niedziela, 14 kwietnia 2013

♥♥♥ 18 lvl. ♥♥♥

 Hey! Przepraszam, ze wczoraj nie było wpisu, ale miałam szlaban xd. Nie na cały dzień, weszłam tak wieczorem na kompa, ale nie chciało mi się robić notki D:. Wiem, leniuch ze mnie ;p. Mam nadzieję, ze wybaczycie mi to. <3
 A teraz wiadomość, która mnie bardzo ucieszyła. ♥ Na MSP mam 18 lvl. <3. Tak się cieszę. xd. Ale jeszcze bardziej się ciesze z tego, że moja seria "Mój brat to dziewczyna" znalazła się w top! Na początku w top znalazł się 1 odc., był na 4 str., teraz 2 jest na tej samej stronie :D. Niedawno zrobiłam 3 odc. mam nadzieję, że też znajdzie się wysoko w top :D. Bardzo wam dziękuje za to :*.
 Jutro lub pojutrze zrobię 4 cz. "Mój brat to dziewczyna". Będzie to ostatnia lub przedostatnia część. ;c. Tak, wiem D:. Krótki ten mój serialik :C. Ale mam pomysł na kolejny serial. <3. Niestety nie mogę wam na razie wyjawić szczegółów *o*. Wyjawiłam tylko jednej osobie, a dokładnie Martynisi. ♥
 A teraz ostatnia sprawa - wiele osób mnie pyta jak tak szybko wbijam level :P. 8 marca dodałam wpis o tym, że już mało brakuje mi do 13 lvl .:D. A teraz mam 18 >.<. Super, co nie? :D xd. Postanowiłam, że zrobię osobny wpis na ten temat ;).
 To tyle n dzisiaj ;). Zapraszam na moją najnowszą część "Mój brat to dziewczyna" :D.

Pozdrawiam Abieska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!