czas: Proszę wstać! Proszę usiąść! Najlepiej byłoby cały czas stać x_X. Nie trwało to zbyt długo. Każdy "nagrodzony" doktor musiał dotknąć berła specjalnego i powiedzieć coś po łacińsku, ale nie pamiętam co! c; Po tej całej uroczystości oczywiście zdjęcia. ^,^ Potem obiado-kolacja, za którą mój tata musiał zapłacić 350 zł. :P. A potem sweet dream i pobudka w domciu ♥. A potem jeszcze tylko dowiedzenie się o lekcje i o 19 godz. oglądanie filmu xD. Oglądałam film, pt. "Merida Waleczna" :D. Fajny film.. ^^
 Jednym słowem było tak średnio ;c. Dobra, ale teraz muszę odrabiać lekcje, więc pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!