sobota, 8 grudnia 2012

Chora przez 2 godz. xDee

 Hey! Wczoraj byłam chora przez ok. 2 godziny! xDD. Miałam 36.7 stopni gorączki :D. I było mi zimno... ;c. Brrr... położyłam się na kanapie i weszłam na MSP, na tablecie ;33. Potem prawie zasnęłam, ale mama przyjechała z pracy ;c. I oczywiście nie poszłam na judo :(. Bee... :'(. xDD.
 A dzisiaj czekają mnie lekcje, teledysk, itp. ;c. Więc na MSP nie będę długo ;c. Niestety :P. Nooo... ale sądzę, ze jutro pojawi się konkurs... :).
 Nie będzie on jakiś wielki, ale jakiś będzie ;D. Nagrody też nie są wielkie, ale godne takiego konkursu xD. Konkurs będzie polegał na narysowaniu czegoś w paint;cie, lub w innym programie graficznym.
 Dobra, więcej szczegółów wam nie zdradzę ;). To... byee.. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!