poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Teledysk ;3

 Hey! Wczoraj zaczęłam robić mój pierwszy teledysk xd. Tylko razy mówiłam tym teledysku, a nie chciało mi się go robić D:. No, ale jednak się przełamałam :D. Zrobiłam 2 ujęcia/sceny dopiero, a już się cieszę xd.
 teledysk robię do tej piosenki:




 Fajna? Bardzo wpada w ucho ;3 Tak jak już mówiłam zrobiła, 2 ujęcia xd. A na mnie to bardzo dużo :D. A teraz taka informacja - nie proście mnie o udział w teledysku, bo i tak tego pewnie nie zrobię. Jedynie ważne dla mnie osoby z MSP dodam pod koniec.
 Teraz coś o dniu w szkole, a właściwie nie tylko o tym, ale też o weekendzie, który dla mnie za szybko minął :D. Dzisiaj w szkole miałam kartkówkę z Excela ._. Mam nadzieję, że nie schrzaniłam tak bardzo xd. W sobotę czy tam niedzielę chciałam sobie zainstalować samouczek, żeby sobie przypomnieć wszystkie rzeczy, bo nie było mnie w szkole prawie 3 tyg. >.>. <głupie zapalenie oskrzeli>. no to próbuję sobie to zainstalować, a tu nagle zatrzymuje się na 49%, czekam, czekam i nic! xd. No i jednak nie zainstalowałam xd.
 Dobra, to chyba tyle na dzisiaj :*.

Byee... ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!